اصفهان

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
02-هتل آسمان

02-هتل آسمان






هتل چهار ستاره تاپ آسمان با موقعيت عالي ( مرتفع ترين ساختمان ) در شهر تاريخي اصفهان در حاشيه زيباي زاينده رود در پنجم مهر ماه سال يک هزار سيصد و هشتاد و چهار، مصادف با روز جهاني گردشگري مورد بهره برداري قرار گرفت. اين هتل مشتمل بر سيزده طبقه ، داراي قریب به 100 اتاق اعم از يک تخته، دو تخته، کانکت، سوئيت هاي معمولي و سوئيت هاي رويال و آپارتمان با چشم انداز زيبا و ديد بسيار عالي از رودخانه ی همیشه زنده ی زاینده رود وشهر تاریخی اصفهان ميباشد.موقعیت مکانی خاص این هتل موجب گردیده تا میهمانان بتوانندزمانی رابه قدم زدن در فضای زیبای پارک حاشیه ی زاینده رود اختصاص دهند واز طبیعت و هوای پاک آن لذت ببرند .نزدیکی این هتل به مراکز دیدنی شهر، دسترسی بسیار آسان درمدت کوتاه (بیست دقیقه) تا فرودگاه بین المللی اصفهان ونیز خدمات شایسته ی این هتل موجب گردیده است که هتل آسمان به عنوان انتخاب اول گردشگران این شهر کهن جهت اقامتی خاطره انگیز مطرح باشد.خدمات رفاهي هتل شامل: لاندري ،خياط خانه، روم سرويس 24 ساعته ، سيستم سانترال مرکزي و دورنگار، سالن هاي اجتماعات با ظرفيت هاي مختلف با ارائه سيستم هاي صوتي و تصويري، اتاق کنترل و ترجمه، سوئيت کنفرانس، امکانات ورزشي از قبيل استخر سرپوشيده، سونا خشک و بخار، جکوزي واتاق ماساژ؛ رستوران گردان باچشم انداز منحصر به فرد ، رستوران خورشيد وکافي شاپ 24 ساعته ، فست فود آسمان، صرّافي، کافي نت، پارکينگ و تاکسي سرويس شبانه روزي افتخار پذيرايي از ميهمانان خارجي و ايراني را دارد.



















 
آخرین ویرایش:

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
03-هتل ستاره

03-هتل ستاره

هتل ستاره اصفهان با محیطی آرام و دلپذیر در فاصله ای نزدیک به جاذبه های تاریخی و دیدنی اصفهان، با امکانات مناسب، آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران گرامی شهر اصفهان است. هتل ستاره اصفهان در 6 طبقه بنا شده است و با دارا بودن 52 اتاق و سوئیت، سفره خانه سنتی، رستوران و رستوران تابستانه (بام) و کافی نت و کافی شاپ و ... یکی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان است. انواع مختلف اتاق ها و سوئیت های هتل 3 ستاره ستاره اصفهان با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب، محیطی آرامش بخش را برای فراهم نمودن اقامتی دلنشین، آماده نموده است. سفره خانه سنتی با معماری خاص و فضایی دلنشین با تشک و متکا مانند ایران قدیم و همچنین میز و صندلی، جوابگوی هر نوع سلیقه ای بوده و با ارائه غذاهای اصیل ایرانی مانند دیزی سنگی، کباب و همچنین غذاهای فرنگی آماده پذیرایی از شماست.






رستوران بام هتل ستاره اصفهان با چشم اندازی زیبا از میدان نقش جهان، فضایی دل انگیز را در فصل تابستان برای صرف غذا در اختیار مسافران قرار داده است.
کافی شاپ هتل هم در طبقه همکف با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بصورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی است.













 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
04-هتل شیخ بهائی

04-هتل شیخ بهائی

هتل شیخ بهائی

هتل شیخ بهایی همجوار با خیابان زیبا و تاریخی چهار باغ عباسی با قدمتی چهار صد ساله که به عنوان یکی از محوری ترین خیابان های دیار نصف جهان شناخته می شود ، می باشد. مکان هتل کمترین فاصـله زمانی ممــکن را با ابنیه تاریخی کهن شهر اصفهان از جمله میدان نقش جهان، مسجد امام، کاخ چهل سـتون، سی وسه پل و پل خواجـو دارد.
هتل جديد التاسيس شیخ بهایی واقع در قلب چهار باغ عباسي، نزديك به ابنيه تاريخي و مراكز خريد، يكي از زيباترين هتل هاي اصفهان با معماري مدرن و مطابق با ساختارهاي استاندارد هتلي مي باشد... مکان هتل کمترین فاصله زمانی ممکن را با ابنیه تاریخی کهن شهر اصفهـــان از جمله میدان نقش جهان، مســـجد امام،عمارت عالـــی قاپو، کاخ چهل ســـتون، سی وسه پل و پل خواجـــو دارد ...خدمات رايگان هتل شامل:اينترنت وايرلس در لابي و تمامي واحدها، ارائه لپ تاپ براي ميهماناني كه لپ تاب ندارند و پاركينگ اختصاصي مي باشد...اقامت كودكان زير 5 سال رايگان و براي كودكان بالاي 5 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.




اين هتل مرداد 1388 افتتاح گرديده است و داراي امكاناتي چون : سالن سمینار با ظرفیت 200 نفر، کافی شاپ، رستوران اصلی و رستوران بام با چشم انداز زیبای شهر تاریخی اصفهان، پاركينگ اختصاصي، اينترنت وايرلس، کافی نت، تاکسی سرویس و روم سرویس 24 ساعته با کادری مجرب و مسلط به زبانهای خارجی آمادگی خود را جهت پذیرایی از میهمانان اعلام میدارد.












 
آخرین ویرایش:

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
05- هتل ونوس

05- هتل ونوس

هتل ونوس


اين هتل يکي از هتل هاي سه ستاره تاپ شهر اصفهان مي باشد که علاوه بر موقعيت مکاني بسيار مناسب از معماري منحصر به فردي نيز برخوردار مي باشد و در ابتداي سال 89 افتتاح شده است و داراي 58 اتاق مي باشد.


هتل سه ستاره تاپ ونوس با موقعیت عالی در شهر تاریخی اصفهان در نزدیکی مراکز تاریخی، سیاحتی و تجاری قرار گرفته که در روز پنجم مهرماه سال 1390 مصادف با روز جهانی جهانگردی مورد بهره برداری قرار گرفته است. این هتل مشتمل بر 8 طبقه، دارای 58 اتاق اعم از دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته و اتاق های کانکت می باشد.






بام این هتل دارای چشم انداز زیبا و دید بسیار عالی از میدان نقش جهان و مدرسه چهارباغ، کوه صفه می باشد. موقعیت مکانی خاص این هتل در مرکز شهر، موجب گردیده تا میهمانان بتوانند به راحتی با چند دقیقه پیاده روی به میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، عمارت هشت بهشت، پل ها و سایر آثارتاریخی نصف جهان دسترسی یابند و از فضاهای منحصر به فرد لذت ببرند. نزدیکی این هتل به مراکز خرید و دیدنی شهر، دسترسی آسان در مدت کوتاه (25 دقیقه) تا فرودگاه بین المللی اصفهان و نیز خدمات شایسته این هتل با مالکیت و مدیریت جدید موجب گردیده است که هتل ونوس به عنوان انتخاب برتر گردشگران این شهر کهن جهت اقامتی خاطره انگیز مطرح باشد. خدمات رفاهی هتل: رستوران، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، امکانات ورزشی از قبیل استخر سرپوشید، سونا خشک و جکوزی، ماساژ، اینترنت وایرلس، پارکینگ با ظرفیت محدود











 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
06-هتل کوثر

06-هتل کوثر

هتل کوثر


هتل بین المللی کوثر اصفهان به سان نگینی درخشان در مرکز شهر اصفهان با موقعیتی استثنایی و منحصر به فرد در دل آبی مناظر بدیع و دیدنی در حاشیه زاینده رود و مشرف
به پل تاریخی ا... وردی خان یا همان سی و سه پل معروف قرار گرفته است...هزينه اقامت كودكان زير 7 سال در صورت عدم استفاده از سرويس، رايگان و كودكان بالاي 7 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود.

مجهز به دو رستوران زرين و سيمين،رستوران تابستاني،رستوران لبناني ،سالن های پذیرایی و گردهمایی،مجموعه ورزشی و تفریحی استخر تابستاني شنا،كلوپ ورزشي،سوناي خشك و بخار،تنيس روي ميز)،نمازخانه،چايخانه سنتي،كافي شاپ و مركز تجاري مي باشد.























































 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا