دانلود نرم افزار NI Circuit Design Suite 11 – طراحی مدارات الکترونیکی

shahab2005

عضو جدید
در صورتی که دانشجوی رشته برق خصوصاً گرایش الکترونیک باشید حتماً نام نرم افزار Electronic Workbench را شنیده اید . نرم افزاری متفاوت با ظاهری ساده و کاربر پسند که دستگاه های آزمایشگاهی را به همان شکل و شمایل واقعی می توانستید در نرم افزار بیابید. از این رو Electronic Workbench نرم افزار شبیه ساز مطلوب دانشجویان شد و اکثر اساتید شبیه سازی برای شروع کار ، شبیه سازی با این نرم افزار را به دانشجویان پیشنهاد می دادند .
National Instruments موسسه توسعه دهنده این نرم افزار ارزشمند می باشد که در ورژن جدید برای حفظ انسجام نرم افزار و ارائه مجموعه ای کامل در قالب یک نرم افزار در طی اقدامی بخش طراحی و شبیه سازی مدارات (NI Multisim) را با بخش طراحی PCB بوردها (NI Ultiboard) درهم آمیخت و پکیج NI Circuit Design Suite 11 را ارائه نمود .
قسمت طراحی و شبیه سازی شامل کتابخانه ای بسیار کامل از قطعات است که می توانید از آنها برای طراحی مدارات خود استفاده نمایید . همچنین انواع دستگاه های اندازه گیری ، منابع تغذیه ، مولد سیگنال و . . . بصورت مجازی در دسترس شما خواهد بود و به راحتی می توانید مدار مورد نظر خود را پیاده سازی نموده و سپس اقدام به شبیه سازی آن نمایید .
همچنین در قسمت طراحی فیبر مدار چاپی که شمای فیزیکی بسیاری از قطعات موجود، در کتابخانه بخش NI Ultiboard گردآوری شده است براحتی می توانید بورد خود را طراحی کرده و از تمامی زوایا آن را مشاهده نمایید .
در NI Circuit Design Suite 11 کتابخانه قطعات بسیار کامل تر شده و الگوریتمهای اتصال اتوماتیک قطعات به یکدیگر بهبود فراوان یافته است . همچنین امکان انتقال کامل پروژه ها از Multisim به Ultiboard به صورت کامل پیش بینی گردیده است. مهندس یار دانلود این نرم افزار ارزشمند را به تمامی مهندسان برق پیشنهاد می کند .


دانلود مستقیم : نرم افزار NI Circuit Design Suite 11


حجم فايل : 380 مگابایت

پسورد فايل : www.mohandesyar.com
 
بالا