ساخت فلش

soshiantrand

عضو جدید
سلام
برای ساخت این باید کد نویسی فلش بلد باشید که متاسفانه من هم بلد نیستم که کمکتون کنم اما به نظر من اگه این جور چیزارو برای توی نت میخوایید کار ببرید اصلا ارزشش رو نداره چون واقعا سنگینن و کاربرای داخل ایران با این قضیه مشکل اساسی دارن
اگر برای وبلاگ میخوایید بهتره از کداسکریپ های آماده استفاده کنین که هم حجم کمتری دارن و هم موسیقی رو قسمت به قسمت آپ میکنن و کاربرا مشکل کمتری باهاش دارن
 

mhmodroz

عضو جدید
سلام
برای ساخت این باید کد نویسی فلش بلد باشید که متاسفانه من هم بلد نیستم که کمکتون کنم اما به نظر من اگه این جور چیزارو برای توی نت میخوایید کار ببرید اصلا ارزشش رو نداره چون واقعا سنگینن و کاربرای داخل ایران با این قضیه مشکل اساسی دارن
اگر برای وبلاگ میخوایید بهتره از کداسکریپ های آماده استفاده کنین که هم حجم کمتری دارن و هم موسیقی رو قسمت به قسمت آپ میکنن و کاربرا مشکل کمتری باهاش دارن

ممنونم .اما تا اونجایی که من فهمیدم فایلهای فلش تو اکثر مرورگر ها باز میشن اما کد های اسکریپ نه .ممکنه تو یه مرور گر باز بشن ممکنه باز نشن.
 

تورج پوربهرام

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنگامی که شما یک عکس را در فلش هنگام طراحی قرار میدهید ،این فایل بهمراه بقیه جزئیات در فایل SWF نهایی شما کامپایل میشود . این کار حجم فایل شما را بالا میبرد . اما میتوانید اینکار را توسط کد های اکشن اسکریپت انجام دهید تا فایل عکس شما در فایل فلش جاسازی نشود .بلکه در زمان اجرا از یک آدرس لود شود .



  • [*]برای لود کردن تصاویر jpeg در زمان اجرا در یک LEVEL ، باید از متد LoadmovieNum و برای لود کردن عکس در یک Movieclip باید از متد loadmovie متعلق به شیئ Movieclip استفاده کنید . هنگامی که عکسی را در Movieclip لود میکنید این عکس جایگزین تمام محتویات Movieclip میشود.
    [*]برای بدست آوردن مقدار بایت های دانلود شده از متد getbytesLoaded متعلق به شیئ Movieclip استفاده میکنیم.
    [*]فلش برای فایل های عکس فلش فقط فرمت Standard Jpeg را ساپورت میکند و حالت Progressive jpeg را قبول نمیکند .
    [*]مثال : کد زیر یک عکس را در Movieclip لود میکند . جای آن روی timeline جاییست که Movieclip مربوطه قرار دارد :
myMC.loadmovie("http://www.Persianyahoo.com/index/logo.jpg")
 

تورج پوربهرام

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینو میتونید با نرم افزار یولید هم به راحتی بسازین !
نرم افزار یولید 7 فکر کنم فارسی هستش!
 

تورج پوربهرام

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای لود کردن MP3 در فلش در زمان اجرا از متد Loadsound متعلق به شی Sound استفاده کنید . برای اینکار شما باید یک نمونه از روی شیی sound بسازید تا بتوانید از متد آن برای لود کردن صدا در event یا در حالت streaming استفاده کنید. صداهای event اول کامل لود شده و بعد اجرا میشوند . صداهای حالت streaming در حین دانلود شدن اجرا میشوند. شما میتوانید از پارامتر IsStreaming در متد Loadsound برای تعیین کردن نوع لود شدن صدا استفاده کنید. وقتی یک صدای event را بارگذاری میکنید ، برای اجرایش باید متد START مربوط به شیی Sound را اجرا کنید . برای اجرای صداهای نوع streaming نیاز به کد START نیست ، چون وقتی به مقدار کافی از آن دانلود شود شروع به اجرا میکند . برای بدست آوردن مقدار بایت های دانلود شده از متد GetbytesTotalمتعلق به شیء Sound استفاده میکنیم. فلش فقط فایل های MP3 را ساپورت میکند
برای لود کردن یک صدا بصورت داینامیک : یک شیئ یا فریم را برای صدا دادن به آن انتخاب کنید و کد زیر را به آن اضافه کنید . mysound نام شیئ ساخته شده توسط ما از روی شیئ sound است. true در آخر خط دوم نشان دهنده streaming نبودن صداست و تا لود نشود نمیتوان اجرایش کرد (برای حالت streaming باید TRUE بنویسید ) .در نهایت در خط سوم آهنگ شروع به اجرا میکند .
mysound = new sound();mysound.loadsound("http://www.music.com/s2.mp3", false);mysound.start();
 

Similar threads

بالا