همایش ها و سمینارها ، کارگاه ها و دوره های آموزشی مدیریت

afsoon6282

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
همایش ها ، کنگره ها و سمینارهای رشته مدیریت
 

afsoon6282

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی اثربخش و مدیریت مشتری ایران

اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی اثربخش و مدیریت مشتری ایران

اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی اثربخش و مدیریت مشتری ایران


1 مهر 1389

http://www.irseminar.com/
 

afsoon6282

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
کنفرانس ملی توسعه کارآفرینی

کنفرانس ملی توسعه کارآفرینی

کنفرانس ملی توسعه کارآفرینی



28 و 29 مهرماه 1389


http://www.ent.ut.ac.ir/hamayesh
 

afsoon6282

مدیر تالار مهندسی كشاورزی
مدیر تالار
اولین همایش ملی مدیریت

اولین همایش ملی مدیریت

اولین همایش ملی مدیریت



19 تا 20 آبان ماه 1389



http://www.nmc.moelmi.ir/
 

گل شیفته

عضو جدید
کنفرانس

کنفرانس

کنفرانس برند واموزش با سخنرانی اساتید برجسته مدیریت در دانشگاه شهید بهشتی سه شنبه 5 اردیبهشت 1391 از ساعت 8/30 الی13
جهت رزرو وحضور رایگان تماس حاصل نمایید.(88903368-88926382)
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سمینار رایگان
گروه تخصصی مطالعه شریف برگزار می کند:

آخرین روش ها و تکنیکهای تندخوانی و تقویت حافظه در جهان
Photo Reading

www.sitsd.com


آیا می دانید که تا سال 2025 میلادی دانسته های بشر هر 75 روز دو برابر می شودو در حال حاضر هر 2 سال علم بشر 2 برابر می شود؟!!



آیا می دانستید سرعت مطالعه هر ایرانی 150 کلمه در دقیقه و میانگین سرعت مطالعه در جهان 800 کلمه در دقیقه است؟



آیا می دانید شما هم می توانید براحتی سرعت مطالعه خود را تا 6 برابر بالا ببرید؟!!!!



جهاد دانشگاهی صنعتی شریف بعنوان یک دانشگاه پیشتاز در عرصه علم در کشور



سمینار آموزشی رایگان و کاملاً کاربردی در مدت 90 دقیقه برگزار می کند.



در این سمینار رایگان سرعت مطالعه فعلی شما سنجیده خواهد شد و راهکار هایی برای افزایش این سرعت ارائه می شود.

برای دانلود رایگان فصل اول و دوم تنها کتاب روش تندخوانی Photo Reading در جهان که به فارسی ترجمه شده اینجا کلیک کنید.

مکان: سالن همایشهای جهاد دانشگاهی صنعتی شریف



ظرفیت فوق العاده محدود



زمان: پنجشنبه 21 اردیبهشت و جمعه 22 اردیبهشت



مخاطبین این سمینار:


·دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف که می خواهند کنکور بدهند.·دانشجویان زبان انگلیسی که نیاز به حفظ لغات و اصطلاحات سنگین انگلیسی را دارند. (امتحانات IELTS و TOEFL)·مدیرانی که نیاز به مطالعه دارند اما وقت بسیار کمی دارند.·و در نهایت همه کسانی که به مطالعه علاقه مندند و می خواهند کتاب های بیشتری را در زمان کمتری بخوانند.

تلفن رزرو جا: 66065410 - 66064000



برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید
 

raha.68m

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین ویرایش:

raha.68m

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولین همایش علمی مدیریت جهادی



زمان : 21 و 22 تیرماه 1391 - سالن همایش های الغدیر دانشگاه تهران

آخرین مهلت ارسال مقلات :31 اردیبهشت ماه





[SIZE=+0]با ارائه مدرک معتبر

[/SIZE]10 % تخفیف برای اعضای سایت مدیران ایران



www.jahadiconf.com
دانلود فرم ثبت نام


[SIZE=+0]تلفن تماس با دبیرخانه: 22898535 -22898536-021[/SIZE]






































 

raha.68m

عضو جدید
کاربر ممتاز

سمینار رایگان
گروه تخصصی مطالعه شریف برگزار می کند:

آخرین روش ها و تکنیکهای تندخوانی و تقویت حافظه در جهان
راز تحول در مطالعه

www.sitsd.com
مدیران، اساتید دانشگاه و علاقه مندان به مطالعه که با حجم انبوهی از مطالب علمی روبرو هستید و می بایست به سرعت فرا بگیرید اما همیشه با کمبود وقت روبرو می شوید!!!

آیا می دانستید سرعت مطالعه هر ایرانی 150 کلمه در دقیقه و میانگین سرعت مطالعه در جهان 800 کلمه در دقیقه است؟
شما می توانید در تنها 12 جلسه سرعت مطالعه خود را به 1200 کلمه در دقیقه برسانید.
از این پس شما می توانید یک کتاب 100 صفحه ای را در یک ساعت بخوانید و تمام مطالب آن را بخاطر بسپارید.
جهاد دانشگاهی صنعتی شریفبعنوان یک دانشگاه پیشتاز در عرصه علم در کشور
سمینار آموزشی رایگان و کاملاً کاربردی در مدت 90 دقیقه برگزار می کند.
در این سمینار رایگان سرعت مطالعه شما سنجیده خواهد شد و راهکار هایی برای افزایش این سرعت ارائه می شود.
مکان: سالن همایشهای جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
ظرفیت فوق العاده محدود
مخاطبین این سمینار:
·دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف که می خواهند کنکور بدهند.·دانشجویان زبان انگلیسی که نیاز به حفظ لغات و اصطلاحات سنگین انگلیسی را دارند. (امتحانات IELTS و TOEFL)·مدیرانی که نیاز به مطالعه دارند اما وقت بسیار کمی دارند.·و در نهایت همه کسانی که به مطالعه علاقه مندند و می خواهند کتاب های بیشتری را در زمان کمتری بخوانند.

تلفن رزرو جا: 66065410 - 66064000

 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سومین نمایشگاه کار

9 و 10 خرداد 91

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید.

http://cf.aiesec.ir/

مکان: باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران

میدان انقلاب اسلامی، خیابان 16 آذر​
 

گل شیفته

عضو جدید
همایش تخصصی کنکور مدیریت
سه شنبه دوم خرداد از ساعت:16 الی 20 (دانشگاه تهران)
سخنران :مهندس یگانه
تلفن رزرو(رایگان):88949441
 

گل شیفته

عضو جدید
چهارمین کنفرانس ملی
مهندسی ومدیریت نواوری
خلاقیت شناسی سازمانی صنعتی ,تریز,بیونیک ومهندسی نواوری
زمان ومحل برگزاری:7و8 خرداد ماه 1391
مجموعه همایش ها ی بین المللی هتل المپیک
http://www.noavariconf.com

تلفن دبیر خانه:44952663-44952662
 

raha.68m

عضو جدید
کاربر ممتاز
موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران با همکاری سازمان امور مالیاتی کشور، آبان‌ماه سال جاری اقدام به برگزاری ششمین همایش «سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران» می‌نماید. لذا از عموم اساتید، محققین، پژوهشگران و دانشجویان دعوت به عمل می‌آید تا با ارسال یافته‌های علمی و پژوهشی خود در این همایش مشارکت نمایند.
هدف از برگزاری این همایش فراهم آوردن زمینه مناسب برای گسترش و ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در حوزه امور مالیاتی در کشور و تبادل نظر میان کارشناسان و پژوهشگران مالیاتی در جهت توسعه اقتصادی کشور است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز همایش‌های موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی به آدرس
iderutconf.ir مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۸۸۳۳۴۱۰۹ و ۸۸۰۱۵۲۵۳ و ۸۸۳۳۴۹۵۴ تماس حاصل نمایید.
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
همایش "رایگان مهندسی حرفه ای کیفیت"

تربیت متخصص کیفیت: از تئوری تا مهارت


مباحث مربوط به کیفیت (کنترل و مدیریت کیفیت و استانداردهای مربوطه) یکی از گرایش های اصلی مهندسی

صنایع است که امروزه تقریبا در تمامی صنایع و حتی سازمان های خدماتی جزو ارکان لاینفک قسمت های صف

و ستادی می باشد، به همین دلیل این حوزه علاوه بر بازار کار مناسب و گسترده شامل مفاهیمی است که

اجرای آن اغلب جذاب و توام با خلاقیت است.

متاسفانه آموزش این حوزه در بسیاری از رشته های دانشگاهی گنجانده نشده است و در رشته های موجود نیز

(مانند مهندسی صنایع) اغلب به معرفی مباحث تئوری اکتفا می شود و دانش آموختگان مهارتهای مورد نیاز را

بدرستی فرا نمی گیرند. در این همایش (در بعد زمانی خود) تلاش خواهد شد، جنبه های کاربردی مفاهیم

مهندسی و مدیریت کیفیت بر اساس نیازهای سازمانهای ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

سخنران: دکتر عباس سقایی

زمان: 23 تیر ماه 91، ساعت 9 الی 13

مکان همایش: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (تالار الغدیر)

موضوعات مورد بحث:

*آن چه سازمان های ایرانی از متخصصین کیفیت انتظار دارند· آن چه که یک مهندس کیفیت باید از مفاهیم

فنی بداند.

* آشنایی با مباحث عمومی مهندسی کیفیت · آشنایی با مباحث تخصصی و نوین مهندسی کیفیت

مخاطبین:

دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی رشته های علاقه مند به فعالیت در زمینه کیفیت، به خصوص رشته

مهندسی صنایع

کارشناسان مشغول به فعالیت در زمینه کیفیت در صنایع مختلف

گزیده ای از رزومه دکتر سقایی:

دکترای مهندسی صنایع· عضو هیأت علمی دانشگاه و مولف بیش از 15 کتاب در رمینه کیفیت

نایب رئیس و عضو هیئت موسس انجمن مدیریت کیفیت ایران

دارای مدرک مهندسی کیفیت ، مهندسی قابلیت اطمینان و کمربندسیاه ارشد شش سیگما از امریکا

مدیر آکادمی شش سیگمای ایران

مدرس و مشاور در سازمانهای مختلف کشور، از جمله: صنایع خودروسازی، پتروشیمی، سازمان هوا فضا،

الکترونیک، صنایع دفاعی،شرکت ملی پست ایران، شهرداری تهران، صنایع هوایی، سازمان بنادر و کشتیرانی،

صنایع نیروگاهی، ، شرکت های ,وزارت نیرو ، مجتمع مس سرچشمه و…

مشاور بیش از ۳۰۰ پروژه در سازمانها و صنایع مختلف کشور

اطلاعات بیش تر:

شماره تلفن: 88731023-021

نشانی موسسه : تهران -منطقه 7 - سهروردی شمالی - خیابان شهید قندی (پالیزی) - بین خیابان پنجم و

هفتم - پلاک40، موسسه آموزش عالی آزاد توسعه
 
آخرین ویرایش:

account malek

عضو جدید
سلام بچه ها ;)

بیشتر همایش های اداره ما از طرف گروه تعالی سازان اطلاع رسانی میشه
این سایتش هست

http://www.taalisazan.com/
[h=4]ششمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی
تاریخ برگزاری کنفرانس [/h]نهم و دهم دی ماه 1391
1391 / 10 / 9 - 10
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل فرمایید:gol:
021 - 888 140 94 - 5
 

ssaarra

متخصص علوم دریایی
احتراماً اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی کاربردی مهارتهای حرفه ای کسب و کار خدمتتان تقدیم می گردد.‏

این دوره ها عبارتند از:‏
اصول، فنون و مهارت‌های مذاکره؛ فرزین فردیس، چهارشنبه‌ها، 16 تا 20 (24 ساعت)‏
پرورش خلاقیت و ایده‌یابی؛ محسن برزگر خلیلی، پنج‌شنبه‌ها، 9 تا 13 (20 ساعت)‏
مدیریت حرفه‌ای پروژه؛ سارا ولی‌پور، پنج‌شنبه‌ها، 14 تا 18 (20 ساعت) ‏
هدف‌گذاری و مدیریت زمان؛ محمد نجفی، جمعه‌ها، 14 تا 18 (20 ساعت)‏

همراه با ارائه‌ی گواهی معتبر از سوی دانشگاه علم و فرهنگ

با احترام
مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ
www.uscbc.ir
88968377
09196232890

آدرس محل برگزاری: تهران، خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از چهارراه آیت الله طالقانی، کوچه فردانش، پلاک 3
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سخنرانی پروفسور سمیعی

چهره ماندگار ایران و جهان

*عملکرد مغز در مدیریت*

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تالار الغدیر

شنبه 15 مهر ساعت 10:30 تا 12:30


پروفسور سمیعی از رموز مدیریت می گوید.


پروفسور سمیعی، روز شنبه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با موضوع «عملکرد مغز در مدیریت»

سخنرانی می کند.


پروفسور مجید سمیعی، جراح برجسته مغز و اعصاب جهان و چهره ماندگار، روز شنبه در دانشکده مدیریت

دانشگاه تهران پیرامون تاثیر عملکرد مغز در مدیریت در جمع اساتید و دانشجویان رشته مدیریت رسانه، مدیریت

دولتی و مدیریت صنعتی سخنرانی می کند.

دکتر محمود اسعدی، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و هماهنگ کننده این نشست علمی گفت: «در تئوری

های مدیریتی، استعاره مغز بمثابه سازمان تاکید می کند که سازماندهی می تواند براساس نوع عملکرد مغز

انسان طراحی شود. حال پروفسور سمیعی این موضوع را در جمع استادان حلاجی می کند.»

این سخنرانی از ساعت 10:30 الی 12:30 برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه

به آدرس پل گیشا، تالار الغدیر، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنند.

 
آخرین ویرایش:

engsaffar

عضو جدید
کنفرانس ملی:
[h=1]کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان[/h]
با چشم اندازی برمراکز سه گانه کارآفرینی، رشد و پارکهای علم و فناوری،
ارتباط بین دانشگاهها و صنعت(جامعه)
بعنوان بسترسازان دانشگاههای نسل سوم (کارآفرین): ارزش آفرین و ثروت آفرین

http://www.toroudshomal.com/

http://iscconferences.ir/244/fa/


 

engsaffar

عضو جدید
همایش ملی ارزش ها و اخلاقیات در مدیریت

نظریه ها، رویکردها، الگوها و استراتژی های اخلاق سازمانی
- دیدگاه ها و مدل های اخلاق مدیریتی
- الگوهای عملی و کاربردی اخلاق حرفه ای و سازمانی
- نظریه ها، رویکردها و استراتژی­های اخلاق در محیط کار

همایش ارز شها و اخلاقیات در 22 و 23 آذر1391 برگزار می شود


http://iscconferences.ir/255/fa/
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
کارگاه آموزشی آشنایی با زبان بدن و کاربردهای آن
تاریخ شروع: پنج شنبه 05 بهمن 1391
تاریخ پایان: پنج شنبه 05 بهمن 1391
مکان: تهران - مرکز گسترش فناوری اطلاعات(مگفا)

برگزار کننده: اتاق مدیریت ارتباط با مشتری
تلفن تماس با دبیرخانه: 88674724
نمابر: 88665435
آدرس سایت: www.crmroom.com
آدرس ایمیل: edu@crmroom.com
موضوعات:
8. تحلیل حرکات وحالات بینی 1. تحلیل حرکات وحالات بدن
9. تحلیل حرکات وحالات دهان 2. تحلیل وضعيت اندامي
10. تحلیل استفاده ابزار و وسایل شامل سیگار عینک و غیره 3. تحلیل حرکات چشم ها و نقش ان در ارتباطات
11. تحلیل علايم دستيابي ديداري مانند نوع تفکر،دروغگویی و... 4. تحلیل حرکات وحالات پاها
12. حریم های چهار گانه انسان 5. تحلیل حرکات وحالات سر وصورت
13. چهره خوانی 6. تحلیل حرکات وحالات دست (از مچ تا سر انگشتان
7. تحلیل حرکات وحالات دست ها
(تمام دست)

توضیحات تکمیلی:
زبان بدن (BODY LANGUAGE) یا ارتباط غیر کلامی عبارت است از يك سري اعمال بخـصـوص بـدن كه انسان ناخودآگاه در شرايط و موقعيت‌هاي گوناگون از قبيل هيجان، استرس، دروغـگويي، ترس، ابراز علاقه و غيره از خود نشان ميدهد. علوم زبان جسماني در سال‌هاي اخير پيشرفت زيادي نموده و داراي شاخه هاي متنوع گرديده است
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
اولین همایش مجازی ره آوران آموزش
تاریخ شروع: شنبه 28 ارديبهشت 1392
تاریخ پایان: شنبه 28 ارديبهشت 1392
مکان: تهران - مجازی

برگزار کننده: انجمن ره آوران آموزش دانش گستر
تلفن تماس با دبیرخانه: 6 - 77241995
نمابر: 77809364
آدرس سایت: www.arad-conference.ir/fa
آدرس ایمیل: mehdishariatmadari@gmail.com
موضوعات:
آموزش و بهسازی منابع انسانی در سازمان / صنعت
آموزش و بهسازی منابع انسانی در دانشگاه / مراکز آموزشی
آموزش منابع انسانی و تاثیر آن در کیفیت زندگی کاری
آموزش و توسعه پایدار
تاثیر جهانی شدن در فرآیند آموزش
روش و الگوهای نوین آموزش
آموزش در سازمانهای پیشرو
نقش آموزش در ارتقای بهره وری و توانمندسازی نیروی انسانی
امکان سنجی استقرار آموزش در سازمان
شیوه های ارزشیابی و اثربخشی آموزش
نقش آموزش در ایجاد کارآفرینی فردی و سازمانی
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
نقش آموزش در تقویت اخلاق حرفه ای
توسعه منابع انساني با استفاده از آموزشهاي الکترونیکی
تجربه های کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در زمینه آموزش
توضیحات تکمیلی:
امروزه رشد نيروي انساني از طريق آموزش بيش از پيش مورد توجه و تأکيد سازمان ها قرار گرفته ‌است. تأکيدي که در کوشش‌هاي مديريت نوين، تحولي چشمگير به‌شمار مي‌آيد. به بيان ديگر اکنون آموزش کارکنان در رديف اساسي‌ترين وظايف هر مدير قرار گرفته است. در اين راستا مهم ترين وظيفه مدير آن است که با تدوين مستمر برنامه‌هاي آموزشي، راه دگرگون شدن و بهبود کار را هموار نمايد. در این راستا آموزش و بهسازي نیروی انسانی اقدامي است كه در سطح فردي باعث ارزشمندي فرد، در سطح سازماني باعث بهبود و توسعه سازمان و در سطح ملي و حتي فراملي منجر به افزايش بهره‌وري و نتايج مترتب بعدي مي‌شود. در كل مي‌توان گفت يكي از اقدامات زيربنايي كه باعث كارآمدي سازمان‌ها مي‌شود ايجاد يا در اختيار قرار گرفتن و توسعه پيوسته سرمايه انساني از طريق آموزش و بهسازي آن است. در حال حاضر آموزش منابع انسانی در سازمان‌های مختلف از جايگاه خاصی برخوردار است زيرا در چند دهه اخير بيش از هر دوران ديگر در طول تاريخ بشری، علوم و تكنولوژی پيشرفت نموده است اين تحول و دگرگونی بحدی است كه عصر حاضر را عصر نيم عمر اطلاعات ناميده‌اند. يعنی دورانی كه در هر 5 سال، نيمی از اطلاعات بشری منسوخ گرديده و اطلاعات و دانش جديد جايگزين آن می گردد. بنابراين ضروریست در تعيين اولويت‌های آموزشی برای جامعه دانايی محور نقش و جايگاه ويژه‌ای برای توسعه منابع انسانی قايل شويم. بر این اساس در نظر است اولین همایش مجازی ره آوران آموزش به صورت مجازی برگزار گردد. لازم به ذکر است که تجربه همايش مجازي در ايران تازگي دارد اما با توجه به مشكلات موجود در خصوص حضور اندیشمندان و فرهیختگان و علاقه مندان در ارائه مقالات به نظر اين شيوه برگزاري همايش مي تواند كاربردي تر و به جمع آوري مقالات و انتشار آنها كمك موثرتري بنمايد. به ويژه كه تعداد بيشتري از علاقمندان مي-توانند به اين تارنما دسترسي داشته باشند و مقالات منتشر شده در آن را مطالعه و مورد استفاده قرار دهند.اميد است برگزاري اين رويداد بصورت مجازی از يك سو به تشويق بيشتر انديشمندان، صاحب نظران و پژوهشگران كشور به تسهيم دانش خويش در اين عرصه بينجامد و از سوي ديگر در آگاهي و تمايل مديران به برداشتن گام¬هاي عملي در مسير فرهنگ سازي و اجراي نظام هاي آموزش منابع انسانی، سهمي به سزا ايفا نمايد. در همین راستا از عموم صاحب نظران، استادان، فرهيختگان، مديران، مشاوران، اعضاء هیات علمی، کارشناسان، دانشجويان و علاقمندان گستره منابع انساني دعوت مي‌شود که در چارچوب اهداف، محورها و برنامه ها با اين كنفرانس همكاري فرمايند. بدیهی است حضور گسترده علاقمندان عرصه منابع انساني در ارائه مقاله كه پیرامون محورهای همایش برگزار خواهد شد، زمينه طرح، بروز و بارور شدن اندیشه و دانش، و انتقال تجارب موفق را فراهم خواهد نمود.
دکتر مهدی شریعتمداری
دبیر علمی همایش




نام مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای دکتر مهدی شریعتمداری
امکان ارسال مقاله: بلی
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار


پنجمین مجمع جهانی مدیریت
تاریخ شروع: پنج شنبه 26 بهمن 1391
تاریخ پایان: جمعه 27 بهمن 1391
مکان: تهران - مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

برگزار کننده: شرکت همایش فرازان عصر جدید
تلفن تماس با دبیرخانه: 27 - 88601626
نمابر: 27 - 88601626
آدرس سایت: www.worldforum.ir
آدرس ایمیل: sepehr@hamayeshfarazan.org
موضوعات:
مدیریت کار آمد استعداد ها و منابع انسانی
افزایش بهره وری – سود آوری و فروش
رهبری موثر و هدفمند سازمانی
مدیریت استرس، بحران، هیجان و تعارض در سازمان
ایجاد فرهنگ و روحیه کارگروهی و همکاری در کارکنان

توضیحات تکمیلی:
در پایان سخنرانی جو انواع سبکهای مدرن رهبری سازمانی و رهبری تیمها را خواهید آموخت. جو در مورد مدیریت استعدادها در سازمان "IBM" و چگونگی افزایش بهره وری نیروهای سازمانی 12 روش را به شما می آموزد
در پایان 2 سخنرانی پرفسور هویت شما خواهید آموخت راز ایجاد یک سازمان مشتری مدار چیست و چگونه می توان فرهنگ تیمی و روحیه کار گروهی در سازمانها را ایجاد کرد ،در پایان 2 سخنرانی مارک خواهید آموخت که تنها معلولیت در جهان نگرش منفی است و چگونه میتوان با هدف گذاری انگیزه ایجاد کرده و نگرش مثبتی در جهت رسیدن به هر هدفی به وجود آورد ،در پایان سخنرانی تیم خواهید آموخت با استفاده از چه تکنیکها و روشهایی می توانید استرس کار را 100% از بین برده، بدنی سالم و پر انرژی داشته و بهره وری خود را در جلسات کاری افزایش داده وبحرانهای موجود در سازمان را به سادگی مدیریت کنید
س از 2 سخنرانی کریس پیش بینی از اقتصاد آینده جهان و تکنولوژیها و ایده های جدید به صورت شفاف برای شما میسر خواهد بود. راهکارهای افزایش ثروت و در آمد از طریق دنیای مجازی و چگونگی بهره بردای از فرصتهای دیجیتال و فرصتهای نهفته در بحرانهای اقتصادی موضوع سخنرانی دیگر کریس میباشد
در پایان 2 سخنرانی پیتر خواهید آموخت چگونه می توان به یک مذاکره کننده ستاره تبدیل شد و فنون رهبری یک گفتمان سازنده و مدیریت بحران و تکنیکهای مذاکرات اثر بخش و عقد قراردادهای سودآور در زمان کوتاه را فرا خواهید گرفت ،در پایان 2 سخنرانی استیوارت راهکارهای افزایش فروش و رضایت مندی مشتریان با استفاده از تجربیات خودروسازی "Bentley" و همچنین سبک مدیریت کارآمد در سازمانها با الهام از مسابقات قهرمانی المپیک جهان در لندن را خواهید آموخت.
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
چهارمین دوره mini MBA مدیریت استراتژیک
تاریخ شروع: چهارشنبه 24 آبان 1391
تاریخ پایان: جمعه 26 آبان 1391
مکان: ارومیه - ارومیه

برگزار کننده: موسسه مشاوران روشنگر فردای ایرانیان
تلفن تماس با دبیرخانه: 04412233724
نمابر: 04412233724
آدرس سایت: www.mrfi.ir
آدرس ایمیل: moshaverano@yahoo.com
موضوعات:
تحلیل استراتژی
برنامه ریزی استراتژیک
استراتژی های رهبری
استراتژی های بازاریابی
ساختار سازمانی
استراتژی های مالی

توضیحات تکمیلی:
به گزارش روابط عمومی موسسه مشاوران چهارمین دوره mini MBA گرایش مدیریت استراتژیک برای اولین بار در استان آذربایجان غربی شهر ارومیه توسط موسسه مشاوران در آبان ماه 1391 به مدت 3 روزه برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان در این دوره تخصصی ضمن آشنایی با سر فصل های مدیریت استراتژیک در 6 جلسه سمینار از تجارب اساتید و مدیران شرکت کننده در دوره استفاده می نمایند .

چرا Mini MBA ؟
Mini MBA یکي از روشهاي مدرن آموزش چکيده كاربردي دوره هاي بلند مدت MBA براي علاقه مندان مي باشد. در این دوره از اساتيد برجسته كشور برای آموزش كاربردی استفاده شده است.در پایان این دوره شركت گنندگان شاهد ارتقاء سریع ارزشها و پتانسيلهاي خود در زمينه هاي زیر مي باشند:
• هوش تجاري آنها شکل مناسبي به خود مي گيرد.
• توانایي باالئي براي تفکر در شرایط بحراني و اجراي عمليات استراتژیک به دست می آورند.
• ظرفيت آنها برای رهبری سازمان افزایش می یابد.
خصوصیات دوره Mini MBA

این كارگاه آموزشی خصوصيات زیر را دارا می باشد:
• 6جلسه آموزشی
• فعاليت آموزشی و پژوهشی تيمی برای عملياتی كردن کلاسهای دوره
• کاملا كاربردی و به صورتCase Study
• استفاده از تجارب مدیران موفق كشور
• استفاده از آخرین دستاوردهای علم مدیریت استراتژیک با نگرش كسب و كار ایرانی
• امکان استفاذه از مشاوره اساتيد به عنوان مشاور ارشد سازمان ها

اهداف دوره
1- آشنایی با آخرین متدها و ابزارهای مدیریت استراتژیک در جهت رسيدن به امتياز رقابتی و هم راستا شدن سازمانها
2- آشنائی شركت كنندگان با ابزار برنامه ریزی استراتژیک
3- آشنائی شركت كنندگان با استراتژی های رهبری جهت رویاروئی با مشکالت و چالشهای سازمان
4- آشنائی شركت كنندگان با استراتژی های بازاریابی
5- آشنائی شركت كنندگان با ساختار سازمانی
6- آشنائی شركت كنندگان با استراتژی های مالی

سرفصل های دوره
برنامه ریزی استراتژیک
استراتژی های رهبری
استراتژی های بازاریابی
ساختار سازمانی
استراتژی های مالی

نام مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای مهندس رضا ملا محمد
امکان ارسال مقاله: خیر
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
با سلام.
احتراما به اطلاع می رساند همزمان با روز ملی روابط عمومی در اردیبشهت ماه 92 سمینار تخصصی روابط عمومی،تبلیغات وبازاریابی در دانشگاه سمنان برگزار می گردد. دبیرخانه سمینار تا 21 اسفند ماه تخفیف ویژه دانشجویی درنظر گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید:


http://www.seminar-sm.ir/
http://www.seminar-sm.ir/images/stor...r-poster12.jpg
 

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
اولین همایش کلینیک مدیریت

نهم اردیبهشت 1392

سالن همایش های برج میلاد



برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
www.utmc.ir

 

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت
مرکز آموزش های تخصصی کاربردی صنعتی شریف
تربیت کارشناس کنترل پروژه
معتبر ترین مرکز برگزاری دوره های جامع شغلی در ایران
ارائه مدرک معتبر فارسی و لاتین​
تاریخ برگزاری: 19 اردیبهشت ماه​
محل برگزاری : دانشگاه صنعتی شریف​
تهران - خيابان آزادي - بلوار شهيد اکبري - خيابان شهيد قاسمي
مرکز آموزش هاي تخصصي کاربردي دانشگاه صنعتي شريف
تلفن : 66089305
ایمیل : Info@mecenter.ir
 

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت
چرا مذاکرات ما بی‌نتیجه می‌ماند؟

چرا مذاکرات ما بی‌نتیجه می‌ماند؟

حسن پروان
اگر مذاکره را گفت‌وگویی برای رسیدن به توافقی معقول تعریف کنیم، این سوال مطرح می‌شود که چرا دو طرف معقول نمی‌توانند در مذاکره‌ای مشخص به نتیجه مشخص و مورد توافق طرفین دست یابند در حالی که هدف هر دو، خصوصا در مذاکرات تجاری، هدفی واحد است که همانا رونق در کسب و کار است؟

به نظر می‌رسد اکثر کسانی که در دام مذاکرات طولانی و بدون نتیجه افتاده‌اند به دو نکته کوچک توجه کافی نداشته‌اند. 1) علت انجام تمام مذاکرات در دنیا، از مذاکره با دختر بچه 3 ساله تان برای خوابیدن تا مذاکره با مهم‌ترین شریک تجاری بر یک اصل استوار است، تعارض. منافع شما در نقطه‌ای با منافع طرف مذاکره‌تان دارای تعارض شده است و این به دلیل آن است که منافع هم ارز یا متقابلی دارید. مذاکره‌کننده حرفه‌ای در این حالت صرفا بر اساس منافع خود مذاکره می‌کند، در حالی که مذاکره‌کنندگان غیرحرفه‌ای به جای تاکید و پافشاری روی منافع به دنبال مواضع خود هستند که در اغلب اوقات این امر موجب می‌شود منافع آنها از بین برود. 2) وقتی گفت‌وگو می‌کنیم فراموش می‌کنیم که به دنبال حل مساله‌ای هستیم و تنها در مقابل فردی که با ما در حال مذاکره است، موضع می‌گیریم و این مسلم است که تا نتوانیم اشخاص را از مسائل جدا کنیم و نمی‌توانیم مشکلات را حل کرده، به توافقی معقول دست یابیم. به همين علت مرکز آموزش روزنامه «دنياي اقتصاد» به منظور تبیین صحیح و اصولی، اصول مذاکرات حرفه‌ ای با توجه به تجربه موفق خود در برگزاري دوره آموزشي «اصول و فنون مذاكرات تجاري و بين‌المللي همراه با آموزش زبان بدن» در جهت تقويت اين فن مهم در ميان فعالان اقتصادي در نظر دارد این دوره را مجددا براساس سرفصل‌های زیر برگزار کند: انواع مذاكره و كاربردهاي آن، شناخت اصول و فنون مذاكره، تشريح مراحل مذاكره و اصول مذاكرات داخلي، ترفندهاي مذاكرات و نحوه مقابله با آن، داشتن دستور جلسه و صورت جلسه، زبان بدن در مذاكرات بين‌المللي و نحوه كسب امتياز از طرف مقابل و واگذاري. علاقه‌مندان به شركت در اين دوره مي‌توانند جهت كسب اطلاع بيشتر و ثبت‌نام با شماره 87762432 تماس حاصل فرمايند.
 

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت
فرهیخته گرامی





به استحضار می رساند اولین کنفرانس کلینیک مدیریت در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ توسط دپارتمان مدیریت پژوهشگران ونوآوران دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
از ویژگی های برجسته این کنفرانس وجود سخنرانی اساتید دانشگاه هاروارد به صورت ویدئو کنفرانس است.

سخنرانان

پروفسور دیوید کولیس (ویدئو کنفرانس) پروفسور علینقی مشایخی دکتر علی دیواندری دکتر حسین عبده تبریزی دکتر مجتبی امیری
دکتر محمدحسین ادیب

محورها





[FONT=tahoma,sans-serif]مشکلات و چالش‌ها در اقتصاد و سیستم مدیریتی[/FONT][FONT=tahoma,sans-serif] [/FONT][FONT=tahoma,sans-serif]کلینیک مدیریت و راهکارهای کلینیکی برای مشکلات و چالش‌ها[/FONT][FONT=tahoma,sans-serif] [/FONT][FONT=tahoma,sans-serif]معرفی بهترین کسب و کارهادر سال [/FONT]1392 [FONT=tahoma,sans-serif] [/FONT][FONT=tahoma,sans-serif]وضعیت موجود صنعت در ایران و دلایل شکست پروژه‌های مدیریتی[/FONT]


گواهینامه ها
(دارای امتیاز بازآموزی)

1- گواهینامه از انجمن مدیریت ایران (مورد تأیید وزارت علوم) 2- گواهینامه از پژوهشگران و نوآوران دانشگاه تهران


آدرس : تهران، خیابان فاطمی، روبروی وزارت کشور، کوچه چهارم، پلاک ۷
تلفن‌های تماس: ۸۸۹۵۷۱۱۶(۰۲۱)، ۸۸۹۵۷۱۷۵(۰۲۱)، ۸۸۹۵۷۱۸۳(۰۲۱)
فکس: ۸۹۷۸۰۱۱۱(۰۲۱) ایمیل: info@utmc.ir

 

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت


معتبر ترین مرکز برگزاری دوره های جامع شغلی در ایران

تاريخ برگزاري: 2 و 3 خردادماه​
محل برگزاري : دانشگاه صنعتي شريف​
زمان دوره: 16 ساعت (2 روز)​
هزينه دوره:250 هزار تومان​
براي اطلاعات بيشتر کاتالوگ دوره را دانلود بفرماييد​
تاريخ برگزاري: 1خردادماه​
محل برگزاري : دانشگاه صنعتي شريف​
زمان دوره: 8 ساعت ( 1 روز)​
هزينه دوره: 120 هزار تومان​
براي اطلاعات بيشتر کاتالوگ دوره را دانلود بفرماييد​
66089305
 
بالا