(((* قوانین تالار مهندسی کشاورزی *)))

وضعیت
موضوع بسته شده است.

afsoon6282

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
با سلام خدمت تمام کاربران محترم

یک سری قوانین هست که رعایت آنها از طرف همه کاربران الزامی بوده و کمک به نظم بیشتر تالار میکند.پس با رعایت کردن این موارد به بهتر شدن روز به روز تالار مهندسی کشاورزی کمک کنید.


1- لطفا در تالار فارسی تایپ کنید.


2- در هر بخش تاپیکی جدا برای مطالب درخواستی موجود می باشد.پس چنانچه نیاز به مطلبی دارید در تاپیک مربوطه عنوان کنید و منتظر جواب از طرف دوستان در همان تاپیک بمانید.از زدن تاپیک جدا برای درخواست مطلب و عدم پیگیری مطلب درخواستی شما خودداری کنید.
همچنین اگر موضوع مطلب درخواستی به هیچ کدام از بخشها مرتبط نبود، در بخش اصلی تالار در تاپیک های نیازمندیهای تالار کشاورزی و سوال از مهندسین کشاورزی عنوان کنید.


3- در هر بخشی تاپیک جدا برای مطالب ، خبر و موارد مشابه موجود می باشد.پس هر گونه مطلبی رو در ادامه تاپیک اصلی عنوان کنید.از زدن تاپیک های جدا بپرهیزید.


4- از هر گونه تبلیغ در تالار جدا خودداری کنید.حتی از ذکر ایمیل و ... خودداری کرده و مطالب رو در تالار بگذارید یا درخواست کنید و همان جا منتظر جواب باشید.


5- از دادن پست اضافی (اسپم) که هیچ ربطی به موضوع ندارد در همه تاپیکها به خصوص آنهایی که به صورت علمی دنبال میشود بپرهیزید.
هر گونه پست اضافی و هر گونه صحبت را در تاپیک گفتگوهای اعضا تالار کشاورزی دنبال کنید و همچنین هر پیشنهاد یا انتقادی که دارید در تاپیک دفتر مدیریت عنوان کنید.


6- کاربران تازه وارد جهت آشنایی بیشتر، خود را در تاپیک های معرفی مهندسین کشاورزی و معرفی اجمالی اعضا تالار بر اساس رشته تحصیلی معرفی کنند.از معرفی خود در تاپیک های دیگر خودداری کنید.


7- کاربران محترم هر گونه پست خلاف در هر تاپیکی را که مشاهده کردید با استفاده از این گزینهhttp://www.www.iran-eng.ir/images/buttons/report.gif گزارش کنید.از جواب دادن به اون پست بپرهیزید.


8- هیچ کاربری حق توهین به هر صورتی را به کاربر دیگر ندارد.در صورت مشاهده چنین موردی حتما برخورد خواهد شد.هر گونه توهینی را فقط گزارش کنید، مدیریت سایت به این مسئله رسیدگی میکند.


9- دوستان عزیز حتی الامکان برای پاسخ گویی مستقیم به دوستان دیگر از گزینه نقل قول http://www.www.iran-eng.ir/images/buttons/quote.gif استفاده کنید تا کاربر متوجه جواب خود از طرف شما شود.


10- مسابقات تالار مهندسی کشاورزی قوانین خاص خود را دارد.لطفا این قوانین را رعایت کنید.


از همه دوستان عزیز خواهش میکنیم تمام این موارد رو رعایت کنند. در صورت عدم توجه به این موارد با شخص مربوطه برخورد صورت میگیرد.



با تشکر مدیریت تالار مهندسی کشاورزی
vahid mahdavi _ afsoon6282
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا