قدردانی و بقای شادی

Tybe Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز




قدردان بودن یکی از بهترین اخلاقای یه آدمه. هیچی اندازه اینکه به دیگران نشون بدیم قدر مهربونی و بودن‌شون رو می‌دونیم دلچسب نیست.

قدردانی رو به خودتون یاد بدید و دائم این احساس خوب رو تقویت کنید. این احساس به سرعت به اطرافیان‌تون هم سرایت می‌کنه و می‌فهمید خودتون کجای زندگی دیگران هستید. راه تقویت‌اش اینه که دور و برتون رو خوب ببینید. چیزایی که دارید، حتی کوچکترین این چیزها رو ببینید و بهشون توجه کنید. دوست‌ها، فامیل و خانواده، وسایلی که دارید، سلامتی، سقفی که بالای سرتونه، خورشیدی که هر صبح می‌تابه و … همه ما هزاران چیز کوچیک و بزرگ داریم که خیلیا از اونا محروم هستن. چرا اجازه می‌دیم عادت و روزمرگی چشم ما رو برای دیدن چیزایی که داریم کور کنه؟ هر چیزی که به ما وصله رو زندگی‌مون تاثیر می‌ذاره و باید هوای این چیزا و آدما رو داشته باشیم که حضور موثرتر و بهتری هم تو زندگی‌مون داشته باشن.

قدردانی یعنی مهربونی، یعنی توجه، یعنی من زندگی‌ام رو و هر چیزی که توی این زندگی دارم رو دوست دارم. واقعا دلیلی پیدا می‌کنید که قدردان محبت آدم‌ها و حضورشون تو زندگی نباشیم؟ قدردان بودن ضامن بقای شادی تو زندگی ماست. پس قدردان باشید تا شادی‌هاتون ماندگار باشن.


منبع: رنگی رنگی
 

mahdis.

عضو جدید
کاربر ممتاز
قدردانی از کسی که حواسش هس کار خیلی درستیه اما از کسی که وظیفه تورو قدردانی کردن میدونه و کارای تورو در مقابل ندید میگیره خیلی بی انصافیه.
 

nazanin1991

دستیار مدیر تالار اسلام و قرآن
کاربر ممتاز
مرسی دوستم بابت دعوت :gol:
هیچکی قدر منو نمیدونه:biggrin:
 

Similar threads

بالا