درخواست خیلی فوری از مهندسین عزیز نرم افزار تصمیم گیری super decision

hp-ise

عضو جدید
با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و مهندسین عزیز . من روی یک پروژه تصمیم گیری با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای anp کار می کنم و نیاز فوری به نرم افزار سوپر دسیژن super decision از نرم افزار های تصمیم گیری دارم . البته نرم افزار رو از سایتش دانلود کردم ولی نسخه بتا هست و نیاز به سریال داره . بچه های تحلیل سیستم ها و تولید معمولاً با این نرم افزار کار کردند یا دارند . از دوستان هرکسی سریال این نرم افزار را داره یا خود نرم افزار رجیستر شدش را داره لطف کنه برای من آپلود کنه خیلی محبت کرده یا اگه مجموعه نرم افزاری داره یا کتابخونه ای یا جایی رو سراغ داره که این نرم افزار رو دارند به من معرفی کنه تا تهیه کنم. پیشاپیش از لطفتون ممنونم .
 

sed ali

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع
کاربر ممتاز
ANP

ANP

با سلام
منم دارم روی همین ANP کار می کنم .
این لینک دانلود رو برام میزارین .
کسی تا بحال باهاش کار کرده ؟
یه خورده اطلاعات در موردش می خوام .
کسی می تونه منو راهنمایی کنه ؟؟:redface:
 

mahsapishdar

عضو جدید
درخواست شماره سریال جدید برای نرم افزار SUPER DECISION

درخواست شماره سریال جدید برای نرم افزار SUPER DECISION

سلام
من شماره سریال داده شده برای نرم افزارSUPER DECISION را امتحان کردم اما باطل شده است. ممکن است خواهش کنم یک شماره سریال جدید بدهید
 

sogol ranjbaran

عضو جدید
http://www.persiangig.com/pages/download/?dl=http://mahdieh69.persiangig.com/document/Super%20decision.rar
سلام خسته نباشید از این سایت نرم افزار super decision را که فرمت rar هست دریافت کرده و در ضمن ش سریال ان هم در فایل دانلود شده موجود می باشد.فقط امکان دارد هنگام نصب پیغام عدم معتبر بودن ش سریال را بدهد لذا لازم است قبل از شروع نصب تاریخ لپ تاپ خودتون رو به زمان مثلا چند سال فبل (2009)بر گرذونید تا به مشکلی بر نخورید. موقع استفاده از نرم افزار هم ممکنه چنین پیامی بیاد که باز هم راه حلش تغییر تاریخ هست.
ان شااله مشکلتون حل شه!:)
 

Similar threads

بالا