نمایندگی تعمیرات پروژکتور سونی

c-plus

عضو جدید

تعمیرات پروژکتور سونی
یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سونی می باشد که در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران پروژکتور سونی به خدمات تعمیر، سرویس، نگهداری و ترمیم پروژکتور انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات پروژکتور سونی سال هاست که با شعار «سرعت، کیفیت، دقت» فعالیت خویش را در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به کاربران پروژکتورهای سونی آغاز کرده است.

تعمیر پروژکتور سونی
این مرکز به دلیل بهره‌ مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و همکاری با تیمی از برجسته ترین تعمیرکاران این حوزه، قادر به تعمیر و بازیابی پروژکتورهای سونی است که به هر دلیل دچار افت در عملکرد یا خرابی شده‌اند. مدیریت مرکز تعمیرات پروژکتور سامسونگ با اعتقاد بر این باور که ارائه خدمات بهتر به مشتریان، باعث تکرار حضور مشتریان وفادار خواهد شد بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خویش اهتمام ویژه‌ای داشته و تمام توان مجموعه خویش را جهت رسیدن به این هدف به کار بسته است.

https://video-projector.com/wp-content/uploads/2017/02/تعمیرات-پروژکتور-سونی-300x200.png









نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی
نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی در اختیار آنها قرار دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. تعمیرات ویدئو پروژکتور در نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی با رعایت استاندارهای جهانی انجام می شود. تعمیرکاران و تکنسین ها در این حوزه تجربه و مهارت لازم را دارند و می توانند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پروژکتور سونی را شناسایی و برطرف سازند.




















نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی برای رفاه حال کاربران، خدمات سرویس در محل را برای آنها در نظر گرفته است تا نیازی به حمل و جابه جایی دستگاه خود نداشته باشند. حل مشکل مربوط به پاور پروژکتور، حل مشکل مربوط به پاور لامبلاست، حل مشکل لنز و اپتیک ،تمیر و تعویض لامپ دستگاه،حل مشکل فن ویدیو ، حل مشکل Main Board ، حل مشکل ریموت کنترل و … از جمله خدمات نمایندگی تعمیر پروژکتور سونی است. تمامی این خدمات تضمین شده هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.



منبع: نمایندگی سونی

 

Similar threads

بالا