صفحه 1 از 3 123 آخرينآخرين
نمايش نتايج 1 تا 10 از 29

تاپیک: رموز فروش موفق

  1. #1
    عضو فعال
    رشته
    سایر رشته های مهندسی
    مقطع
    فوق لیسانس
    تاريخ عضويت
    2009/12
    محل سكونت
    شيراز
    امتیاز
    10245
    پست ها
    10,800

    پيش فرض رموز فروش موفق

    در برابر راحت طلبی مقاومت کنید و هر روز با تجربه ای جدید، خودتان را وادار کنید تا توانایی ها و استعدادهایتان را بیشتر به کار بگیرید.

    ***
    اجازه ندهید که ترس جواب رد شنیدن از مشتری شما را دلسرد کند. به یاد داشته باشید که این کار مشتری هرگز برخوردی شخصی نیست.

    ***
    خودتان را در مقام یک مشاور ببینید نه یک فروشنده. این طرز فکر باید از ذهن شما شروع شود تا به ذهن مشتری هم منتقل شود.

    ***
    در مورد تمام جزئیات محصولی که می فروشید و نیز درباره کالاهای مشابهی که رقیب هایتان عرضه می کنند اطلاعات دقیق و کامل داشته باشید.

    ***
    آنچه برای کسب موفقیت امروزتان داشته اید، برای حفظ آن کافی نیست.

    ***
    تفکر استراتژیک داشته باشید: هدف هایتان را تعیین کنید و فعالیت های لازم را برای رسیدن به هر کدام را دقیقا مشخص کنید.

    ***
    از قانون طلایی در فروش استفاده کنید: "کالایتان را همانطور به مشتری بفروشید که دوست دارید به شما بفروشند."

    ***
    خودتان را وقف ایجاد و حفظ روابط بسیار خوب تجاری با تمام مشتری ها و کسانی کنید که احتمال می دهید در آینده از شما خرید کنند.

    ***
    برای جلب رضایت و اعتماد مشتری نسبت به کالایی که عرضه می کنید علاوه بر ذکر ضمانت های سازمان از تضمین های شخصی هم استفاده کنید.

    ***
    برای اینکه مشتری احساس کند که از نظر شما فردی ارزشمند و محترم است، نیازهای عمیق ناخودآگاه او را ارضاء کنید.

    ***
    فکرهای بزرگ در سر بپرورانید! شما هیچ محدودیتی برای بهتر شدن و رشد ندارید به جز همان هایی که خودتان در ذهن تان ساخته اید.

    ***
    در مورد حرفه تان جدی باشید. از همین امروز تصمیم بگیرید که دست به هر کاری می زنید آن را با موفقیت کامل به اتمام برسانید.

    ***
    برای خودتان قاطعانه مشخص کنید چه می خواهید، چرا آن را می خواهید، چه زمانی آن را می خواهید و برای به دست آوردنش حاضرید چه کارهایی بکنید.

    ***
    هر کس همان چیزی را که کاشته است درو می کند. شما امروز دقیقا همان چیزی را درو می کنید که دیروز کاشته اید. آیا از آن راضی هستید؟

    ***
    هر چیزی را که امروز در زندگی دارید خودتان به دلیل ویژگی هایی که در شخصیت تان داشته اید به سوی خود جذب کرده اید.

    ***
    برای رسیدن به حداکثر بهره وری با دقت برنامه ریزی کنید. همیشه انرژی تان را جایی مصرف کنید که بالاترین بازدهی را داشته باشد.

    ***
    تمام دلیل هایی را که به خاطر آن می خواهید در حوزه کاری تان جزء موفق ترین افراد باشید لیست کنید. این دلیل ها سوخت موتور موفقیت هستند.

    ***

    اراده کنید که یکی از مشهورترین و معتبرترین فروشنده ها در حوزه خودتان بشوید.

    ***
    هرگز هنگام کار، صبر و آرامشتان را از دست ندهید. همیشه راحت، با روحیه و مثبت باشید. حتی وقتی که وضعیت روحی خوبی ندارید.

    ***
    همیشه نظر مشتری تان را تایید کنید. هرگز با او بحث نکنید. حتی وقتی که به نظر می رسد کاملا در اشتباه است.

    ***
    به قلمرو فروش خود همان طور نگاه کنید که یک کشاورز به مزرعه حاصلخیز خود نگاه می کند، مزرعه ای که باید هر سال از آن محصول برداشت بشود.

    ***
    با مشتری محکم دست بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و بگویید: "از آشنایی با شما خوشبختم
    karst

  2. تشكرها از اين پست

    ""elahe"","Amir masoud",* ziba *,**آگاهدخت**,**زهره**,*mohsen_24,*N.A*,*دختر باران*,-->ali<--,...pianist,..:PURE:..,.After The Rain.,.SHaDi,.Soheil,20112,3141,3D Art,8758030,901010,aa-amini,aaa20,adil.r,Aghrab Khatoon,agrin1707,Aihab,AinOs,akbar6565,ALI 7135,ali jelvani,aliparviz,alireza-pop,alirezam,ali_511,amir ghasemiyan,AMIR-ALI,amir1985i,amirstark,anahita1370,anise b,antenna,aradoleh,arame1,arash c7,arash1990,ARC2000,arch boy,arch.mi,architect6529,arefe,arezoo-a,arman 1987,aryana.sh,asal.ahmadi,asirebaran,Aspiration,atefeh2100,ava367,avisaafhar,aynaz.m,azadeh_j,♠MAHSA♠,♥@SH!M♥,Ba hale88,bahar-64,bahare1988,Bahman_mech,baran270,behnam.95,behnaz68,Behnegar_mehraz8,behzadk2019,BISEI,bitaroos,bittaa,BLOOD STONE,bmi,botany,cedar,coherent,corpse bride,dash-memar,Data_art,designchem,djbehrouz,donya88,dordoone,DOZI,dr.che,dzzv_13,Ћцвгіѕ Ǥіяl,eCarterMHR,eghlimaa,Ehsan.Ha,elahe.elahe2,elham.anbaraki,Elmira2010,elnaz1366,eltegha,ENG-Matin,ENG.sani,entezar89,ermi.k,Estrella,et-rt,e_mech,F A R Z A N E,F.H,faeal,Faeze Ardeshiry,FARAS,fariba.sh70,farzaneh*memary,Farzin Daraei,fatemeh-85,fatima25,fbarani67,floe,glosi,gorb,H>T,h@med_1,hadi.blue.chem,hadise70,Hamid Ghobadi,Hamid MB,Hamid-Civil,ham_den,hasty.2005,havij139,helya.azad,hmdjml,Ho$$ein,homa mohammadi,HOSSEIN_RR,I AM LEGEND,ICE-G,iceman10,ihih_jimbo,industrial66,island1991,IT Engineer2,jamaka,jiji2663,joghd123,Joodi Aboot,k.rostami69,kaghaz rangi,kave8,kavoosrahmani,kimiaye_hasti,koray,kourosh24,LE!L@,LEGEND.MM,Little Engineer,lootus686,M A S III,m.e.a.r,m.r119,M.Shimi84,m3164,m@ry@71,mahdieh1991,mahnaz.70,mahnazbagherzade,mahsa hf,mahsa jo0on,mahsa.mahsa,mahshid-engineer,mahyam68,majidhosseini,mammad.mechanic,manochehri_s,maryam7f,maryam_22,masib,masoud.avard,massom11111,mclaren,medjoon,mehmari,mehryas,melika02,Melted_Boy,MEMARE IRANI,memar_lahijani,memar_w,MeMine,memmar,metallurgism,meysam kazemi,meysam_ak,Mitra_Galaxy,Mo.Moghadam,Moein.B,mohammad.persia,mohammadmother,mohandes soror,mohandes.paydar,mohandese.motefakker,mombeni83,mostafa ghodrat,mr.doctor,mr_samyar,Mute,MY WORLD,my_asus,n30e,nader_cheeng,naghmeirani,najmeh_kolahkaj,nasim_shsh,nasrin mansouri,navid_sixtysix,nazanin jamshidi,nazi khanom,negin91,niaz**,nice_Alice,nilofarane,Nilpar,oil boy 90,omid_66_23,Omid_Mehraz,omran1,oneunited,opal.phoenix,P O U R I A,parsa_ma,Paydar91,peiman66,Persia1,raha.68m,rahajo0on,razooy,Relampago,reyhaneh919,romn,roya82,Roza.m,RZGH,S A B A,S H i M A,s.1.8.1.18,s.zahra1371,s1m5j8,SaDaF7,sadansy,sadic,saeedeh.arch,saeedniki70,saeid_metall,SAFA ABBASI,safir.elc,sahar bjt,sahar tala,sahar.adidas,sahara2,Sajedn,salvador,SamHashemi,samira.it,samira93,sany 1,sara.ceramic,sara23,sayna,scadran,scorpion555,sea ray,sebtoshshaikh,senaps,seyed*hamid,seyyedalizeinali,Shahab,shakibam,shanelau,shayan.khareji,shazdekochooloo,sheitonak,silvar planet,sina-electronic,sina_anis,Skabirian,snoker,Sogol1681,solar flare,soosaan,Sorin Z,sosmar,ssara2025,staidgirl,suniya2012,s_aa,t.f87,takhti1956,TEXTIL,thamin,Tina83,titi1370,tizaras,tondarshoja,tracer,tsp.co,فرهيخته,لیلا امینی,منزه,مهندس نفت,مهرناز*,مي مو,ماهتابان,محسن........,مزیدی,نازنین زهرا*,نسرین خانم,همراهی,هادی معیت,ویرا,گل احساس,گلسا2,V A H ! D,vooroojak khanoom,WOMIS,Wrench,wwwmohamad,yara59,yas87,yasihood,yasse_sepid,yekariayi,yekta69,yoolia,z.alavi,zahra aly,zahra.71,zeost,zharsin,آقای سعید حیدری,آبیدر751,امیدبرقبانی,اوالونا,بابك خسروي,بردوک بزرگ,تاریک وتنها,جاودشت,حلما68,حامدیا,دکتر مهدیه,دانشجوي كامپيوتر,درکه,رهاپرتو,رجبی علی,سامرانی,سایه خانم,سارا..,ستاره 20,سعید گروسی,سعیدمنصورزاده,شنو کریمی,شهریاری 2,شهرام 59,عماد عباسی

  3. #2
    عضو فعال آواتار .SHaDi
    رشته
    ‌مهندسی پلیمر
    مقطع
    فوق لیسانس
    تاريخ عضويت
    2012/3
    امتیاز
    743
    پست ها
    1,203

    پيش فرض

    خودتان را وقف ایجاد و حفظ روابط بسیار خوب تجاری با تمام مشتری ها و کسانی کنید که احتمال می دهید در آینده از شما خرید کنند.

    رابطه خوب با مشتری خیلی مهمه....


  4. #3
    مدیر تالار مهندسی نفت آواتار hmdjml
    رشته
    مهندسی نفت
    مقطع
    فوق لیسانس
    تاريخ عضويت
    2010/5
    محل سكونت
    هنوز معلوم نیست
    امتیاز
    5384
    پست ها
    2,191

    پيش فرض

    این نکات خیلی خوبه. ولی من در کل یه سوال دارم. به کدوم یک از اینها میشه عمل کرد؟
    مثلا میگن تضمین و گارانتی ولی هیچ خبری ازشون نیست.
    یا وقتی یه فروشنده خیلی گرم میشه با مشتری اینجوری به نظر میاد که میخواد جنسشو قالب کنه به خریدار. حالا اگه یه نفر هم نیتش خوب باشه بازم همین حس القا میشه.
    منظورم اینه که فروشنده دلش برای خریدار نسوخته و تقریبا همیشه به فکر سود خودشه حالا به هر طریقی. اگر هم کسی باشه که هم به فکر خودش باشه و هم به فکر خریدار اونوقت این خریدار هست که میخواد سر فروشنده رو شیره بماله. این استراتژیهایی که گفته شده یه مقداری آرمانی نیست؟
    من بدبین نیستم ولی یه راه حل کامل...


  5. #4
    عضو فعال
    رشته
    سایر رشته های مهندسی
    مقطع
    فوق لیسانس
    تاريخ عضويت
    2009/12
    محل سكونت
    شيراز
    امتیاز
    10245
    پست ها
    10,800

    پيش فرض

    نقل قول نوشته اصلي بوسيله hmdjmlhj نمايش پست
    این نکات خیلی خوبه. ولی من در کل یه سوال دارم. به کدوم یک از اینها میشه عمل کرد؟
    مثلا میگن تضمین و گارانتی ولی هیچ خبری ازشون نیست.
    یا وقتی یه فروشنده خیلی گرم میشه با مشتری اینجوری به نظر میاد که میخواد جنسشو قالب کنه به خریدار. حالا اگه یه نفر هم نیتش خوب باشه بازم همین حس القا میشه.
    منظورم اینه که فروشنده دلش برای خریدار نسوخته و تقریبا همیشه به فکر سود خودشه حالا به هر طریقی. اگر هم کسی باشه که هم به فکر خودش باشه و هم به فکر خریدار اونوقت این خریدار هست که میخواد سر فروشنده رو شیره بماله. این استراتژیهایی که گفته شده یه مقداری آرمانی نیست؟
    من بدبین نیستم ولی یه راه حل کامل...
    اتفاقا به نظر من اینها توی هر جامعه و با هر فرهنگی میتونه موثر و مفید باشه
    چون پایه و اساس اون بر درستی و صداقت هست .... این خود بخود میتونه باعث شهرت مثبت بشه
    karst


  6. #5
    عضو فعال آواتار fateme_003
    رشته
    مهندسی معماری
    مقطع
    دانشجوی فوق لیسانس
    تاريخ عضويت
    2010/5
    محل سكونت
    باشگاه مهندسان ایران
    امتیاز
    10037
    پست ها
    14,480

    پيش فرض

    هرگز هنگام کار، صبر و آرامشتان را از دست ندهید. همیشه راحت، با روحیه و مثبت باشید. حتی وقتی که وضعیت روحی خوبی ندارید.
    مرسیییییی
    تا که خفتیم همه بیدار شدند
    تا که مردیم همگی یار شدند
    قدر آن شیشه بدانید که هست
    نه در آن لحظه که افتاد و شکست



  7. #6
    تازه وارد آواتار elenaee
    رشته
    مهندسی معماری
    مقطع
    فوق دیپلم
    تاريخ عضويت
    2012/7
    محل سكونت
    تهران
    امتیاز
    29
    پست ها
    16

    پيش فرض

    مرسي .اگه ما بخوايمم به اين چيزا عمل كنيم اونقدر قدرت مانوور نداريم به نظر من اين چيزا ذاتيه بعضيها تو وجودشونه كه آدمارو جذب ميكنن.
    ا حالا پيش اومده كه به چيزي احتياج نداشته باشي ولي به خاطر فروشندش اونو بخري . چشم بسته بدون اينكه راجبش چيزي بدوني


  8. #7
    عضو فعال آواتار nikan_eh
    رشته
    مهندسی کامپیوتر
    تاريخ عضويت
    2012/7
    امتیاز
    322
    پست ها
    300

    پيش فرض

    همیشه نظر مشتری تان را تایید کنید. هرگز با او بحث نکنید. حتی وقتی که به نظر می رسد کاملا در اشتباه است...........
    اين يكي خيلي جواب ميده من تجربه اش دارم اون لحظه يه قيافه حق به جانب ميگيرن انگار يه عمره اينكارن.
    از مطلب مفيدتون ممنون



  9. تشكر از اين پست


  10. #8
    عضو فعال آواتار ستاره 20
    رشته
    مهندسی کامپیوتر
    مقطع
    دانشجوی فوق دیپلم
    تاريخ عضويت
    2012/4
    محل سكونت
    تهران
    امتیاز
    1338
    پست ها
    1,011

    پيش فرض

    با مشتری محکم دست بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و بگویید: "از آشنایی با شما خوشبختم
    فروشنده ها جواب سلام مارو به زورمیدن
    به درختان جنگل گفتند،شما با این عظمت چرا ازتکه آهنی به نام تبر میرنجید؟گفتند:رنجش ما از تبر نیست از دسته ی آن است که از جنس خود ماست.

  11. تشكر از اين پست


  12. #9
    عضو فعال آواتار behnam.95
    رشته
    حقوق
    تاريخ عضويت
    2010/7
    محل سكونت
    دزفول(پايتخت مقاومت ايران)
    امتیاز
    21908
    پست ها
    16,790

    پيش فرض

    همیشه نظر مشتری تان را تایید کنید. هرگز با او بحث نکنید. حتی وقتی که به نظر می رسد کاملا در اشتباه است.

    با مشتری محکم دست بدهید. به چشم هایش نگاه کنید و بگویید: "از آشنایی با شما خوشبختم

    بالا ترین محکمه وجدان است.و بالاترین پشتوانه مطالعه و تفکر در امور

  13. تشكرها از اين پست


  14. #10
    عضو فعال
    رشته
    ‌مهندسی پلیمر
    مقطع
    لیسانس
    تاريخ عضويت
    2011/11
    امتیاز
    263
    پست ها
    285

    پيش فرض

    از قانون طلایی در فروش استفاده کنید: "کالایتان را همانطور به مشتری بفروشید که دوست دارید به شما بفروشند."

  15. تشكر از اين پست


صفحه 1 از 3 123 آخرينآخرين

تاپیک های مشابه

  1. ۱۰۱ فرمان برای فروش موفق
    توسط ghazal1991 در تالار بازرگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرین ارسال: 2012/4/26, 07:57 PM
  2. هفت رمز پنهان برای فروش موفق
    توسط ghazal1991 در تالار بازرگانی
    پاسخ ها: 0
    آخرین ارسال: 2012/4/26, 07:43 PM
  3. رموز ازدواج موفق
    توسط ملیسا در تالار گفتگوی آزاد
    پاسخ ها: 8
    آخرین ارسال: 2010/5/15, 02:35 AM
  4. رموز مدیریت موفق ===== > شماره 1و2
    توسط quester در تالار دانستنی های مدیریتی
    پاسخ ها: 1
    آخرین ارسال: 2009/7/05, 11:44 PM
  5. رموز ازدواج موفق
    توسط خانومي در تالار گفتگوی آزاد
    پاسخ ها: 15
    آخرین ارسال: 2008/10/17, 02:18 PM

عبارت‌های مرتبط

دانلود کتاب فروش موفق

کتاب فروش موفق

دانلود کتاب رموز فروش موفق

برچسب های اين تاپیک

ثبت اين صفحه

ثبت اين صفحه

قوانين ارسال

  • شما نمی‌توانيد تاپيک جديد ارسال كنيد
  • شما نمی‌توانيد پاسخ ارسال كنيد
  • شما نمی‌توانید فایل ضمیمه ارسال كنيد
  • شما نمی‌توانيدنوشته‌های خود را ويرايش كنيد
  •