عکاسی بنیادی لانگفورد

saba2810

اخراجی موقت



سال 2010 | 480 صفحه | ISBN: 9780240521688 | 18,31 MB




توضیحات : “عکاسی بنیادی لانگفورد”، کتابی در رابطه با اصول اساسی عکاسی است. چاپ اول آن در سال ۱۹۶۵ منتشر شد و کار و زندگی حرفه‌ای بسیاری از عکاسان برجسته جهان را تحت‌تاثیر قرار داد.
جدیدترین چاپ این کتاب که چاپ نهم می‌باشد، ادامه‌دهنده سنت کتاب‌های قبلی خود بوده و بازتابی از همان ترکیب غنی اطلاعات علمی و عملی است.
این کتاب شامل تمامی جنبه‌های عکاسی، از مراحل اولیه گرفتن عکس تا مراحل پایانی ایجاد خروجی، هم به صورت دیجیتال و هم به صورت آنالوگ، می‌باشد.

تاکید نویسنده در تشریح چگونگی عکاسی است اما علاوه‌بر‌این اصول لانگفورد شامل پوشش عمیقی از اصول اساسی است که حاکم بر هنر عکاسی می‌باشند. همانند چگونگی رفتار نور، اپتیک و شاتر. این مساله تضمین‌کننده این است که خواننده نه‌تنها به درک خوبی از تکنیک عکاسی بلکه به درک عمیقی از اصول آن نیز خواهد رسید که کمک شایانی به وی در فهم چگونگی ایجاد عکاسی برتر خواهد کرد. بدین‌ترتیب، این کتاب هم به عنوان یک کتاب آموزشی بسیار عالی برای دانشجویان عکاسی و هم مرجعی بزرگ برای علاقه‌مندان آماتور می‌باشد.

نسخه جدید یعنی چاپ نهم این کتاب به منظور انعکاس تغییرات پویای صنعت به‌طور کامل به‌روز شده است. این تغییرات عبارتند از:
گسترش و تصحیح اساسی اطلاعات در مورد دوربین‌های دیجیتال و چاپ دیجیتال؛ تاکید بر به‌روزرسانی عکس ها به‌منظور شامل شدن طیف وسیع‌تری از اهداف بین‌المللی؛ جایگزینی نمودارهای بسیاری با عکس؛ اصلاح اساسی بخش‌های آنالوگ به‌منظور رسیدن به درجه مدرن‌تر (یعنی قرار گرفتن در معرض سنجش و فیلم و ***** با برخی از تصاویر پویاتر عکس)؛ کاملا ویرایش شده همراه با به روز رسانی جدول زمانی عکاسی.
استفاده از این کتاب هم برای عکاسان مبتدی به عنوان یک مقدمه، و هم برای عکاسان حرفه ای به عنوان یک مرجع ارزشمند، ضروری می‌باشد.




دانلود کتاب های عکاسی
منبع :بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطالعه، اندیشیدن با ذهن دیگری است. "آرتور شوپنهاور"
هرچه بیشتر کتاب بخوانید، بیشتر از زندگی حقیقی برخوردار خواهید شد. "فرانسوا ولتر"
کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که می‌خوانید و انسانهایی که ملاقات می‌کنید. "مک لوهان"

 

Similar threads

بالا