[گرافیک] - 100 اثر هنری زیبا از 20 هنرمند با سبک گرافیک دیجیتالی از آمریکای لاتین

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز



معرفی بیست هنرمند مطرح آمریکای لاتین بهمراه آثاز زیبایشان

در اینجا قصد داریم طراحی های دیجیتالی 20 هنرمند برجسته ی آمریکای جنوبی را برای شما به نمایش بگذاریم.


1. Pablo Alfieri/پابلو آلفی یری
از بوینوس آیرس، آرژانتین

Pablo Alfieri گرافیست و تصویرگری است که در سال 1982 در شهر بوینوس آیرس پایتخت کشور آرژانتین متولد شده است. در سال 2002 تحصیلات خود را در زمینه ی طراحی گرافیکی در دانشگاه بوینوس آیرس را آغاز کرد، اینجا جایی بود که او به استعداد خود در زمینه ی طراحی، تصویرگری و تایپوگرافی پی برد. از سال 2007 در حال کار در موسسه های طراحی محلی می باشد. او در سال 2008 کار شخصی و انفرادی خود به نام "Playful" را به نمایش گذاشت.

آدرس وب سایت












2. Ezequiel Matteo
از بوینوس آیرس، آرژانتین

Ezequiel یکی از طراحان برجسته و مشهور طراحی شخصیت است که در زمینه ی طراحی گرافیک نیز فعالیت می کند. شخصیت های او عجیب و خیالی هستند، اما در عین حال تمامی آنها جذاب و شگفت انگیز هستند. او جدا از خلق شخصیت، تعدادی آموزش نیز برای چند مجله هنری نوشته است.

آدرس وب سایت












3. Adolfo Correa/آدولف کورآ
از سانتیاگو، شیلی

Adolfo Correa یک دانشجوی 21 ساله ی است که در رشته ی گرافیک مشغول به تحصیل است. اگر چه او بسیار جوان است، اما دارای استعداد خارق العاده ای در الهام گرفتن از آثار هنری سبک های معمولی و خلق آثار بدیع و مدرن دارد.

آدرس وب سایت










4. Guillermo Alarcón Rivera
از سانتیاگو، شیلی

Guillermo Alarcón Rivera طراحی از کشور شیلی است که سبک منحصر به فرد و خاصی دارد. از تصویرگری گرفته تا نقاشی های متحرک، او دارای مهارت های بالقوه ای است.

آدرس وب سایت









 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
5. Genaro DeSia Coppola
از بارسلونا،ونزوئلا

Genaro DeSia Coppola یکی از هنرمندان طراحی وکتور است که دارای سبک خاص خود است. اگر به کارهای وکتور علاقه دارید حتما کارهای فلش او را دوست خواهید داشت.

آدرس وب سایت





6. Diego Diaz
از گواتمالا، گواتمالا

Diego Diaz یکی از گرافیست هایی است که در شهر گواتمالا زندگی می کند. به نظر می رسد اغلب طراحی های او ریشه در سبک موسیقی جاماییکایی دارد.

آدرس وب سایت







7. Ricardo Ajcivinac
از گواتمالا

به نظر می رسد اولین هنر مورد علاقه ی Ricardo هنر گرافیتی یا نقاشی روی دیوار است، اما مهارت های او تنها به نقاشی با اسپری و دیوار محدود نشده است. او در تصویرگری و روتوش عکس نیز بسیار حرفه ای و عالی کار می کند.

آدرس وب سایت







8. David Galdamez
از گواتمالا

David Galdamez نیز یکی از طراحان گواتمالایی است. او یکی از طراحانی است که توانسته در کار خود موفقیت های زیادی کسب کند، همچنین مهارت های هنری نیز در نقاشی و گرافیک های کامیپوتری دارد.

آدرس وب سایت






 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
9. MASA
از کاراکاس، ونزوئلا

آثار MASA تا حد زیادی در مورد جستجو و کاوش موسیقی پاپ امریکای لاتین و فرهنگ خیابانی معاصر سراسر دنیا است. نتیجه این کاوش به جایی می رسد که فرهنگ شهر نشینی و مدرنیته با اعتقادات و آداب و رسوم قدیمی ترکیب می شود و ایده های نو و بدیعی برای هر نوع کاری بوجود می آورد.













10. César Evangelista Bautista
از مکزیکو

اگر در مورد علاقه ی César Evangelista Bautista از او سوال کنید جواب او حتما تصویرگری و نقاشی خواهد بود. شخصیت هایی که او طراحی می کند در نوع خود جالب و بی نظیر هستند.

آدرس وب سایت











 
بالا