دکتری کامپیوتر

monair66@yahoo

عضو جدید
سلام با دانلود دفترچه شماره 1 و 2 از سایت سنجش اطلاعات زیادی بدست می آورید. در کل 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد مصاحبه تاثیر دارد . من امسال امتحان دادم مثلا درس ساختمان داده خیلی پیچیده و مفهومی بود ولی استعداد تحصیلی خوب بود . در ضمن امسال زبان منفی نداشت. کلا در رشته کامپیوتر حداقل به 100 نفر اول فکر کن
 

monair66@yahoo

عضو جدید
سلام دوباره نکته ای یادم رفت
این 100 تا 170 نفر اول برای مصاحبه دعوت می شوند که 3 برابر ظرفیت اعلام شد.
امیدوارم مفید باشه
 

vanday67

عضو جدید
سلام
کسی میدونه دکتری علوم کامپیوتر گرایش سیستم های هوشمند ایران چند نفر هست؟
کدوم دانشگاه ها؟
ممنون
 

مهگل

عضو جدید
به نظر من زیاد دنبال منبع خاصی نباشید... هرچی دم دست دارین و گیر آوردین بخونین!!
 

mitra.dadgar1367

عضو جدید
ذر مورد سوالات دوستان منابع دکترا هم از دروس لیسانس هست و هم ارشد .طراحی الگوریتم ذکر شده هو الگوریتم لیسانی و هم الگوریتم موازی ارشد.در ضمن دوستانی که گفتند درس سیستم عامل پیشرفته با سیستم توزیع شده یکی هست اشتباه اطلاعات دادند این 2 درس جداگانه هست که هر دو در بعضی دانشگاه ها هم ارائه میشه از فصل 1 تا 7 برای سیستم عامل پیشرفته و از 7 تا آخر کتاب سیستم کای توزیع شده تتنبام برای سیستم توزیع شده تدریس میشه_منابع هم به صورت کامل در دفترچه سنجش هست اگر دانلود کنید همینطور دانشگاه ها و ظرفیتشون
فقط از دوستان یک سوال داشتم کسی میدونه دکترا در هوش چن سال هست در ایران؟ واینکه مینیمم و ماکزیمم زمانی که میتونیم دکترا تمام کنیم چند ساله و چند ترمه؟
ممنون
 

ialex

عضو جدید
من نمیخوام منفی بافی بکنم ولی الان با این شرایطی که درست شده بسیاری از بچه هایی که ارشد داشتن حاضر نشدن برای دکتری زمان بگذارند.
با این پذیرش های دانشگاه آزاد و پردیس هایی که راه افتاده ارزش مدارک تحصیلی.... متاسفیم
 

vanday67

عضو جدید
سلام دوستان
من ارشد علوم کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی بودم
به نظرتون همین رشته دکتری شرکت کنم که ظرفیتش خیلی محدود(20) نفره یا دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی؟
 

hamivood

عضو جدید
دفترچه دکتری سراسری

دفترچه دکتری سراسری

دوستان از لینکهای زیر می توانید دفترچه دکتری سراسری و آزاد 92 را دانلود کنید . موفق باشید
 

پیوست ها

  • phdazmoon-phd92.pdf
    1 مگایابت · بازدیدها: 0
  • Help.pdf
    1 مگایابت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

joody121

عضو جدید
سلا دوستان

من الان دارم برای دکترا رشته معماری کامپیوتر می خونم.

نیاز شدیدی به جزوه های دروس VLSI پیشرفته و معماری کامپیوتر پیشرفته دانشگاه های خوب مثل شریف و تهران و امیر کبیر دارم.

یه بار رفتم دانشگاه تهران تا جزوه VLSI پیشرفته دکتر فخرایی رو بگیرم ولی متاسفانه نه انتشارات داشت و نه تونستم دانشجویی که این جزوه رو داره گیر بیارم!

اینه که به فکرم رسید بیام اینجا و از شما درخواست کمک کنم.
می خواستم خواهش کنم که اگه خودتون دانشجوی ارشد یا دکترای دانشگاه شریف، تهران یا امیرکبیر هستید یا دوست و آشنایی دارید که در اونجا و در رشته معماری کامپیوتر تحصیل می کنه، زحمت بکشید جزوه های دروس معماری کامپیوتر و VLSI پیشرفته رو از صفحاتش عکس بگیرید یا اگه اسکنر دارید، اسکن کنید و یه جا آپلود کنید تا من دانلود کنم و بخونم.
اگه این زحمتو بکشید، واقعاً یه عمــــــــــــــر دعاتون می کنم.
خصوصاً به جزوه های VLSI پیشرفته دکتر فخرایی دانشگاه تهران و دکتر سربازی آزاد دانشگاه شریف نیاز شدیدی دارم!

واقعاً ازتون ممنون میشم اگه بهم کمک کنید
منتظر می شینم دوستان خوبم...
 

salome

عضو جدید
سلام دوستان عزیز
من ترم 3 ارشد هستم گرایش نرم افزار و میخوام شروع کنم واسه کنکور دکترا بخونم ثبت نام هم کردم ولی اصلن نمیدونم از کجا باید شروع کنم ؟؟؟؟ خیلی هم تلاش کردم ولی کتاباشو رو پیدا نکردم :cry:
میشه راهنماییم کنین ؟
 
یک فایل pdf بسیار خوب که به صورت جامع نحوه امتیازدهی در مصاحبه دکترا رو مشخص میکنه.
با توجه به اینکه در آستانه مصاحبه دکتری هستیم، حتما دانلود این فایل رو بهتون توصیه میکنم.
برای من که بسیار مفید بود.

لینک دانلود
 
دوستانی که شرایط اقدام برای استعداد درخشان رو دارن تا حد ممکن سعی کنن امسال اقدام کنند.

زیرا وزارت علوم یکسری شرایطی رو مشخص کرده، که از سال 95-94 کلیه دانشگاه ها باید اجراش کنن و همچنین حتما از فارغ التحصیلی باید فقط یک سال گذاشته باشه، بقیه شرایط در لینک زیر:

شرایط جدید استعداد درخشان دکتری
 

reza.mech2012

عضو جدید
قابل توجه دانشجویان دکتری مهندسی کامپیوتر و علاقمند به هیات علمی شدن:

ممنوعیت عضویت مجردها در هیات علمی:

براساس طرح ۵۰ ماده ای با عنوان طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده یکی از موارد این طرح ممنوعیت عضویت مجردها در هیات علمی است .

بر اساس این طرح ،۵ سال پس از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، جذب افراد مجرد به عضویت هیات علمی در تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی دولتی و غیر دولتی و معلمین مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی، ممنوع است.

تنها در صورت نبودن متقاضی متاهل واجد شرایط با تایید بالاترین مقام دستگاه، جذب افراد مجرد بلامانع خواهد بود.البته افراد مجرد نخبه از شمولیت این ماده مستثنی هستند.

منبع


حالا حساب کنید، با ورود دانشگاه آزاد به عرصه دکتری و 12000 دانشجوی دکتری جدید، 4 تا 5 سال دیگه چه بلایی سرمون میاد.
پیش به سوی پسا دکترا و تا آخر عمر درس خوندن و نبودن کار. :)
 
آخرین ویرایش:

ali.hosini21

عضو جدید
منابع کنکور دکتری

منابع کنکور دکتری

هم الگوريتم دوره كارشناسي و هم الگوريتم موازي دوره ارشد براي درس تحليل و طراحي الگوريتم
و سيستم عامل هم به همين گونه است

بچه ها در منابع دکتری برای دانشگاه آزاد درسهایی چون طراحی الگوریتم کارشناسی و ساختمان داده که مقسمی کتاب خوبی است و فازی و شبکه عصبی و هوش پیشرفته مطرح شده و زبان
در کنکور دکتری سراسری هم دو دفترچه داریم که اولی شامل سوالات ساختمان داده و شناسایی آماری الگو و یادگیری ماشین است و دفترچه دوم شامل تست های هوش و تست زبان می باشد
 

stabesh

عضو جدید
سلام
من کارشناسیم سخت افزاره و ارشدم نرم افزار به نظر شما دکتری چیکار کنم همون نرم افزارو ادامه بدم به نظرم بازار کار نرم افزار بهتره و درساش کاربردی تر ولی معماری دوست دارم
مقاله ندارم برای دانشگاه آزاد می خوام شرکت کنم یا پردیسای خودگردان
دولتی قبول نمی شم
درسم تازه تموم شده
سابقه شغلیم نرم افزاریه
تدریسم دارم میرم دنبالش ولی هنوز قبولم نکردن
برنامه نویسیم خوبه ولی یه مشکل گردنم داره دیگه نباید زیاد پای کامپیوتر بشینم متاسفانه
 

Mabna.

کاربر فعال
منابع جدید دکتری مهندسی کامپیوتر اعلام شد:


کلیه گرایش ها باید به سئوالات:


زبان انگلیسی
استعداد تحصیلی
ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم
مدارهای منطقی و معماری کامپیوتر
شبکه های کامپیوتری و سیستم عامل


پاسخگو باشند !!
 

SOLMAZ1358

عضو جدید
سلام دوست عزیز
نمیدونم به موقع سوالتون رو دیدم یا نه . اما خدمتتون عرض کنم درس ساختمان داده و طراحی الگوریتم دو درس هستن و بسیار دارای تجزیه و تحلیل هستن.اما با برداشتی که من از نوشتن مطالب شما داشتم شما ریاضیات گسسته و آمار رو مسلط هستید می تونید اون دوتا رو یاد بگیرید اما با استاد این دوروس یا دانشجانی که به این درس تسلط دارن.
موفق باشید
 

sanjeshportal

عضو جدید
با سلام خدمت دوستان محترم کنکوری دکتری کامپیوتر،

برای بروزرسانی اطلاعات این تاپیک، و اینکه این سوال، هنوز هم سوال خیلی از داوطلب ها میباشد، لیست دانشگاه هایی که دکتری کامپیوتر را پذیرش میکنند در ذیل آمده است امیدواریم توانسته باشیم کمک خوبی به شما در این رابطه کرده باشیم.


برای مشاهده اطلاعات در رابطه با منابع آزمون دکتری کامپیوتر روی لینک منابع آزمون دکتری کامپیوتر کلیک کنید به وب سایت سنجش امیرکبیر به نشانی سنجش امیرکبیر مراجعه نمایید.


اکثر دانشگاه های پذیرنده دکتری کامپیوتر گرایش نرم افزار در نوبت روزانه یا شبانه (دکتری کامپیوتر گرایش نرم افزار):

دانشگاه اصفهان، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه فردوسی مشهد



برای مشاهده اطلاعات در رابطه با منابع دکتری کامپیوتر روی لینک منابع دکتری کامپیوتر کلیک کنید به وب سایت سنجش امیرکبیر به نشانی سنجش امیرکبیر مراجعه نمایید.


اکثر دانشگاه های پذیرنده دکترای کامپیوتر گرایش سخت افزار (معماری کامپیوتر) در نوبت روزانه یا شبانه (دکتری کامپیوتر گرایش سخت افزار (معماری کامپیوتر)):

دانشگاه اصفهان، دانشگاه تهران، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت ایران،


برای مشاهده اطلاعات در رابطه با منابع دکتری مهندسی کامپیوتر روی لینک منابع دکتری مهندسی کامپیوتر کلیک کنید به وب سایت سنجش امیرکبیر به نشانی سنجش امیرکبیر مراجعه نمایید.


اکثر دانشگاه های پذیرنده دکترای کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی در نوبت روزانه یا شبانه (دکتری کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی):

دانشگاه اصفهان، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه تبریز، دانشگاه تهران، دانشگاه زنجان، دانشگاه سمنان، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی دانشگاه فردوسی مشهد



برای مشاهده اطلاعات در رابطه با منابع کنکور دکتری کامپیوتر روی لینک منابع کنکور دکتری کامپیوتر کلیک کنید به وب سایت سنجش امیرکبیر به نشانی سنجش امیرکبیر مراجعه نمایید.


اکثر دانشگاه های پذیرنده دکترای کامپیوتر گرایش مهندسی فناوری اطلاعات در نوبت روزانه یا شبانه (دکتری کامپیوتر گرایش مهندسی فناوری اطلاعات):

دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی،دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه قم، دانشگاه تبریز، دانشگاه ارومیه، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه اصفهان، دانشگاه تربیت مدرس
 

generalenglish1

عضو جدید
دانلود رایگان کتاب دکتری زبان عمومی زیر ذره بین

دانلود رایگان کتاب دکتری زبان عمومی زیر ذره بین

کتاب مرجع «زبان عمومی دکتری زیر ذره بین» با هدف پوشش جامع زبان عمومی در کنکور دکتری نگاشته شده است. این جلد از کتاب، با وجود چند هزار تست، پاسخ تشریحی سوالات، آموزش گام به گام گرامر و واژگان و جملات ترجمه شده زبان انگلیسی، شما را از خواندن هر منبع تست دیگری برای کنکور دکتری بی نیاز خواهید نمود. ترجمه های این جلد، عاری از هرگونه اشکال بوده و سعیی شدهه است تا به گونه ای ارائه شود که بیشترین میزان وفاداری به صورت سوال وجود داشته باشد. (این کتاب تمامی آزمونهای داخلی UTPET ،MSRT، EPT، TOLIMO و بین المللی TOEFL و IELTS نیز پوشش می دهد.)

آنچه در این جلد می خوانید عبارتند از:




  • پاسخ‌های واقعاً تشریحی کنکور دکتری کلیه رشته‌ها علوم انسانی، فنی‌مهندسی، علوم پایه، کشاورزی، علوم پزشکی، هنر و گروه زبان پاسخ جامع کنکور دکتری 1390 تا 1396 (کافی‌است پاسخ‌ها را قیاس کنید).
  • آمـوزش جامع گرامـر (دستور زبان) – از مبتدی تا پیشرفته با بیان محاوره و طنز؛ حاوی 700 مثال ترجمه‌شده و 100 تست واقعاً تشریحی بیان دستور زبان صفر تا صد (از مبتدی تا پیشرفته) و ...
  • پوشش کامل واژگان با پوشش صددرصدی از کتابهای معتبر و آزمونهای داخلی و بین المللی؛ آموزش جامع ریشه، پیشوند، پسوند؛ تحلیل آماری دقیق تعداد تکرار هر واژه در کنکور دکتری و ...
  • آموزش کامل تکنیک‌های پاسخ به سؤالات درک مطلب بر اساس کنکور دکتری؛ تشریح کلیه تکنیک‌های درک مطلب به همراه ذکر مثال از منابع دست اول.
  • نمونه سؤالات تألیفی شبیه‌سازی‌شده کنکور دکتری با پاسخ کاملا تشریحی از منابع معتبر روز



هم اکنون می توانید در پیوست زیر، بخش‌هایی از این مرجع واقعی کتاب «زبان عمومی دکتری زیر ذره‌بین»، انتشارات نگاه دانش را به رایگان دانلود نمایید.
سه جلدی زبان عمومی زیر ذره بین برای ارشد را نیز مطالعه نمایید.
 

پیوست ها

  • GEUS-PhD-Book@GeneralEnglish.pdf
    3.7 مگایابت · بازدیدها: 0

pandarm

کاربر بیش فعال
خب خب خب سلام.

اسفند ماه کنکور دکتری برگزار میشه و من از اول اول اردیبهشت می‌خوام شروع کنم به خوندن، تقریبن ۱۰ ماه وخت است که آماده بشم.
من آزمون دکتری گرایش شبکه‌های کامپیوتری می‌خوام شرکت کنم.

دیدم این تاپیک حسابی تارعنکبوت بسته و مرتبطه با موضوعی که در ذهن من است.
حالا چرا اومدم اینجا و دارم این حرف‌ها رو می زنم؟!!
دنبال پایه می‌گردم برای درس خوندن و آمادگی برای آزمون دکتری.
کسی که قصدش برای درس خوندن اونم برای رتبه‌ی تک رقمی جدی باشه و بتونه یک محرک باشه در زمانی که آدم تنبل یا خسته و نا امید میشه، لطفن اینجا اعلام آمادگی کنه.
می‌تونیم با هم منابع به اشتراک بگذاریم، از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا همین تاپیک در ارتباط باشیم برای همفکری و برطرف کردن مشکلات، برای هر سرفصل ددلاین تعیین کنیم و یا هر ایده‌ی خوب و جذاب دیگه.

منتظرم ...
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من چند ساله فارغ التحصیل شدم و ب امسال خیلی امیدوارم تازه نتایج اومده . برات آرزوی موفقیت میکنم .
 
بالا