گزارش میزان از هزینه اخذ گواهینامه‌های خلبانی هزینه اخذ گواهینامه خلبانی چقدر است؟ + جدول

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
اقتصاد » امور زیر بنایی



گزارش میزان از هزینه اخذ گواهینامه‌های خلبانی
[h=1]هزینه اخذ گواهینامه خلبانی چقدر است؟ + جدول[/h]

خبرگزاری میزان: هزینه اخذ گواهینامه خلبانی شخصی، بازرگانی، حمل و نقل، خلبانی فوق سبک، مهندسی پرواز و خلبانی ناوبری، مراقبت پرواز و دیسپچ، فنی هواپیما و رسته فنی و مهندسی فرودگاهی بین 600 هزار تا یک میلیون و 200 هزار ریال است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، طبق آخرین اطلاعات سازمان هواپیمایی کشور، هزینه آزمون کتبی گواهینامه خلبانی شخصی 40 هزار تومان، آزمون عملی پروازی نیز 40 هزار تومان، صدور گواهینامه 20 هزار تومان و جمع هزینه ها یک میلیون ریال است.

همچنین جمع هزینه اخذ گواهینامه خلبانی بازرگانی یک میلیون و 200 هزار تومان است که هزینه صدور گواهینامه 20 هزار تومان، آزمون عملی پروازی 50 هزار تومان و آزمون کتبی نیز 50 هزار تومان است.

هزینه گواهینامه خلبانی فوق سبک 60 هزار تومان
هزینه اخذ گواهینامه خلبانی فوق سبک به طور کلی 60 هزار تومان است که هزینه آزمون کتبی 20 هزار تومان و هزینه صدور گواهینامه 20 هزار تومان و هزینه آزمون عملی پروازی نیز 20 هزار تومان است.

گران ترین و ارزان ترین گواهینامه خلبانی
طبق اطلاعات منتشر شده سازمان هواپیمایی کشور، گران ترین گواهینامه خلبانی مربوط به گواهینامه خلبانی بازرگانی و حمل و نقل با یک میلیون و 200 هزار ریال است و ارزان ترین آن نیز مربوط به گواهینامه خلبانی فوق سبک است.





 

Similar threads

بالا