سئو و بهینه سازی سایت چیست

nopardazweb

عضو جدید
[h=2]معرفی سئو[/h]
سئو از عبارت Search engine optimization و کلمه اختصاری آن در زبان انگلیسی SEO می باشد. سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستجو و مجموعه روش هایی می باشند که نمایش مناسب تر وب سایت توسط موتور های جستجو را در به دنبال خواهند داشت. در حقیقت سئو مجموعه ای از قانون ها است که توجه داشتن به آن ها توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) می تواند باعث بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو گردد. SEO همیشه با تحقیق، حسابرسی و آنالیز شروع خواهد شد. وب سایت ها با هم متفاوت هستند و ساختن وب سایت در هر صنعتی متفاوت می باشد، به همین خاطر بهترین شرکت های طراحی وب سایت دنیا می کوشند تا پیش بینی های لازم را انجام دهند و سپس به مشتریان خود تضمین دهند.
[h=2]ضرورت سئو سایت برای صاحبان کسب و کار[/h]
اغلب مشتریان پس از این که وب سایت خود را تحویل می گیرند اطلاعات زیادی در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو ندارند. برخی از مشتریان فکر می کنند که پس از این که سایت آن ها در صفحه اینترنت به نمایش در بیاید، تعداد زیادی کاربر و بازدید کننده خواهند داشت. اما در حقیقت جهت دیده شدن بهتر سایت در صفحات اینترنتی توجه به بهینه سازی و رعایت نمودن قوانین سئو با اهمیت ترین نکته ای می باشد که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند تا با بهبود رتبه وب سایت آن ها بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. با توجه به رقابت سنگین فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های تبلیغاتی امروزه اغلب کسب و کار ها نیازمند استفاده از یک وب سایت مناسب برای توسعه فضای کار خود هستند.
[h=2]اهمیت سئو و بهینه سازی سایت[/h]
در بازار رقابتی امروز جستجوگر ها نقش بسیار با اهمیتی را دارا هستند. روزانه تعداد زیادی کاربر با جستجو در موتور های جستجو مانند گوگل به دنبال پاسخ سوالات و یا حل مشکلات خود هستند. اگر شما یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می تواند به کسب و کار شما کمک نماید و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو لازم می باشد زیرا:
  • اکثر کاربران موتورهای جستجو به احتمال قوی بر روی یکی از پیشنهادات برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند، پس برای جذب نمودن بازدید کنندگان بیشتر شما باید بتوانید وب سایت خود را در صفحات اول جستجو قرار دهید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اطمینان می کنند و حضور وب سایت شما در موقعیت های برتر برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد مردم به وب سایت شما را افزایش می دهد.
  • سئو برای تبلیغات شبکه های اجتماعی وب سایت ها لازم است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو می یابند، احتمال بیشتری وجود دارد که این وب سایت را در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.
  • سئو می تواند شما را از رقیب هایتان یک گام جلوتر قرار بدهد. اگر دو وب سایت هر دو یک چیزی را به فروش برسانند، موتور جستجو بهینه سازی وب سایت برای کاربران خود وب سایتی را پیشنهاد می دهند که بیشتر مورد توجه بوده و دارای رتبه بهتری است.
 

Similar threads

بالا