صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمايش نتايج 21 تا 22 از 22

تاپیک: مروری بر سانحه ایران 140

  1. #21
    عضو فعال آواتار ali199_1991
    رشته
    سایر رشته های مهندسی
    تاريخ عضويت
    2015/9
    امتیاز
    683
    پست ها
    694

    پيش فرض

    موتورهای هواپیمای 140 هر کدوم دارای یک کامپیوتر به نام Red 2000 هستن که با همدیگه لینک هستن و همچنین با FCU موتور ارتباط دارن....به دلیل مشکلی در انجین ، کامپیوتر دستور خاموش شدن موتور رو صادر می کنه ؛ چون فک می کنه هواپیما روی زمین هست و این رو از طریق سنسور روی ارابه فرود می فهمه...غافل از اینکه داره تیک آف میکنه...

  2. #22
    عضو فعال آواتار ali199_1991
    رشته
    سایر رشته های مهندسی
    تاريخ عضويت
    2015/9
    امتیاز
    683
    پست ها
    694

    پيش فرض

    نقل قول نوشته اصلي بوسيله essyh2003 نمايش پست
    دلیل اصلی یه باگ تو برنامه کامپیوتری بوده که باعث شد زاویه حمله ملخ کم نشه و درگ زیادی ایجاد کنه و نیروی کنترلی رادر برای تریم کردن هواپیما کافی نباشه و هواپیما یاو بزنه و بقیه ماجرا
    زاویه ملخ کم شده منتها با تاخیر..

    البته من سانحه داخل خود هسا رو گفتم نه مهرآباد!
    ويرايش شده توسط ali199_1991 در 2018/2/23 در ساعت 01:35 PM

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

تاپیک های مشابه

  1. سقوط هواپیمای ایران 140
    توسط peiman66 در تالار تالار عکس
    پاسخ ها: 6
    آخرین ارسال: 2014/8/12, 10:48 AM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرین ارسال: 2011/8/28, 02:43 AM
  3. چرا صنعت هوایی از ایران-140 استقبال نمی کند؟
    توسط Sarp در تالار مهندسی هوافضا
    پاسخ ها: 0
    آخرین ارسال: 2011/5/28, 07:06 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرین ارسال: 2011/3/07, 12:13 AM
  5. ایران 140
    توسط essyh2003 در تالار مهندسی هوافضا
    پاسخ ها: 0
    آخرین ارسال: 2008/6/29, 06:21 PM

عبارت‌های مرتبط

دانلود مقاله کتاب آموزش

ثبت اين صفحه

ثبت اين صفحه

قوانين ارسال

  • شما نمی‌توانيد تاپيک جديد ارسال كنيد
  • شما نمی‌توانيد پاسخ ارسال كنيد
  • شما نمی‌توانید فایل ضمیمه ارسال كنيد
  • شما نمی‌توانيدنوشته‌های خود را ويرايش كنيد
  •