لیپوماتیک

mehr.mah

عضو جدید
لیپوماتیک
(که بانام Nutational Infrasonic Liposuctionنیز شناخته می‌شود) دستگاه مورد تأیید ادارهٔ کل خوراک و داروی آمریکا است. دستگاهی آزمایش‌شده و معتبر که برداشت مؤثر و ایمن حجم زیادی از چربی را در همهٔ قسمت‌های بدن امکان‌پذیر می‌سازد. به کمک این دستگاه سلول‌های چربی ابتدا تخریب یا براثر حرکات لرزشی کانولا امولسیونه می‌شوند و سپس امولسیون چربی به‌منظور پیکرتراشی دقیق بدن به‌تدریج بیرون کشیده می‌شود. در لیپوماتیک مشکل ایمنی لیپوساکشن قدیمی برطرف شده است و علاوه بر این سیستم ایمنی فعال آن از بافت‌های بدن (عصب، رگ‌های خونی، ماهیچه‌ها) در برابر فرآیند لیپوساکشن محافظت می‌کند.
لیفت باسن
یا لیپوماتیک با ۶۰۰ ضربه در دقیقه چربی‌های ناخواسته را به‌طور مؤثری بیرون کشیده و نتیجهٔ دلخواه یعنی پوستی نرم و صاف، کاهش برآمدگی‌ها و کاهش جراحت را به همراه دارد.

لیپوساکشن چیست؟
لیپوساکشن که بانام لیپوپلاستی نیز شناخته می‌شود نوعی فرم دهی، کانتورینگ یا کاهش چربی بدن ازجمله برداشت چربی اضافی از مناطق خاصی از بدن است. لیپوساکشن را می‌توان تقریباً در تمامی نقاط بدن ازجمله شکم، لگن، باسن، کمر، ران، زانو، ماهیچهٔ ساق پا، قوزک پا و بالای بازو انجام داد. ممکن است چربی‌های موضعی ذخیره‌شده ارثی باشند، درنتیجه با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌روند و معمولاً تنها راه از بین بردن آنها لیپوساکشن است. امکان لیپوساکشن همزمان چندین ناحیه از بدن وجود دارد. گاهی اوقات لیپوساکشن به‌عنوان اولین مرحلهٔ فرآیند انتقال چربی انجام می‌شود. در این روش چربی به کمک لیپوساکشن برداشته می‌شود و پس از به عمل آوردن به مناطق موردنظر بدن که ذخیره چربی آن‌ها اندک است تزریق می‌شود. لیپوساکشن عبارت است از فرم دهی و کانتورینگ بدن که در کاهش وزن تأثیری ندارد، اگرچه در مواردی که حجم زیادی از چربی بدن برداشته می‌شود ممکن است با کاهش وزن همراه باشد. افرادی بهترین نتیجه را به دست می‌آورند که حتی پس از لیپوساکشن به کمک رژیم غذایی و ورزش وزنشان را کنترل میکنند.

منبع : Mehromahcenter.com
 
بالا