آسيايي‌ها بيش از ديگر مردمان دنيا حضور آنلاين دارند.

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنج شنبه,19دي 1387

در حالي كه تا پيش از اين تصور مي‌رفت كه مردان با داشتن مشاغل كامپيوتري و اينترنتي بيشتر وقت خود را در دنياي آنلاين به سر مي‌برند، يك مطالعه جديد نشان داد كه زنان خانه‌دار اين ركورد را از آن خود كرده‌اند و بيشترين وقت را در دنياي آنلاين سپري مي‌كنند.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس ‌، اين مطالعات توسط محققان گروه اطلاعات بازاريابي بين‌المللي TNS انجام شد و در آن 27 هزار نفر از 16 كشور جهان شركت كردند تا ميزان وقت گذاشتن آن‌ها براي دنياي آنلاين و همچنين ميزان عكس‌العمل آن‌ها به رسانه‌هاي دنياي آنلاين و سنتي مشخص شود.
اين طور كه بررسي‌هاي جديد به محققان نشان داد، آسيايي‌ها بيش از ديگر مردمان جهان، اوقات فراغتشان را به اينترنت اختصاص مي‌دهند. در قاره آسيا چين با 44 درصد نخستين كشوري است كه مردم آن بيش از ديگران در اينترنت به‌سر مي‌برند. طبق آمارها، 50 درصد جوانان زير 25 سال چيني زمان فراغت خود را در اينترنت سپري مي‌كند كه اين رقم به صورت ميانگين براي كل دنيا 36 درصد اعلام شده است.
علاوه بر اين، ساكنان كشورهاي شمال اروپا كمترين حضور را در دنياي آنلاين دارند و دانمارك با 15 درصد، كمتر از ديگر كشورها حضور آنلاين دارد. در اين ميان، زنان خانه‌دار بريتانيايي بيش از ديگر اقشار اين جامعه در اينترنت حضور پيدا مي‌كنند و طبق آمار، گفته مي‌شود كه 47 درصد آن‌ها اوقات فراغت خود را آنلاين هستند.
در بريتانيا تنها 23 درصد مردم روزنامه‌ها را منبع موثقي براي كسب اخبار و اطلاعات مي‌دانند و در مقابل، 40 درصد مردم تنها به منابع خبري آنلاين اطمينان دارند.
 
Similar threads

Similar threads

بالا