[طراحی و انیمشین] - 100 اثر هنری از20 هنرمند طراح برجسته آفریقا و خاورمیانه

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
1. آنتونی دارت/ Anthony Dart
به نمایندگی از: ژوهانسبورگ/آفریقای جنوبی

"Ontwerp" یک استودیوی طراحی و انیمیشن است که توسط طراح و کارگردان افریقایی با نام آنتونی دارت در شهر ژوهانسبورگ افریقای جنوبی تاسیس شده است. این موسسه طلایه دار طراحی است. این مجموعه بر این باورند که در دنیای وحشت آور ارتباطات که ما با جزئیات و مهارت های بی شمار دست به گریبان هستیم،طراحی راه حل همه مشکلات است. علاقمندی ها و گرایش این گروه شامل
کارگردانی هنری،Motion Graphic ها، انیمیشن های 2 بعدی و 3 بعدی، طراحی صوتی، طراحی
گرافیکی برای چاپ و نمایش روی مانیتور می باشد.




2. وان هورس تاون/One Horse Town
به نمایندگی از: کیپ تاون/آفریقای جنوبی

اولین چیزی که با نگاه به آثار وان هرس تاون به چشم می خورد خلاقیت و ترکیب رنگ بی نظیر طراحی های اوست که چشم را خیره و مجذوب خود می کند. بدون شک جلوه و منظره ی بی بدیل طراحی ها و احساسی که به بیننده القا می کنند یکی از دلایل عمده ی به فروش رفتن کارهای این هنرمند است. اما، سبک هنری او به همین جا ختم نمی شود. با نگاه به آثار او می توانید تنوع و ابتکار را در کارهای او را مشاهده کنید.




3. برند بوتس/ Brandt Botes
به نمایندگی از: کیپ تاون/آفریقای جنوبی

برند بوتس در حقیقت یکی از هنرمندان بدون سبک است. هرچند برخی از شما با نگاه به آثار این هنرمند فکر می کنید که طرح های او تنها به یک سبک فونت اولیه ایلوستریتور محدود شده است، کاملا در اشتباهید. کارها و آثار او سرشار از تنوع سبک می باشد. از سبک های پیچیده گرفته تا الگوهای ساده، همه را می توان در آثار او مشاهده کرد.




4. بایسن/Bison
به نمایندگی از: کیپ تاون/آفریقای جنوبی

بایسن با همکاری Linsey Levendall و Daniel Orme استودیویی را در ایالت کیپ تاون در آفریقای جنوبی تاسیس کردند. فعالیت آنها شامل موسیقی کارهای هنری و فرهنگی، آژانس تبلیغاتی شامل طراحی عکس، طراحی
گرافیکی، طراحی لوگو های تجاری و کارگردانی می شود.
بایسن معتقد است آزمایش کلید کشف معماست، پس بنای کارها خود را بر روش آزمایش و خطا گذاشته تا بتواند به نتایج بدیع و دور از انتظار دست پیدا کند.


 
آخرین ویرایش:

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
5. رایان آتکینسون/Ryan Atkinson
به نمایندگی از: ژوهانسبورگ/آفریقای جنوبی

"من یک طراح از افریقای جنوبی هستم که طراح های زیبا را دوست دارم". او به تایپوگرافی، طرح های چاپی، عکاسی،motion graphic و نگاره ها و تصاویر علاقه زیادی دارد. عوامل و عناصر الهام بخش این هنرمند عبارتند از اشیای بی قائده و ناهماهنگ و ساختمان ها. افراد مشوق او نیز Massimo Vignelli و Jospeh Muller-Brockman و Wim Crouwel و David Carson می باشند. او علاقمند به پیشرفت و ارتقای مهارت خود است و از هر فرصتی برای ترقی استفاده می کند.



6. اسلام زاید/Islam Zayed
به نمایندگی از: کاریو/مصر

هر چند اسلام زاید دارای تایپوگرافی های زیبایی است که در تصاویر خود بکار برده است، اما چیزی که مرا بیشتر از همه تحت تاثیر قرار داد طرح های
گرافیکی و منظره هایی است که در عکس هایش
مورد استفاده قرار داده است البته کارهای دیگر از او وجود دارد که با ترکیب این دو سبک خلق شده اند که باعث شده کارهای او چشم نواز تر و جذاب تر شود.



7. محمد مفتاح/Mohamad Moftah
به نمایندگی از: کاریو/مصر

محمد مفتاح یک نقاش، طراح
گرافیکی تصویرگر مصری است که در شهر Cairo متولد شد. او فارغ التحصیل دانشکده ی هنرهای زیبا از دانشگاه Helwan در سال 2008 و دارای رتبه اول از این دانشگاه می باشد. پس از فراغت از تحصیل وارد کار تبلیغات و طراحی شد.
محمد در ابتدا روی نقاشی و طراحی متمرکز شد و با شرکت هایی از جمله کوکا کولا و مک دونالد در زمینه ی طراحی لوگو، بروشور، تبلیغات تلویزیونی و آگهی های چاپی به همکاری پرداخت.



8. خانه به دوش های بین المللی/International Nomads
به نمایندگی از: ریاض/عربستان صعودی

"ما دوست داریم خومان را به عنوان یک مجموعه معرفی کنیم، مجموعه ی ای بین المللی از افراد حرفه ای و خلاق از سراسر دنیا". نام این تیم حرفه ای و منحصر به فرد International Nomads نام دارد. تخصص International Nomads در بازاریابی و آگهی های دیجیتالی است. حوضه ی خدمات آنها به سه شاخه ی خدمات مشاوره ای، طراحی و تولیدی تفکیک شده است.

 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
9. Jay Dz
به نمایندگی از: دمام/عربستان صعودی

"نام من Jay است. من طراحی از خاورمیانه هستم. علاقه من به هنر و الهام بخش من در کارهای هنری نامزدم است. ابزار آموزشی من حواس پنجگانه ام می باشد. من مشاهده می کنم و تکنیک های جدید را با تجزیه و تحلیل سایر طرح های
گرافیکی می آموزم.




10. یونس بدیع/Younes Badi
به نمایندگی از: مراکش

یونس بدیع یکی از طراحان جوان مراکشی در زمینه
گرافیک است. تصاویریر که مشاهده می کنید نمونه ای از طراحی هایی است که او از زمان دانش آموزی خود تا به حال خلق کرده است. او در یک دانشگاه دولتی در رشته گرافیک تحصیل می کند.



11.یونس زی/Younes ze
به نمایندگی از: الجزیره/الجزایر

یونس زی یکی از جوان ترین هنرمندان این لیست است. طبق بررسی های انجام شده میانگین سنی این هنرمندان حدود 21 سال است. مطلبی که از کارها و آثار آنها بدست می آید این است که به جای دنباله روی کردن سبک های کاری معمولی و عمومی و برگرداندن این سبک ها به یک سبک منحصر به فرد تر، دست به ابداع و نوآوری زده اند. این هنرمندان با ترکیب سبک های قبلی و روش های منحصر به فرد خود روش و سیر حرکت جدیدی آفریده اند.












12. کلمنت د برویین/Clement de Bruin
به نمایندگی از: کیپ تاون/آفریقای جنوبی

تصاور زیر تعدادی از آثار برجسته ی کلمنت د برویین می باشد. با دقت در کارهای او متوجه خواهید شد که روند ترقی و پیشرفت او در طراحی ها همواره در حال افزایش و بهبود است.








13. Disturbance
به نمایندگی از: دوربان/آفریقای جنوبی

Disturbance یک استودیوی طراحی است که در شهر دوربان افریقای جنوبی قرار دارد. حیطه فعالیت این موسسه هم در زمینه های محلی و هم بین المللی می باشد و در دهه گذشته موفق به کسب جوایز متعدد به دلیل کسب رضایت مشتری، انتشارات محلی، تولید سی دی های موسیقی، طراحی، راه اندازی رستوران، گالری و فروشگاه تابلو های
گرافیکی و راه اندازی صنایع خانگی و ... شده است.








 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
14. کارن مک دید/Karen Mc Dade
به نمایندگی از: ژوهانسبورگ/آفریقای جنوبی

"تخصص من در زمینه ی طراحی online و چاپ مطبوعات از تصورات و مفاهیم به اجرا است". اشتیاق و تمایل کارن مک دید در عکاسی است و اغلب در هنگام شب به آزمایش تکنیک های نو می پردازد. او همچنین از طرفداران سبک surreal و سبک های فانتزی است. او اکثر کارهای خود را از طریق اینترنت به نمایش می گذارد چون بیشتر مشتری ها و طرفداران او از ملیت های مختلف و کشورهای گوناگون هستند. او برای شرکت ها و کمپانی های انگلیسی و آفریقای جنوبی گرفته تا شرکت های امریکایی، طراحی کرده است. از مشتریان او می توان از Discovery Channel، Animal Planet، National Geographic و Pegasus Spiele نام برد.









15. خانم یوکی/MissYucki
به نمایندگی از: ژوهانسبورگ/آفریقای جنوبی

خانم یوکی اثر و پروژه ای است که توسط Kat Cameron و Alba Poretti خلق شده است. این دو طراح با الهام گرفتن از آشفتگی شهر ژوهانسبورگ، شخصیتی به نام خانم یوکی را خلق کردند و با الهام
گرفتن از چند افسانه اساطیری و رمان، صحنه ها و مضامین این آثار را بوجود آورده اند.










16. سام مشاور/Sam Moshaver
به نمایندگی از: تهران/ایران

سام یکی از افرادی است که با خلق تصاویر تیره و تاریک احساسات را تحریک می کند بدون اینکه بیننده با کلمات مبتذل و کلیشه ای اشباع شود. یکی از مشخصات و ویژگی های بارز این طراح این است که او از این مهارت برجسته ی خود در طراحی برای خلق آثاری استفاده می کند که بیشتر فضای دوستانه و عمومی دارد و برای تبلیغات و طراحی وب سایت کاربرد بسیار مناسب است.










17. احمد عثمان/Ahmed Othman
به نمایندگی از: مصر

احمد عثمان در سال 1987 در شهر منصورای مصر به دنیا آمد. او در جوانی علاقمند به نقاشی بوده است، در نتیجه تصمیم می گیرد به یادگیری هنر بپردازد. در این زمان در دانشکده هنر به تحصیل می
پردازد و بنا بر ادعای خودش تحصیل در این رشته به او کمک می کند تا هوش و استعداد او در زمینه ی
گرافیک تا حد زیادی ارتقا پیدا کند.










 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
18. عمر تحتاوی/Amr Tahtawi
به نمایندگی از: کاریو/مصر

"at designs" یک استودیوی کوچک با اهداف بزرگ در وب، چاپ،
گرافیک، طراحی لوگو، و تصویرگری است. با آرامش به تماشای آثار عمر تحتاوی بنشینید و لذت ببرید.












19. احسان رفیق/Ahson Rafiq
به نمایندگی از: سنا/یمن

"نام من احسان رفیق است. من سازنده ی اسکیت برد گوریل هستم و به طور انفرادی در زمینه ی طراحی فعالیت می کنم. من بیشتر از 5 سال است که کار
گرافیک و طراحی بلاگ انجام می دهم". تصاویری که مشاهده می کنید نمونه ای از طراحی ها ی این طراح می باشد.











20. میکیاس هایلو/Mikias Hailu
به نمایندگی از: آدیس آبابا/اتیوپی

میکیاس هایلو به تازگی و به صورت انفرادی شروع به طراحی تصاویر
گرافیکی کرده است. او استعداد خوبی در زمینه ی نقاشی دارد و از دوران کودکی نقاشی می کرده است. اکنون مشغول طراحی وب، گرافیک، طراحی های دیجیتالی و تصویرگری می باشد.








 
بالا