بهینه سازی سایت ( سئو ) چیست؟ نحوه افزایش رتبه سایت تا صفحه اول گوگل

طراحی سایت 1

عضو جدید
[h=3]بهینه سازی سایت ( سئو ) چیست؟ نحوه افزایش رتبه سایت تا صفحه اول گوگل[/h]

هم اکنون میلیون ها سایت روی شبکه جهانی اینترنت ثبت شده اند. هزاران وبسایت با موضوعات مشابه فعالیت می کنند و صدها سایت تحت عنواوین مشابه مشغول رقابت با یکدیگر هستند.
در این میان هرکس که به دنبال چیزی میگردد آنرا با کلمه مربوطه جستجو می کند. گوگل و یاهو معروف ترین سایت های جستجوگر در اینترنت است. سایت شما پس از طراحی و راه اندازی در میان صدها سایت مشابه در آخر صف قرار میگرید. مثلا اگر سایت شما در مورد خرید و فروش کفش باشد و کسی کلمه "خرید کفش" را جستجو کند سایت شما را پیدا نخواهد کرد. چرا که قبل از شما صدها سایت دیگر مقابل دید جستجو گر قرار میگیرد.
اما همیشه در میدان رقابت راه های سریع برای معروف شدن وجود دارد. یکی از این راه ها افزایش رتبه گوگل و یا افزایش رتبه یاهو است. رتبه سایت شما در سایت هایی مثل گوگل بر اساس معیارهایی ارتقا می یابد که به عوامل مختلفی مثل برنامه نویسی ، بهینه سازی سایت و تنظیمات مرتبط وابسته است که اصطلاحا سئو SEO نامیده می شود.
گروه کارشناسان سئو ا بکارگیری جدیدترین متود های بهینه سازی وب سایت می توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل (یاهو و...) افزایش دهند. این افزایش رتبه می تواند حتی تا اولین لینک ادامه یابد.
افزایش رتبه به معنی افزایش تعداد بازدیدکننده و به تبع افزایش تعداد مشتری سایت شما خواهد بود.
پس اگر به دنبال موفقیت چشمگیر روی شبکه جهانی اینترنت هستید و اگر میخواهید در بازار اینترنتی اولین باشید بهینه سازی سایت رمز موفقیت شماست.
صفحه اول گوگل و یاهو 100 % تضمینی!برای بهینه سازی وب سایت خود می توانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات بهینه سازی سایت کمک بگیرید

منبع : بهینه سازی سایت

برچسب ها : هاست ، شرکت طراحی سایت ، شرکت دوربین مداربسته ، آموزش طلاسازی


 

bespar

عضو جدید
جالب بود و آموزنده

ولی ممنون میشم اگر ادامه داشته باشه
 

raghseney

عضو جدید
جالب بود اما کاش یکم بیشتر در مورد روش ها و شیوه ها توضیح میدادین
ممنون
 

طنين وب

عضو جدید
بک لينک چيست و در بهينه سازي سايت (SEO) چقدر مهم است؟
در طراحي سايت امروزه بحث بک لينک به دنبال سئو از مهمترين دغدغه ها در دنياي اينترنت به حساب مي آيد. همچنين روش مناسبي براي بازاريابي اينترنتي در مبحث تجارت الکترونيک مي باشد و بک لينک در بهينه سازي سايت مهم است .
گوگل به بک لينک ها بر اساس ميزان محبوبيت و تعداد اهميت مي دهد هر گونه لينک به صفحات شما در سايت‌ها و صفحات ديگر که توسط موتور‌هاي جستجو پيدا شود بک لينک است. سايت هايي که بک لينک طبيعي ، زياد دارند و همچنين محتواي جديد و منظم قرار مي دهند رتبه خوبي پيدا مي کنند.
تعريف بک لينک
منظور لينکهايي است که به يک سايت يا صفحه وب از سايتها يا صفحات وب مختلف داده شده است. تعداد backlink ها نشانه اي از محبوبيت يک سايت يا صفحه وب به شمار مي رود.
براي backlink از اصطلاحات ديگري نيز مانند incoming link، inlink، inbound link و inward link استفاده مي شود.
همانطور که عنوان شد، تعداد backlink ها نشانه ي محبوبيت يک وب سايت است در نتيجه هرچه تعداد آنها بيشتر باشد، سايت شما محبوب تر بوده و اينبه معني رتبه بهتر در نتايج جستجو موتور جستجوهاي مختلف است.
تعريف رپورتاژ آگهي
رپورتاژ آگهي به خبر تبليغاتي گفته ميشود که جهت معرفي خدمات و محصولات کسب و کار ها نوشته ميشود و در سايت هاي خبري پربازديد منتشر ميشود .
رپورتاژ آگهي در تمام دنيا به عنوان يکي از موثرترين تکنيک ها براي سئو سايت شناخته ميشود و سئو کار ها براي بهبود رتبه سايت در جستجوي گوگل از رپورتاژ استفاده ميکنند .
سايت taninweb.com با 400 سايت با اتوريتي بالا آماده فروش بک لينک و ريپورتاژ است که براي خريد مي توانيد با شماره 09226219759 تماس بگيريد.
سيستم تبليغاتي طنين وب متشکل از يک تيم 8 نفره مي باشد که در تابستان 1394 فعاليت خود را در راستاي خدمت رساني به کاربران اينترنتي آغاز نموده است و هدف آن ايجاد يک بستر تبليغاتي در فضاي مجازي با کيفيت و قيمتي مناسب مي باشد .
همچنين براي دريافت مشاوره در زمينه هاي بهينه سازي سايت و بازاريابي اينترنتي و طراحي سايت در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد با تيم تبليغاتي طنين وب تماس بگيريد.

t.me/taninwebraya
 

Similar threads

بالا