مصاحبه تخصصی گروه شغلی عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران

class pad seller

عضو جدید
این متنو به ابن آدرس ایمیل کنید karbar@tabnak.ir
سایت خبری تابناک، بخش با بینندگان
-----------------------------------
موضوع ایمیل: خودتون انتخاب کنید
با سلام


اینجانب ،"اسم و فامیل حقیقی شما"، بهمراه بیش 4000 نفر متقاضی دیگر پس از شرکت در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در تاریخ 92/2/6 و قبولی در آن و شرکت در مصاحبه ی علمی و تخصصی بیش از یک سال است که منتظر اعلام نتایج نهایی آزمون هستیم،این ازمون قریب به 129 هزار شرکت کننده داشت و در نوع خودش کنکور محسوب می شد و کسب رتبه در این آزمون کاری سخت و دشوار بود چون رقابت فقط برای 1840 سمت شغلی بود.طی این مدت من و امثال من بنا به زمان بندی شرکت نفت مبنی بر اعلام نتایج در تاریخ 92/11 خیلی از فرصت های کاری و شغلی رو از دست دادیم و خیلی برنامه ریزی هایمان نقش بر آب شد، تنها چیزی که ما درخواست داریم تعیین و تکلیف شدن وضعیتمون توسط وزیر نفت محترم است که از قرار معمول اسامی قبول شدگان در کارتابل ایشان بایگانی شده است.
با تشکر
---------------
مدارک و مستندات

زمان برگذاری آزمون و تعداد شرکت کنندگان و تعداد نفرات قبولی
اعلام تاریخ بهمن ماه برای اعلام نتایج نهایی آزمون شرکت نفت در سامانه ی استخدام این شرکت
توی این سایت میتونید درموندگی و سرخوردگی بخشی از داوطلبان این آزمون و درد و دل هاشونو مشاهده کنید
نتایج آزمون استخدامی در کارتابل زنگنه
http://azmoon92naft.blogfa.com/
 

محمدرضا667

عضو جدید
دوستان مطمین باشید اقای زنگنه تصمیم نداره مجوز استخدام بده چون اصلا اقای زنگنه وتیمش قصد خصوصی سازی و واگذاری ملی حفاری و دیگر شرکتهای مختلف مناطق نفت خیز رو دارند و با استخدام دولتی مخالفند.بهترین راه این هستش که به دیوان عدالت اداری از اقای زنگنه به عنوان شخصیت حقوقی وزیر نفت شکایت کرد.مبنای شکایت هم تصمیم غیر قانونی وزیر نفت مبنی بر معلق گذاشتن ازمون سراسری استخدامی ای که کاملا قانونی بوده و مطابق روند همیشگی سالیان گذشته وزارت نفت بوده است.
 
آخرین ویرایش:

ehsan_ppm

عضو جدید
salam meisam jn agha shoma ghaol shodi? sahmie bomi bodi ya azad? khabarnadary chand nafar vase amalit haary habool shodan?
 

yps31175

عضو جدید
باسلام
نمره عمومی هم تاثیر گذاره ولی اصل خود مصاحبه ملاک قبولی هست.
سئال هوش که ندیدم بپرسن ولی روانشناسی آره بیش از نیم ساعت.
حالا قبول شدید یا نه؟
 
بالا