کیفیت پایین کلاسهای مجتمع فنی دیباگران

bozorg2010

عضو جدید
سلام به همه
من دو سال قبل تصمیم گرفتم طراحی وب سایت یاد بگیرم به همین دلیل در کلاسهای آزاد طراحی وب سایت دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه ثبت نام کردم، دوره خوبی بود منتها ساعات آموزش فلش آن کم بود و من فکر کردم برای ورود به بازار کار و همچنین تسلط یافتن نیاز به آموزشهای بیشتری دارم از این رو با کمی پرس و جو به مجتمع فنی شعبه ابن سینا رسیدم در آنجا دوره های طراحی وب سایت و فلش برگزار میشد، در سایت مجتمع فنی لیست مفصلی از دروسی که در کلاسهای فلش تدریس میشود آمده بود و همچنین تاکید شده بود با اتمام این دوره ها آماده ورود به بازار کار و شرکت های خصوصی و دولتی میشوید من با دیدن این مطالب تصمیم گرفتم در کلاسهای فلش که در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار میشد ثبت نام کنم. برای دوره مقدماتی اگر اشتباه نکنم 80000 تومان پرداخت کردم. کلاسها شروع شد استاد ما یک نفر ارمنی بود. ولی مطالبی که تدریس میشد در این کلاسها پیش و پا افتاده بود مثلا میگفت یک ماشین بکشید و با استفاده از فریم های فلش کاری کند حرکت کند و نیم ساعت وقت کلاس را میگرفت یا زمانی که استاد به کلاس می آمد حدود نیم ساعت صرف حاضر و غایب کردن و اینکه بعضی از شاگردها با کامپیوتر خود مشکل داشتند و وی سعی میکرد این مشکل را حل کند و وقت کلاس را تلف میکرد به طور کلی کلاس مقدماتی مجتمع فنی هیچ حرف تازه ایی برای من نداشت با اینکه ساعات آن به مراتب بیشتر از ساعات آموزش فلش در دانشگاه علامه بود. با اتمام این دوره به جرات میتوانم بگویم اکثر بچه های کلاس ناراضی بودند منجمله من ولی من به دو دلیل در کلاس به اصطلاح تخصصی فلش ثبت نام کردم اصرار خانواده که تا اینجا آمده ایی تا آخرش ادامه بده و احتیاج من به یاد گرفتن اکشن اسکریپت. من در این کلاس ثبت نام کردم و چیزی در حدود 120000 تومان پرداخت کردم در جلسه اول این کلاس تخصصی استادمان شروع کرد به توضیح دادن نوار ابزار سمت چپ برنامه فلش: بچه ها یک دایره بکشید، با آن ابزار یک مستطیل بکشید و ... من واقعا عصبانی شدم آیا اسم این کلاس تخصصی میباشد بجه ها همه این کارها پیش و پا افتاده را بلد بودند به هرصورت در جلسات بعدی وی شروع به آموزش اکشن اسکریپت نویسی کرد نکته جالب اینکه وی مرتب به دفترش نگاه میکرد ظاهرا خودش هم اطلاعات کمی درمورد اکشن اسکریپت داشت و من و بقیه شاگردان کلاس واقعا هیچ چیزی از این آموزش ها یاد نگرفتیم و فقط کدهایی که وی روی تخته سفید با ماژیک مینوشت را یاد داشت میکردیم نکته جالب اینکه استادمان بارها گفته بود اکشن اسکریپت یکی از آسانترین برنامه نوسی ها میباشد و جاوا خیلی سخت میباشد. این سوال برای من پیش آمد که او اکشن اسکریپت را بلد نیست تدریس کند که میگوید آسانترین، بیچاره بچه های کلاس جاوا آنها چه میکشند. به هر صورت کلاسها تمام شد و من تصمیم گرفتم دنبال کار بروم هرجا میرفتم و نمونه کارهای خودم را نشان میدادم تحویل نمیگرفتند. و من بعد ها فهمیدم همان کلاسهای علامه کافی بود، من فقط باید قالب های آماده فلش را میخریدم و آنها را تغییر میدادم. در ضمن در لیست دروس تدریسی در کلاس فلاش قسمت های زیادی بود که توسط استادمان تدریس نشد.
نتیجه اینکه سطح علمی اساتید مجتمع فنی را بسیار پایین دیدم و پشیمان هستم چرا 200000 پولم را دور ریختم.
به شما توصیه میکنم از این مجتمع دوری کنید و فریب ظاهر و ساختمانهایش را نخورید در ضمن از تجربیات خود از این مجتمع و کلاسهایی که در آن شرکت کرده اید بگویید.

با تشکر​
 

xilizax

عضو جدید
متاسفانه حق با شماست.
4 سال پیش وقتی می خواستم MCSE بگیرم اول رفتم سراغ این موسسه. از اونجایی که من آشنا داشتم بدون پرداخت شهریه رفتم سر کلاس و چیزی که در جلسه سوم فهمیدم این بود که فقط دارم وقت تلف می کنم. طرف برای 70-642 از روی Network+ انصاری درس میداد ! باورت میشه ؟
 

djbagoor

عضو جدید
دوست عزیز بالاخره شما باید تکلیف خودت رو با خودت روشن می کردی
افرادی که به دنبال یک علم می روند در ایران به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند :
1. افرادی که به هر دلیلی دنبال این هستند که مدرکی از اون علم داشته باشن که به طبع نه به کیفیت مباحث ارائه شده اهمیت می دن نه این که چیزی یاد بگیرن.
2. افرادی که به دنبال فراگیری اون علم هستند پس کیفیت و کمیت ارائه مطالب و مباحث براشون اهمیت زیادی داره .

خوب از دسته بندی ما معلومه که افرادی که از دسته ی اول هستند به نام و شهرت اهمیت خاصی می دن پس دنبال جایی هستند که اسمی در کرده باشه و همه بشناسن مثلا موسسه فنی تهران مثلا ایزایران مثلا گسترش انفورماتیک ایران مثلا ...(واضحه که چی می گم؟)
امااا دسته دوم که دنبال فقط و فقط مدرک نیستند دنبال استاد خوب هستند در درجه اول نه شهرت مکان آموزش(مکان آموزش فقط از نظر فضای آموزشی و سخت افزارهایی که در اختیار شما می ذاره ارزش پیدا می کنه)
تو این موسسات هزار یک جور استاد میاد و میره هیچ نظارتی هم رو استاداشون وجود نداره که آیا این افراد بازدهی آموزشی دارند؟ از سیلابس ها استفاده می کنند؟ علم واقعی و تسلط به مفاهیم رو دارند؟
و فقط ملاکشون اینه که فلانی معرفی شون کرده همین...
یکسری شون هم که زورشون میاد اصلا علمشون رو به کسی یاد بدن مبادا طرف فردا جاشه بگیره یا نونش رو قطع کنه(یکی نیست بگه خوب واسه چی میای تدریس کنی؟)
خلاصه این که باید استاد رو بشناسی نه موسسه رو
برای من جالبه که مشکلی که شما فرمودید در واحدی (ابن سینا) از مجتمع فنی تهران اتفاق افتاده که شهرت خاصی در بین مراکز مجتمع فنی داره و به طور همیشگی در حال رقابت از نظر کمی و کیفی با واحد سعادت آباد است و از اعتبار خاصی هم برخورداره !!!

از واحدهای دیگه مجتمع فنی تهران توقع این موارد می ره ولی نه ابن سینا !!

**از اون جایی که شما از افراد دسته دوم هستی و همین طور هم می سوزی که پول دادی فلان اندازه
شما باید اول چیکار می کردی (اینو واسه همه دوستان می گم تا بدونن با این موسسات چه طوری باید برخورد کرد) :
* قبل از ثبت نام تو هر دوره ای (خصوصا اونایی که صرفا فقط واسه درآمدزایی موسسه و به ظاهر کم شدن هزینه دوره ها برای پرداخت دانشجو سطح بندی می شن مقدماتی-اولیه-پیشرفته-تخصصی و از این قبیل پی پشوند و پسوندها) سیلابس دروس اون دوره رو بپرسید و پرینتشو حتما بگیرید
= عموما این جور موسسات واسه در رفتن از این کار یا می گن مشخص نیست (که شما می گید این دوره بارها تو این موسسه برگذار شده معلوم نیست؟پس چطور سطح بندی کردید؟) یا می گه بستگی به استاد داره(که شما می گید:مگه استاد هر دوره عوض می شه؟مگه شما نباید سیلابس رو به استاد بدید؟)

بدونید سیلابس تدریس رو این موسسات به استاد می دن و یک بودجه زمانی هم برای هر سر فصل برای استاد تعیین می کنند که طبق اون باید پیش بره استاد
دو تا اینجوری زیر و رو کنی مسئول ثبت نام رو یا بهت می ده سیلابس رو یا می گه با مسئول آموزش صحبت کن عموما تو این موسسات مسئول آموزش زن هست که حسابی هم باید با همه شون محکم و جدی صحبت کنی تا جایی که روزشونو خراب کنی که حساب کار دستش بیاد و از اون روز بشناستت
 

djbagoor

عضو جدید
این جور موسسات اول یک دوره تشکیل می دن بعد ثبت نام می کنند و ظرفیت رو پر می کنن تازه میوفتن دنبال استاد واسه دوره شون .

خوب حالا که پرینت سیلابسی که نشون می ده ماله اون موسسه و دوره است رو داری اولین جلسه کلاس می خوای از استاد بدون این که سیلابست رو نشون بدی بگه که سیلابس دوره چیه و با اونی که داری چک کن اگه گفت ندارم یا به من ندارم کلاس رو می تونید تعطیل کنید(استاد و موسسه هر 2 غلط می کنند)

خوب اگه همه چی درست بود و مشکلی نبود در مرحله بعد محک استاد هست
ببین چقدر طرف فاز پیچوندن و وقت تلف کردن داره که باید تو 3 جلسه اول ته اش رو دربیاری پس باید حسابی از طرف تو کلاس کار بکشی و سوال کنی و چپ و راستش کنی

شما که دیدی این جوری می کنه استادت باید می رفتی پیش همون مسئول آموزش بیشرف می گفتی این گوساله رو از کجا ورداشتی آوردی؟(از اونجایی هم که سیلابس و بودجه زمانی رو هم می دونی می تونی زبونت اینجا دراز بشه )
اگه وقت تلف می کنه بگی این باید سرفصل فلان رو تو 2ساعت تموم می کرد چرا درجا می زنه؟چرا طبق سیلابس درس نمی ده؟چرا هزیون می گه سر کلاس؟و....

معمولا در این موارد دو چیز گفته می شه :
1. شما برو سرکلاس هنوز زوده قضاوت کنی(اینجا شما باید بگی پس مسئولیتش با شما )
2. یا می گه من با استاد صحبت می کنم (اینجا شما میگی ببینیم و تعریف کنیم)
اگه این 2تا رو نگه در پی مسخره کردن و دست انداختن شما بر میاد که تو اگه بلدی برو یه سطح بالاتر تو اگه بلدی خودت درس بده و .....

اگه طرف درست شد که هیچ اگه نشو و حتی بد تر شد همون جلسه از کلاس میای بیرون می ری پیش مسئول آموزش میگی بیشرف این الاغ آدم نمی شه یا عوض کن (که ناشدنیه)یا پول من رو کامل برگردون(که اینم ناشدنیه) ولی م یتونید در دوره بعدی که استاد دیگه ای داره شرکت کنید یا یه دوره دیگه کلا که دوستدارید تا پولتون حروم نشه
در غیر این صورت باید اونجا داد و بیداد کنید و بگید رئیس مرکز رو می خوای ببینی و اعتبار و کیفیت موسسه رو زیر سوال ببرید و بگید آبروتو نو می برم و این حرفا اگرچه باز هم می گن امکان نداره پول کاملا تون رو برگردونند ولی می شه یه قول ها و وعده وعیدهای دیگه ای هم گرفت که مثلا قبل از ثبت نام قول بگیرید که 2 جلسه آزمایشی سر این دوره برید (که عموما قبول نمی کنند) ولی می تونید برید سر دوره ای که همون زمان در حال اجرا است و همون استاد آن را برگذار می کند یه 2 جلسه سرکلا بشینید هم نظر دانشجو ها هم کیفیت آموزش فرد رو مورد بررسی قرار بدید

اما حالا که شده - شما باید برای دیگر دوستانتون چیکار کنید؟:w18:
تنها نام موسسه رو خراب کردن کار درستی نیست شما باید اسم و فامیل اون به ظاهر استاد و نام دوره رو اعلام کنید تا دیگر دوستان دچار مشکل شما نشوند این افراد می تونند در جای دیگر هم فعالیت کنن محدود به همون واحد و همون موسسه نیستند.
پس لطفا نام این فرد رو افشا کنید خواستید من متقاعد می کنم شما رو که هیچ مشکل حقوقی برای شما به هیچ وجه ایجاد نخواهد کرد ( من با چند تن از اساتید دانشگاهم این کار رو کردم پاشم وایسادم هنوزم پاش هستم جفتشون هم فهمیدن من بودم هچی غلطی هم نتونستن و نمی تونن بکن چرا؟چون هنوز شهود من که تمامی دانشجویان اون کلاس باشن در قید حیات هستند)

در ضمن من دوره های زیادی در این جور موسسات از جمله مجتمع فنی تهران گذروندم.
ICDL1&2 = Net+ & A+ =270-70=290-70=291-70=293-70=294-70=350-70
پس از رو هوا حرف نمی زنم:w08:....
 
آخرین ویرایش:

djbagoor

عضو جدید
متاسفانه حق با شماست.
4 سال پیش وقتی می خواستم MCSE بگیرم اول رفتم سراغ این موسسه. از اونجایی که من آشنا داشتم بدون پرداخت شهریه رفتم سر کلاس و چیزی که در جلسه سوم فهمیدم این بود که فقط دارم وقت تلف می کنم. طرف برای 70-642 از روی Network+ انصاری درس میداد ! باورت میشه ؟
دوست عزیز می شه شما لطف کنید حتما به من نام استاد دوره Server 2008 Network Infrastructure خود را بفرمایید؟
 

bozorg2010

عضو جدید
نام استاد دوره فلش مجتمع فنی دیباگران که من باهاش کلاس داشتم کشیشیان بود.
او ارمنی میباشد. در ضمن دوسال پیش در شعبه سعادت آباد مجتمع فنی هم تدریس میکرد الان نمیدانم.
 

xilizax

عضو جدید
دوست عزیز می شه شما لطف کنید حتما به من نام استاد دوره Server 2008 Network Infrastructure خود را بفرمایید؟

درود ,

بله البته که میشه ولی همانطور که گفتم این موضوع مربوط به چهار سال پیش است.
تصور میکنم آقای بیگدلی یا بیگلری یا یک همچین چیزهایی بود.
 

djbagoor

عضو جدید
درود ,

بله البته که میشه ولی همانطور که گفتم این موضوع مربوط به چهار سال پیش است.
تصور میکنم آقای بیگدلی یا بیگلری یا یک همچین چیزهایی بود.
چی؟!؟ 4ساله پیش MFT داشته دوره Infrastructure سرور 2008 رو تدریس می کرده؟!؟!؟نه بابا!!!
مطمئنید 642-70 بوده؟
 

xilizax

عضو جدید
چی؟!؟ 4ساله پیش MFT داشته دوره Infrastructure سرور 2008 رو تدریس می کرده؟!؟!؟نه بابا!!!
مطمئنید 642-70 بوده؟

درود

نه دوست من او موقع 70-294 بود. از وقتی MCITP معرفی شد اه اشتباه نکنم 294 Retire شد و به جاش642 ارائه شد. به هر منظورم دوره Configuring ویندوز سرور بود.
 

djbagoor

عضو جدید
درود

نه دوست من او موقع 70-294 بود. از وقتی MCITP معرفی شد اه اشتباه نکنم 294 Retire شد و به جاش642 ارائه شد. به هر منظورم دوره Configuring ویندوز سرور بود.
درود و 2 & 100 بدرود
آهاااااان حالا شد جیگر......
 

Sarp

مدیر بازنشسته
بابا کلاس میخوای چیکار
من خودم هم نمیدونم پی اچ پی رو از کجا یاد گرفتم !!
 

djbagoor

عضو جدید
بابا کلاس میخوای چیکار
من خودم هم نمیدونم پی اچ پی رو از کجا یاد گرفتم !!
جدا پسر !!! بابا دمت گرم
من هیچ زبان برنامه نویسی رو تسلط ندارم
ولی PHP رو هم خیلی دوست دارم هم واسم لازمه و Script نویسی
و SQL هم خیلی خیلی واسم لازمه
ولییییی تنبلی می کنممم :(
بهم بگو چطوری یاد گرفتی؟ از کجا شروع کردی؟کتاب؟اسمش ؟
 

Sarp

مدیر بازنشسته
جدا پسر !!! بابا دمت گرم
من هیچ زبان برنامه نویسی رو تسلط ندارم
ولی PHP رو هم خیلی دوست دارم هم واسم لازمه و Script نویسی
و SQL هم خیلی خیلی واسم لازمه
ولییییی تنبلی می کنممم :(
بهم بگو چطوری یاد گرفتی؟ از کجا شروع کردی؟کتاب؟اسمش ؟
بهجان بابک نه کتابی خوندم و نه کلاسی رفتم
از اینور اونور

عجب گیری کردیم از دست این برقیها هااااا:huh:

بابا برین سیمتون رو بپیچین دیگه :confused:
 

djbagoor

عضو جدید
ااااااااااا؟؟جیگر اگه قرار بود سیم بپیچونم(که اصلا رشته برق سیم پیچوندن نیست حتی تو هنرستان) MCP=>MCSA=>MCSE رو نمی خوندم و حالا هم منتظر ورود به رشته ICT و ادامه Network با Cisco باشم جیییییگررررررررر .........
 
آخرین ویرایش:

Sarp

مدیر بازنشسته
ااااااااااا؟؟جیگر اگه قرار بود سیم بپیچونم(که اصلا رشته برق سیم پیچوندن نیست حتی تو هنرستان) MCP=>MCSA=>MCSE رو نمی خوندم و حالا هم منتظر ورود به رشته ICT و ادامه Network با Cisco باشم جیییییگررررررررر .........
هه هه !
به من گفت جیگر :w12:

خدا میدونه آخر سر از بطن این رشته ها که قاطی هم شدن چی درمیاد :surprised:
 

djbagoor

عضو جدید
هه هه !
به من گفت جیگر :w12:

خدا میدونه آخر سر از بطن این رشته ها که قاطی هم شدن چی درمیاد :surprised:
همه به هم مرتبط هستن جیگر اگه نمی دونتی بدون...(جدی گفتما,خواستی بگو تا واسط توضیح بدم فیتیله تو رشن کنم,البته امروز که جمعه است و همه فیتیل ها تعطیل)
 

deansam

عضو جدید
ااااااااااا؟؟جیگر اگه قرار بود سیم بپیچونم(که اصلا رشته برق سیم پیچوندن نیست حتی تو هنرستان) MCP=>MCSA=>MCSE رو نمی خوندم و حالا هم منتظر ورود به رشته ICT و ادامه Network با Cisco باشم جیییییگررررررررر .........
اين ها چه ربطي به رشته ي مهندسي برق داره؟
 

djbagoor

عضو جدید
اين ها چه ربطي به رشته ي مهندسي برق داره؟
خوب من مهندس برق نیستم جیگر تکنسین برقم
برای کارشناسی هم مهندسی ICT می خوام بخونم امسال (قراره فردا جوابا بیاد 29شهریور)
گرایش های رشته کاردانی برق صنعتی :
1.الکترونیک
2.قدرت
3.کنترل
4.مخابرات
5.شبکه های انتقال و توزیع
6. ICT
------------------
MCP=>MCSA=>MCSE هم مدارک بین الملی ای هستند که در حیطه کار و فعالیت رشته ICT هستند.
OK?
این اطمینان رو به شما و تمامی افرادی که خودشون رو مهندس کامپیوتر می دونن با صراحت عرض م یکنم که هیچ یک از مباحث مربوط به Network به هیچ وجه مربوط به هیچ یک از نرم افزاری ها,سخت افزارها و علوم رایانه ای ها نمیشه و تنها مربوط و محدود به مهندسان ICT است (گفتم بدونی دوست عزیز اگه فک می کنی این چیزایی که گفتم مربوط به افرادیه که خودشون رو همه کاره کامپیوتر می دونن ولی تنها مهندس نرم افزارشن)
ناراحت نشیا جیگر به در گفتم دیوار بشنوه D:
 
آخرین ویرایش:

xilizax

عضو جدید
خوب من مهندس برق نیستم جیگر تکنسین برقم
برای کارشناسی هم مهندسی ICT می خوام بخونم امسال (قراره فردا جوابا بیاد 29شهریور)
گرایش های رشته کاردانی برق صنعتی :
1.الکترونیک
2.قدرت
3.کنترل
4.مخابرات
5.شبکه های انتقال و توزیع
6. ICT
------------------
MCP=>MCSA=>MCSE هم مدارک بین الملی ای هستند که در حیطه کار و فعالیت رشته ICT هستند.
OK?
این اطمینان رو به شما و تمامی افرادی که خودشون رو مهندس کامپیوتر می دونن با صراحت عرض م یکنم که هیچ یک از مباحث مربوط به Network به هیچ وجه مربوط به هیچ یک از نرم افزاری ها,سخت افزارها و علوم رایانه ای ها نمیشه و تنها مربوط و محدود به مهندسان ICT است (گفتم بدونی دوست عزیز اگه فک می کنی این چیزایی که گفتم مربوط به افرادیه که خودشون رو همه کاره کامپیوتر می دونن ولی تنها مهندس نرم افزارشن)
ناراحت نشیا جیگر به در گفتم دیوار بشنوه D:




آره بابا فهمید بیچاره.
بی خیال شو. :biggrin:
 

bazras2008

عضو جدید
خوب من مهندس برق نیستم جیگر تکنسین برقم
برای کارشناسی هم مهندسی ICT می خوام بخونم امسال (قراره فردا جوابا بیاد 29شهریور)
گرایش های رشته کاردانی برق صنعتی :
1.الکترونیک
2.قدرت
3.کنترل
4.مخابرات
5.شبکه های انتقال و توزیع
6. ICT
------------------
MCP=>MCSA=>MCSE هم مدارک بین الملی ای هستند که در حیطه کار و فعالیت رشته ICT هستند.
OK?
این اطمینان رو به شما و تمامی افرادی که خودشون رو مهندس کامپیوتر می دونن با صراحت عرض م یکنم که هیچ یک از مباحث مربوط به Network به هیچ وجه مربوط به هیچ یک از نرم افزاری ها,سخت افزارها و علوم رایانه ای ها نمیشه و تنها مربوط و محدود به مهندسان ICT است (گفتم بدونی دوست عزیز اگه فک می کنی این چیزایی که گفتم مربوط به افرادیه که خودشون رو همه کاره کامپیوتر می دونن ولی تنها مهندس نرم افزارشن)
ناراحت نشیا جیگر به در گفتم دیوار بشنوه D:
دستت درد نکنه یعنی ماها که رشته ی کامپیوتریم هیچی از شبکه سر در نمی یاریم دیگه:surprised:
 

djbagoor

عضو جدید
دستت درد نکنه یعنی ماها که رشته ی کامپیوتریم هیچی از شبکه سر در نمی یاریم دیگه:surprised:
نه منظور دقیقا این نیست چه بسیار افرادی که از هریک از گرایش های کامپیوتر که دوره های شبکه رو در موسسات آموزشی یا به صورت خودآموز فرا گرفته اند ولی نه در سیلابس های تحصیل دانشگاهیشون:)
منظور این که اگر یک رشته آکادمیک بخواید که مستقیما مربوط به مباحث شبکه باشه فقط مهندسی ICT است;)
گرایش نرم افزار فقط مستقیم مربوط به برنامه نویسی
گرایش سخت افزار فقط مستقیم مربوط به سخت افزار PC
و گرایش علوم کامپیوتر مستقیما مربوط به نحوه ی معماری و محاسبات و منطق کامپیوتر است
هیچ کدوم ربطی به شبکه های کامپیوتری ,سیستم های تحت شبکه,
نصب و راه اندازي (Installation)
تعمير و نگهداري(Repair and Maintenance)
بهره برداري و مديريت(Operation and Management)
شبکه های مختلف ندارند:cool:.
 

djbagoor

عضو جدید
دوست من اجازه بده اصلا یک تعریفی ازمهندسی ICT به صورت کامل داشته باشم واست تا متوجه بشی : ( متاسفانه تمامی هم رشته ای ها و حتی اساتیدی که سر کلاس های ICT شرکت می کنند نه تنها تعریفی از ICT در ذهن ندارند حتی مقوله های کاری سمت ها و ... دیگر را هم در باره این رشته نو پا تر از IT در ایران ندارند )

مهندس ICT کیست ؟
مهندس ICT كارشناسي است كه به منظور انجام كار در يكي از زمينه هاي شغلي ارتباطات و فناوري اطلاعات درقسمت هاي
نصب و راه اندازي (Installation)،
تعمير و نگهداري(Repair and Maintenance)،
بهره برداري و مديريت(Operation and Management)
سيستم هاي ارتباطي كشور و فناوري اطلاعات به آن داراي
بينش(Insight)،
دانش و توانايي(Knowledge and Ability)
لازم در حد تجزيه- تحليل(Analysis)
باشد و بتواند طرحها و پروژه هاي ICT را در
ابعاد مختلف اجراء و هدايت (Implementation and guidance) نمايد.

***********

خیلی ها هم ICT رو با IT اشتباه می گیرند اما تعریف IT :
فن آوري اطلاعات به خلق، جمع آوري، پردازش، ذخيره سازي و ارائه اطلاعات و نيز فرآيندهايي كه اينگونه كارها را ممكن مي سازند، اطلاق مي شود.
 

level1389

عضو جدید
با سلام به تمامی خواننتدگان محترم
بد نیست که دوطرفه به قاضی برویم!
اگر تمامی موارد ذکر شده درست باشد این فرد برای بهبود کیفیت سطح آموزشی کلاس چه اقدامی انجام داده است؟
اینکه بگوییم کلاس خوب نبود و ما هم تا آخر ادامه دادیم و هیچ نتیجه ای نگرفتیم چه چیزی را نشان میدهد؟
در مجتمع فنی تهران و مورد ذکر شده فوق (دپارتمان ICT) تعدادی گروه وجود دارد که مسئول سنجش اساتید و سطح کیفی آموزش میباشند. در حال حاضر رئیس گروه وب سرکار خانم مفتاح پور هستند که مسئولیت رسیدگی به شکایات دانشجویان را عهده دارند. رده ی بالاتر مدیریت محترم دپارتمان جناب آقای مهندس عظیم نژاد هستند و در مراتب بالاتر مدیر کل آموزش آقای شریف زاده و مدیرعامل محترم آقای دکتر سعادت میباشند. آیا نویسنده این نظر از همان لحظه که متوجه کیفیت پایین آموزش شده اقدامی در این راستا انجام داد؟ پس مقصر اصلی در بی کیفیت بودن دوره، خود دانشجویان هستند که اگر به مشکلات موجود اعتراض نمایند موسسه مجبور به بهبود وضعیت خواهد شد.
نشستن در کناری و نگریستن به مشکلات موجب اصلاح وضع موجود نمیشود برای بهبود اوضاع باید اقدام نمود.
موفق باشید
 

djbagoor

عضو جدید
با سلام به تمامی خواننتدگان محترم
بد نیست که دوطرفه به قاضی برویم!
اگر تمامی موارد ذکر شده درست باشد این فرد برای بهبود کیفیت سطح آموزشی کلاس چه اقدامی انجام داده است؟
اینکه بگوییم کلاس خوب نبود و ما هم تا آخر ادامه دادیم و هیچ نتیجه ای نگرفتیم چه چیزی را نشان میدهد؟
در مجتمع فنی تهران و مورد ذکر شده فوق (دپارتمان ICT) تعدادی گروه وجود دارد که مسئول سنجش اساتید و سطح کیفی آموزش میباشند. در حال حاضر رئیس گروه وب سرکار خانم مفتاح پور هستند که مسئولیت رسیدگی به شکایات دانشجویان را عهده دارند. رده ی بالاتر مدیریت محترم دپارتمان جناب آقای مهندس عظیم نژاد هستند و در مراتب بالاتر مدیر کل آموزش آقای شریف زاده و مدیرعامل محترم آقای دکتر سعادت میباشند. آیا نویسنده این نظر از همان لحظه که متوجه کیفیت پایین آموزش شده اقدامی در این راستا انجام داد؟ پس مقصر اصلی در بی کیفیت بودن دوره، خود دانشجویان هستند که اگر به مشکلات موجود اعتراض نمایند موسسه مجبور به بهبود وضعیت خواهد شد.
نشستن در کناری و نگریستن به مشکلات موجب اصلاح وضع موجود نمیشود برای بهبود اوضاع باید اقدام نمود.
موفق باشید

معلومه که شما فردی 100% وابسته هستی پس :

شما می تونید لطف کنید در مورد شعبه منحل شده تهران نو مجتمع فنی تهران برای ما کمی توضیح بفرمایید؟

اون محترم ها بهتره جای پشت میز نشینیو درصد گرفتن به کیفیت هم فکر کنن نه فقط جیبشون که فقط به گشادیش فکر می کنن
چچچیییییییییییی؟؟؟سنجششش؟؟؟ تنها چیزی که تو همین مجتمع فنی وجود نداره همین سنجشه
اگه اینجوری پیش بره با اسم هم می گم دلیل مدرک هم میارم فقط تاسفش اینه که به دلیل فیزیکی نبودن بار حقوقی نداره
تمام اون حرفایی که من زدم عین حقیقته

حرفه شما اینه که اگه دانشجو یک مسئله ای رو نپرسید استادم نگفت تقصیره داشنجوه
اون آقا غلط کرده (دور از جون)که لقب خودش رو میزاره استاد پس اون فرد پول می گیره واسه چی؟تعهد داده واسه چی؟
پس مفت خوره دیگه

یه حرفایی می زنید که آدم تر و خشک رو با هم می سوزونه و باعث می شه عده ای قلیل که جزو بهترین ها هستند و برای آموزش واقعی پا به این عرصه گذاشتند و متاسفانه در این چرخه معیوب ...... هم زحماتشون پای مال بشه.

در پست های اولم هم عرض کردم اعتراض چه عواقبی داره و چه اتفاقاتی می یوفته
وقتی پولو دادی همین مجتمع فنی ها می تونی پولتو برو بگیر کامل...
می خوای درصد هاشونم بنویسیم اینجا که کسر می کنن؟
پس لطفا از حرف مفت و دستمال کشی و .... خوداری فرمایید
 
آخرین ویرایش:

danialfx

عضو جدید
کاربر ممتاز
معلومه که شما فردی 100% وابسته هستی پس :

شما می تونید لطف کنید در مورد شعبه منحل شده تهران نو مجتمع فنی تهران برای ما کمی توضیح بفرمایید؟

اون محترم ها بهتره جای پشت میز نشینیو درصد گرفتن به کیفیت هم فکر کنن نه فقط جیبشون که فقط به گشادیش فکر می کنن
چچچیییییییییییی؟؟؟سنجششش؟؟؟ تنها چیزی که تو همین مجتمع فنی وجود نداره همین سنجشه
اگه اینجوری پیش بره با اسم هم می گم دلیل مدرک هم میارم فقط تاسفش اینه که به دلیل فیزیکی نبودن بار حقوقی نداره
تمام اون حرفایی که من زدم عین حقیقته

حرفه شما اینه که اگه دانشجو یک مسئله ای رو نپرسید استادم نگفت تقصیره داشنجوه
اون آقا غلط کرده (دور از جون)که لقب خودش رو میزاره استاد پس اون فرد پول می گیره واسه چی؟تعهد داده واسه چی؟
پس مفت خوره دیگه

یه حرفایی می زنید که آدم تر و خشک رو با هم می سوزونه و باعث می شه عده ای قلیل که جزو بهترین ها هستند و برای آموزش واقعی پا به این عرصه گذاشتند و متاسفانه در این چرخه معیوب ...... هم زحماتشون پای مال بشه.

در پست های اولم هم عرض کردم اعتراض چه عواقبی داره و چه اتفاقاتی می یوفته
وقتی پولو دادی همین مجتمع فنی ها می تونی پولتو برو بگیر کامل...
می خوای درصد هاشونم بنویسیم اینجا که کسر می کنن؟
پس لطفا از حرف مفت و دستمال کشی و .... خوداری فرمایید


دوست عزیز. میشه اینقدر پستاتون رو bold و رنگارنگ نکنین؟؟؟
به خدا پست ساده و بدون bold با رنگ سیاه رو خیلی بهتر میشه خوند تا پستی که همش سایزش تغییر کرده و ابی شده و قرمز شده.
البته شما مختارید که هر جور دوست دارید پست بدید. بنده دلم برای خودم سوخت و افراد دیگه ای که قراره بخونن.
 

bozorg2010

عضو جدید
با عرض سلام

لازم میدانم جواب کاربر level1389 را بدهم. فکر میکنم این از وظایف مدیران مجتمع فنی دیباگران میباشد که در بین دانشجویان فرم نظرخواهی توزیع بکنند و نظر دانشجویان را در مورد کیفیت کلاسها، سطح اساتید و سایر موارد را جویا بشوند. اصولا وظیفه مسئولان سنجش مجتمع فنی چی میباشد؟ آیا قرار است من مشتری که بالغ بر 200 هزارتومان پول داده ام بروم دنبال مدیران سنجش دیباگران یا آنها باید به وظایف خود عمل کنند.
در ضمن تا آنجا که من به یاد دارم چند نفر از بچه های کلاس به مدیر مجتمع ابن سینا مراجعه و اظها نارضایتی کرده بودند، مسئول مربوطه نیز به آنها جواب سر بالا داده بود.
اصولا در جهان به آموزش به عنوان یک تجارت نگاه نمیکنند و هدف اصلی سودآوری نمیباشد ولی متاسفانه در ایران، آموزش مقوله ایی تجاری شده است و بسیار پول ساز.
نمونه بارزش هم موسسه فنی دیباگران که درآمد بسیار قابل توجهی دارد. مدیران این موسسه نامحترم ظاهرا در تمام زمینه ها به صورت تخصصی کار میکنند از کلاس طراحی وب سایت، برنامه نویسی، شبکه بگیرید تا آموزش زبان انگلیسی، فرانسوی یا رشته حسابداری، در ضمن شما میتوانید دوره های تخصصی به منظور مهاجرت ببینید به علاوه کلاسهای انیمیشن، سینما، اتوماسیون صنعتی. یا شاید در آموزش آینده غنی سازی اورانیوم.
همانطور که میبینید این موسسه به هیچ گونه اصول و قواعدی پایبند نمیباشد و فقط میخواهد پول بیشتری به دست آورد. آن هم با کم ترین کیفیت ممکن، سطح پایین اساتید و با گران ترین شهریه.
من به همه توصیه میکنم پول خود را آتش نزنید و در کلاسهای این موسسه ثبت نام نکنید.
 
آخرین ویرایش:
بالا