لیگ قهرمانان آسیا

khooshe

مدیر بازنشسته
تداوم قعرنشيني شاگردان دايي با توقف برابر بنيادکار


تيم فوتبال پرسپوليس با توقف برابر بنيادکار همچنان در انتهاي جدول گروه سوم قرار گرفت.

ديدار دو تيم پرسپوليس و بنيادکار از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه جار و در حضور حدود 7 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوي بدون گل خاتمه يافت.
در نيمه دوم پرتاب اوت دستي از جمله تاکتيک‌هاي اصلي پرسپوليسي براي حمله به دروازه حريف بود که نتيجه نداد.
اين سومين ديدار دو تيم در مرحله گروهي مسابقات است.
تيم بنيادکار در دقيقه 67 به گل رسيد که کمک داور مسابقه اين گل را آفسايد اعلام کرد.

نواف شکرالله داور بحريني مسابقه به عليرضا محمد و حميد علي عسگر از پرسپوليس و جورجويچ از بنيادکار، کارت زرد نشان داد.
با اين تساوي پرسپوليس دو امتيازي شد و همچنان در رده چهارم و آخر جدول گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد و بنياد کار نيز با دو امتياز تيم سوم جدول است.
ترکيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، حميد علي عسگر، عليرضا محمد، سامان آقازماني، محمد نوري، امير حسين فشنگچي( از دقيقه 75 مجتبي زارع)، حسين بادامکي، هادي نوروزي و وحيد هاشميان( از دقيقه 90 محمد منصوري)
سرمربي: علي دايي

 

khooshe

مدیر بازنشسته
تعجب ازبك‌ها از كاهش تماشاگران فوتبال ايران


خبرنگاران ازبک از خبرنگاران ايراني در مورد دلايل کاهش تماشاگران فوتبال ايران سؤال مي‌کردند.

خبرنگاران ازبکي از خبرنگاران ايراني با تعجب در مورد علت کاهش تماشاگران ليگ ايران سؤال مي‌کردند. آنها مي‌گفتند سال گذشته در ديدار پرسپوليس و بنيادکار 95 هزار نفر به ورزشگاه آزادي آمدند، اکنون چه اتفاقي افتاد که تماشاگران فوتبال شما کم شده‌اند.
* حميد علي عسگر در نيمه اول شوتي به سمت نيمکت تيم بنيادکار زد که باعث اعتراض تماشاگران ازبک شد. بازيکن پرسپوليس از هواداران به خاطر اين رفتار عذرخواهي کرد.
* نيمکت تيم بنياد کار به داور بحريني مسابقه اعتراض زيادي مي‌کند و معتقد است وحيد هاشميان بيش از اندازه از دست‌هايش استفاده مي‌کند.
* در بين 2 نيمه بخش‌هايي از بازي‌هاي اينيستا بازيکن تيم بارسلونا از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.
* پيراهن بزرگي با شماره 11 روي صندلي‌هاي خالي ورزشگاه نصب شده است. اين در حالي است که بازيکن شماره 11 در فهرست تيم بنياد کار وجود ندارد.
* در دقيقه 67 تيم بنياد کار دروازه پرسپوليس را باز کرد که کمک داور اين گل را مردود اعلام کرد.
* سپهر حيدري پيش از شروع نيمه دوم در کنار زمين ايستاد و به بازيکن روحيه داد و سپس خودش وارد ميدان شد.
* مسئولان AFC به خبرنگاران صدا و سيما اجازه ندادند کنار زمين حضور داشته باشد.
* مسابقه 2 تيم تا دقيقه 70 با نتيجه تساوي بدون گل در جريان است.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
خبر خوب براي حريف ذوب آهن:يونس علي به ديدار با سبزپوشان مي رسد


هافبک کليدي تيم الريان قطر با تلاش کادر پزشکي تيم به بازي فردا مقابل ذوب‌آهن خواهد رسيد.

یونس علی هافبک مؤثر تیم الریان قطر که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود با تلاش کادر پزشکی تیم قطری توانست مجوز حضور در میدان را کسب کند و برای بازی فردا (چهارشنبه) مقابل ذوب‌آهن مشکلی ندارد.
گفتنی است؛ دیدار 2 تیم الریان قطر و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا فردا شب رأس ساعت 20 در دوحه قطر برگزار خواهد شد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
حيدري: مستحق برد بوديم


کاپيتان پرسپوليس گفت: در ديدار با بنياد کار مستحق پيروزي بوديم.

سپهر حيدري پس از تساوي بدون گل برابر بنياد کار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براي کسب 3 امتياز به ميدان آمديم تا دل هواداران را شاد کنيم. بازي خوبي انجام داديم و مستحق پيروزي بوديم.
وي ادامه داد: مساوي هم در خانه حريف خوب است. بنياد کار موقعيت خاصي براي گلزني نداشت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
خلعتبري: ذوب‌آهن به عنوان صدرنشين از گروه خود صعود مي‌کند


مهاجم تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: «بازيکنان تيم ما در صدد هستند تا به عنوان صدرنشين گروه D به مرحله بعد مسابقات ليگ قهرمانان آسيا راه پيدا کنند.»

محمدرضا خلعتبری پیرامون بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل الریان قطر اظهار داشت: «تیم ما در شرایط مناسبی قرار دارد و با قرار گرفتن در صدر جدول گروه D امید و انگیزه بسیاری برای صعود به دور بعد این رقابت‌ها دارد بنابراین تلاش می‌کند که در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسد.همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد صعود کنیم تا در مرحله حذفی نیز کار آسان‌تری در پیش داشته باشیم و راحت‌تر صعود کنیم.»
مهاجم ذوب‌آهن در مورد بازی‌های آینده ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «به احتمال زیاد ذوب‌آهن به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود می‌کند و بار دیگر توانایی خود را به همگان نشان می‌دهد.»

 

khooshe

مدیر بازنشسته
دايي: استرس داشتيم اما اين يك امتياز ما را اميدوار كرد


سرمربي پرسپوليس پس از توقف برابر بنيادکار گفت: اين مساوي خوب بود و ما را به آبنده اميدوار کرد.

علي دايي پس از تساوي بدون گل پرسپوليس مقابل بنيادکار ازبکستان از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در نشست خبري عنوان کرد: بازي پاياپايي بود و هر دو تيم محکم بازي کردند.
وي ادامه داد: با توجه به شناختي که از بنيادکار داشتيم تمام روزنه‌هاي اين تيم را بسته و به هيچ وجه اجازه موقعيت سازي به اين تيم نداديم. ضمن اينکه استرس باعث شد پرسپوليس به گل نرسد. موقعيت داشتيم و مي‌توانستيم هر 3 امتياز اين مسابقه را به دست آوريم اما اين يک امتياز هم ما را به آينده اميدوار کرد.
دايي تاکيد کرد: در بازي قبلي مقابل الوحده بد بازي کرديم اما اين مساوي براي ما خوب بود. با اين حال زود است که بخواهم در مورد بازي برگشت حريف بزنم.

وي با بيان اينکه با اين تساوي هيچ کدام از دو تيم چيزي را از دست ندادند، خاطرنشان کرد: چون از اين گروه دو تيم به مرحله بعدي صعود مي‌کنند به ديدارهاي مرحله برگشت اميدوارم و هيچ گاه اميدم را از دست نمي‌دهم.
سرمربي پرسپوليس در خصوص محروميت دو بازيکن تيمش در اين ديدار گفت: غيبت غلامرضا رضايي و مازيار زارع در مسابقه امروز براي ما گران تمام شد اما خدا را شکر مي‌کنم 11 مرد ايراني امروز بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتند که جا دارد به آنها تبريک بگويم. البته بايد بگويم بازيکن جايگزين نيز آمادگي بالايي از خود به نمايش گذاشتند و من از آنها راضي هستم.
دايي با بيان اينکه در ديدارهاي دور برگشت دو بازي خانگي مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند اظهار داشت: زود است در مورد ديدار برگشت مقابل بنياد کار صحبت کنم اما قطعا به دنبال 3 امتياز هستيم.
دايي در مورد ارتباط صميمي‌اش با مير جلال کاسيموف، سرمربي بنياد کار گفت: کاسيموف را دوست دارم. ما با هم خاطراتي داريم اما در حال حاضر شرايط فرق دارد و مي‌خواهم در بازي برگشت مير جلال را شکست داده و هر 3 امتياز را کسب کنيم. موفقيت پرسپوليس براي از هر چيزي برايم مهم‌تر است.
وي در پايان اين نشست علي دايي از خبرنگاران تشکر کرد که با تشويق آنها مواجه شد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
كاسيموف: كسب يك امتياز را به پرسپوليس و دايي تبريك مي‌گويم


سرمربي تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان گفت: گرفتن يک امتياز را به پرسپوليس و علي دايي تبريک مي‌گويم.

مير جلال کاسيموف پس از تساوي بدون گل برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمي‌دانم نتيجه بازي‌هاي برگشت چه مي‌شود. فوتبال قابل پيش بيني نيست. ما يک بازي در خانه و 2 بازي خارج از خانه داريم و اين کار ما را سخت مي‌کند. بايد در ترکيب تيم تجديد نظر کنم.
وي ادامه داد: بازيکنان زيادي از تيم ما جدا شدند و بنياد کار تحليل رفته است. امروز پرسپوليس در دفاع خيلي خوب ظاهر شد. البته مي‌توانستيم به گل برسيم که در نهايت فرصت‌ها را از دست داديم.
سرمربي بنياد کار در مورد اينکه مالک باشگاه باز هم براي اين تيم هزينه خواهد کرد يا نه گفت: انشاءالله که او براي تيم هزينه‌هاي بيشتري خواهد کرد.
اين مربي در مورد اينکه بهترين بازيکن ميدان چه کسي بود گفت: بازيکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند ما همچنان به صعود اميدواريم
کاسيموف در مورد اينکه دايي گفته است در دور برگشت بنياد کار را شکست مي‌دهد گفت: نمي‌توانيم فوتبال را پيش بيني کرد، بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد. ما همچنان براي صعود اميدواريم. امروز هم اگر در زدن ضربات آخر دقت مي‌کرديم مي‌توانستيم پيروز شويم. به هر حال گرفتن يک امتياز را به پرسپوليس و علي دايي تبريک مي‌گويم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم امتيازات از دست رفته را جبران کنيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
دروازه‌بان ذوب آهن ديدار برابر الريان را از دست داد


عباس قاسمي که براي پيوستن به کاروان ذوب آهن در قطر تلاش زيادي کرد، در نهايت حضور در ديدار با الريان را از دست داد.

این دروازه بان که به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانست یکشنبه شب به همراه کاروان ذوب آهن راهی قطر شود، در دو روز گذشته به همراه مسئولان این باشگاه تلاش کرد تا مشکلش حل شود و به جمع سایر بازیکنان ملحق شود اما در نهایت این امر محقق نشد و عباس قاسمی حضور در دیدار با الریان را از دست داد.
تیم فوتبال ذوب آهن در غیاب عباس قاسمی از وجود شهاب گردان به عنوان دروازه بان اصلی و محمدباقر صادقی به عنوان دروازه بان دوم استفاده خواهد کرد.
دیدار تیم های فوتبال الریان قطر و ذوب آهن ایران در هفته سوم نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 (به وقت تهران) روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه اختصاصی الریان برگزار خواهد شد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
سپاهان مقتدرانه تمام امتيازات دور رفت را کسب کرد


تيم فوتبال سپاهان ايران با برتري 2 بر صفر مقابل الغرافه قطر با کسب 9 امتياز کامل به کار خود در مرحله رفت ليگ قهرمانان آسيا پايان داد.


تيم‌هاي فوتبال سپاهان ايران و الغرافه قطر از هفته سوم رقابت‌‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20 امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر اصفهاني به مصاف هم رفتند که در نهايت شاگردان قلعه‌نويي با پيروزي 2 بر صفر توانستند هر 9 امتياز ممکن دور رفت رقابت‌ها را کسب و صدرنشين مطلق گروه اول شوند.
هادي عقيلي در دقيقه 54 از روي نقطه پنالتي و احمد جمشيديان در دقيقه 66 گل‌هاي سپاهان را به ثمر رساندند تا اين تيم با کسب هشتمين پيروزي پياپي در رقابت‌هاي ليگ برتر ايران و ليگ قهرمانان آسيا همچنان با قدرت به کارش تداوم بخشد.
نيشي موراي ژاپني قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت. وي در اين ديدار به حامد شامي، ابراهيم‌ غني، بلال محمد و جونينيو از الغرافه کارت زرد نشان داد.

الغرافه با اين شکست يک امتيازي باقي ماند تا قبل از آغاز ديدار تيم‌‌‌هاي الهلال عربستان و الجزيره امارات که قرار است امشب در عربستان برگزار شود، در رده سوم گروه اول قرار بگيرد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
صدرنشيني مقتدرانه الاتحاد با پيروزي پرگل در خانه الوحده


هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا در گروه پرسپوليس با پيروزي پرگل الاتحاد عربستان مقابل الوحده امارات و تثبيت صدرنشيني اين تيم برگزار شد.
در ادامه اين هفته از مسابقات و از گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا، الوحده امارات و الاتحاد عربستان حريفان پرسپوليس ايران در ورزشگاه آل‌نهيان به‌مصاف هم رفتند که در پايان نماينده عربستان موفق شد با نتيجه 3 بر صفر به‌برتري برسد و با کسب تمامي امتيازات دور رفت در صدر اين گروه قرار گيرد.
گل‌هاي اين ديدار را عبدالمالک زيايا در دقيقه 32، مناف ابوشگير در دقيقه 45 و هوگو در دقيقه 86 به‌ثمر رساندند.
شکست سنگين الوحده در خانه سبب شد تا اين تيم با همان 2 امتياز و تقاضل گل کمتر نسبت به بنيادکار و پرسپوليس به مکان چهارم جدول رده‌بندي سقوط کند و پرسپوليس ايران با يک رده صعود در جايگاه سوم قرار گيرد.

در ديگر ديدار اين گروه بنيادکار ازبکستان و پرسپوليس ايران به‌تساوي بدون گل دست يافتند.

*جدول رده‌بندي گروه سوم به‌شرح زير است:
1-الاتحاد، 3 بازي، 9 امتياز
2- بنيادکار، 3 بازي، 2 امتياز، تفاضل 1-
3- پرسپوليس، 3 بازي، 2 امتياز، تفاضل 2-
4- الوحده، 3 بازي، 2 امتياز، تفاضل 3-

 

khooshe

مدیر بازنشسته
صعود استقلال به رده دوم با پيروزي مقابل پاختاكور

صعود استقلال به رده دوم با پيروزي مقابل پاختاكور

صعود استقلال به رده دوم با پيروزي مقابل پاختاكور


تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل پاختاکور ازبکستان به رده دوم جدول گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.

ديدار تيم‌هاي استقلال تهران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17:30 در حضور حدود 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي آغاز شد که اين مسابقه با نتيجه 4 بر 2 به سود استقلال به پايان رسيد.
در اين ديدار ابتدا دوسان ساويچ در دقيقه 4 ميهمان را پيش انداخت، اما هوار محمد در دقيقه 12، فرهاد مجيدي در دقيقه 23، سيد مهدي سيدصالحي در دقيقه 57 و آرش برهاني در دقيقه 93 گل‌هاي استقلال را وارد دروازه حريف کردند. سنت شيخوف در دقيقه 90 گل دوم نماينده ازبکستان را وارد دروازه استقلال کرد.
استقلال با اين پيروزي 4 امتيازي شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به النصر عربستان در رتبه دوم گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت.
علي حمد داور اماراتي اين ديدار در نيمه اول به هادي شکوري، سيدمهدي سيدصالحي از استقلال و تمور جورايف از پاختاکور کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال:
محمد محمدي، هادي شکوري، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، جواد شيرزاد، کيانوش رحمتي، فرزاد آشوبي، ايمان مبعلي (88 - مجتبي جباري)، هوار محمد (92- اسماعيل شريفات)،‌ فرهاد مجيدي (39 - سيدمهدي سيدصالحي) و آرش برهاني
سرمربي: پرويز مظلومي


 

khooshe

مدیر بازنشسته
پرويز مظلومي:استقلال فوتبـال نـاب ايـراني را ارائـه داد


پرويز مظلومي گفت: امروز يک فوتبال ناب ايراني را از بازيکنان استقلال مشاهده کرديم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي 4 بر 2 تيمش مقابل پاختاکور در نشست خبري پس از بازي گفت: بازي بسيار زيبايي را از هر دو تيم شاهد بوديم، استقلال امروز يک فوتبال ناب ايراني را در زمين ارائه داد. اين يکي از زيباترين بازي‌هايي بود که در چند وقت گذشته از استقلال ديده بوديم.
مظلومي ادامه داد: بازيکنان ما امروز تمام توانايي خود را در زمين گذاشتند و از جان و دل تلاش کردند و احساسي هم بازي نکردند. مي‌دانستيم که پاختاکور قدرت بدني خيلي خوبي دارد و همه بازيکنانش بالاي يک متر و 90 قد دارند. با اين حال از نظر فيزيکي هم خوب بازي کرديم.
مظلومي با ابراز رضايت از عملکرد خط دفاعي تيمش گفت: امروز يک فوتبال پرموقعيت را شاهد بوديم و در حالي که چهار گل زديم، چهار گل ديگر هم نزديم. البته پاختاکور هم خيلي خوب و جوانمردانه بازي کرد و اگر به خط حمله آنها بيشتر اجازه مي‌داديم، ممکن بود گل‌هاي بيشتري به ما بزنند. مي‌دانستيم پاختاکور تيم بسيار خطرناکي است با اين حال از همه هواداران که امروز يار دوازدهم ما بودند تشکر مي‌کنم و به بازيکنانم هم خسته نباشيد مي‌گويم.
سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که براي بازي‌هاي دور برگشت چه برنامه‌اي دارد؟ گفت: اگر در دور برگشت بتوانيم 5 امتياز بگيريم، به راحتي صعود خواهيم کرد. ان‌شاءالله با برنامه‌ريزي و کسب نتايج خوب از حقانيت فوتبال ايران دفاع خواهيم کرد. من همين جا قول مي‌دهم که النصر را در تهران شکست مي‌دهيم و در خانه السد نيز بازي سختي داريم. به هر حال گروه بسيار سخت و دشواري داريم و هيچ بازي‌اي آسان نيست.
مظلومي در پاسخ به اين سوال که چرا محمد محمدي خيلي زود ورزشگاه را ترک کرد گفت: نمي‌دانم، من محمدي را نديدم.
پرويز مظلومي در ادامه نشست در پاسخ به اين سوال که با آمدن کارلوس کيروش به ورزشگاه انگيزه استقلالي‌ها نيز زياد شده بود؟ گفت: من به کيروش خوش‌آمد مي‌گويم و خوشحالم که او اولين بازي خود را براي بازي استقلال به ورزشگاه آمد. البته حضور سرمربي تيم ملي از يک جهت خوب است و از يک جهت بد چرا که ممکن است بازيکنان دچار استرس شوند، اميدوارم با حضور کيروش انتخاب‌هاي عادلانه‌تري در تيم ملي انجام شود. به هر حال اين اولين بازي بود و او بايد بازي‌هاي زيادي را ببيند.
مظلومي در پاسخ به اين سوال که استقلال امروز خيلي راحت گل زد و خيلي راحت هم گل خورد، گفت: خير اين طور نيست. دفاع ما امروز خيلي خوب بازي کرد. به نظر من گل خوردن در دقايق اوليه بازي آن هم در خانه خود بسيار سخت است اما مدافعان ما پس از اين گل توانستند خيلي خوب خود را جمع کنند و در ادامه بازي نيز اکثر توپ‌هاي حريف را قطع کردند. محمدي هم بازي خوبي از خود ارائه داد. دفاع ما امروز از خود رشادت به خرج داد چرا که مهاجمان پاختاکور بسيار خطرناک بودند.
وي درباره مصدوميت شريفات و مجيدي گفت: شريفات از ناحيه دندان دچار آسيب ديدگي شد و متاسفانه مجيدي را هم در زمان بسيار بدي از دست داديم چرا که او هم گل زده بود و هم بسيار خوب بازي مي‌کرد. اميدوارم که فرهاد به بازي با تراکتورسازي برسد.
پرويز مظلومي همچنين درباره تماشاگران حاضر در بازي اظهار کرد: به نظر من با توجه به شرايط جوي، تماشاگران کمي به ورزشگاه نيامده بودند. فکر مي‌کنم که فوتبال ما يک مقدار از سوي تماشاگران بايکوت شده و مسوولان بايد اين مسئله را بررسي کنند که چرا تماشاگران کمتر به استاديوم مي‌آيند. اين در حالي است که تيم‌هاي سپاهان، ذوب آهن، استقلال و حتي پرسپوليس بازي خوبي را ارائه مي‌دهند. شايد افزايش قيمت بليت‌ها باعث شده که تماشاگران کمتر به ورزشگاه بيايند، شايد هم عملکرد تيم ملي بر اين موضوع تاثيرگذار بوده است.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
الريان يك - ذوب آهن 3 /خط و نشان ذوبي‌ها براي حريفان

الريان يك - ذوب آهن 3 /خط و نشان ذوبي‌ها براي حريفان

الريان يك - ذوب آهن 3 /خط و نشان ذوبي‌ها براي حريفان


ذوب آهن با پيروزي ارزشمند خارج از خانه مقابل الريان، دور رفت مرحله‌ي گروه ليگ قهرمانان آسيا را با صدرنشيني به پايان برد.
نماينده‌ي ايران که در آخرين ديدار خود در دور رفت مرحله‌ي گروهي ليگ قهرمانان آسيا در قطر به مصاف الريان رفته بود، در پايان با نتيجه‌ي 3 بر يک به پيروزي رسيد و صدرنشيني‌اش را در گروه D حفظ کرد.

در اين ديدار محمدرضا خلعتبري ابتدا در دقيقه‌ي يازده از روي نقطه کرنر به زيبايي دروازه‌ي الريان را باز کرد. البته اشتباه سنگربان تيم قطري هم در به ثمر رسيدن اين گل نقش داشت.

برتري ذوبي‌ها چندان دوامي نيافت و الماري يک دقيقه بعدگل مساوي را به ثمر رساند.

ايگور کاسترو در دقيقه‌ي 25 بار ديگر برتري را براي اشگردان منصور ابراهيم زاده به ارمغان آورد. خلعتبري باز هم از جناح راست ضربه کرنر را ارسال کرد و کاسترو در دهانه دروازه موفق به گلزني شد.

در نيمه‌ي دوم الريان براي فرار از شکست خانگي حملات زيادي را انجام داد و ذوب آهن بيشتر چشم به ضدحملات داشت.

بازيکنان الريان هر چه به دقايق پاياني بازي نزديک تر مي شدند با استرس بيشتري کار را دنبال مي کردند و البته کنترل رواني خود را هم از دست مي دادند. داور بازي مي توانست در دقيقه‌ي 58 براي ذوب آهن پنالتي اعلام کند، اما بي جهت اجازه داد بازي دنبال شود. تصاوير آهسته تلويزيوني محرز بودن خطاي مدافع الريان را به نمايش گذاشت.

در دقيقه‌ي 60 باتيستا داسيلوا پس از اين که با خطا متوقف شد کنترلش را از دست داد و عمدا با استوک به کمر هافبک ذوب آهن زد و پس از اين حرکت غيرورزشي از زمين بازي اخراج شد.

در دقيقه‌ي 70 قاسم حدادي‌فر کاپيتان ذوب آهن با شوتي سنگين از فاصله‌ي بيست و چند متري دروازه‌ي تيم ميزبان را براي سومين بار و به زيبايي هر چه تمام‌تر فرو ريخت تا شاگردان ابراهيم زاده همانند ديگر تيم اصفهاني حاضر در ليگ قهرمانان آسيا پيروزي پرگل و قابل توجهي را به دست بياورند.

نايب قهرمان فصل گذشته‌ي ليگ قهرمانان آُيا مقابل الريان با ترکيب شهاب گردان، سيد محمد حسيني، حسين ماهيني، فرشيد طالبي، علي احمدي، قاسم حدادي‌فر، محمدرضا خلعتبري، اسماعيل فرهادي، ايگورکاسترو، شاهين خيري و مهدي رجب زاده به ميدان رفت.

ذوب آهن با اين پيروزي 7 امتيازي شد و در صدر گروه D باقي ماند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مربيان بزرگ جهان نظاره‌گر ديدار ذوب‌‌‌آهن و الريان


مربيان سابق تيم‌هاي ملي فرانسه، غنا و چين با حضور در ورزشگاه الريان ديدار تيم‌هاي ذوب‌‌‌‌آهن و الريان را از نزديک تماشا مي‌کنند.
راجوويچ، سرمربي سابق تيم ملي غنا، ريموند دومنش، سرمربي سابق تيم ملي فرانسه همراه با بورا ميلوتينوويچ، سرمربي سابق تيم‌‌هاي چين و نيجريه با حضور در ورزشگاه الريان شاهد ديدار تيم‌هاي ذوب‌‌‌آهن ايران و الريان قطر هستند.
دومنش در جايگاه ويژه همراه با همسرش حضور دارد.
نيمه اول اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود ذوب‌‌‌آهن ايران به پايان رسيد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
حيدراف‌: حضور كيروش انگيزه بازيكنان استقلال را افزايش داد


سرمربي تيم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: حضور سرمربي ايران انگيزه بازيکنان استقلال را براي پيروزي افزايش داد.

روشن حيدراف پس از شکست 4 بر 2 مقابل استقلال با حضور در کنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: بازي را خوب شروع کرديم و يک گل زديم اما در ادامه به دليل جوان و کم‌تجربه بودن بازيکنان اشتباهات فراواني را مرتکب شديم.
وي افزود: دو بازيکن ما در اين ديدار 17 ساله بودند و اگر تجربه بيشتر داشتيم مي‌توانستيم پيروز شويم.

حيدراف در رابطه با شانس صعود اين تيم پس از شکست مقابل استقلال گفت: دو بازي در خانه داريم و مي‌دانيم در دور برگشت رقابت‌ها چگونه با حريفان بازي کنيم. با ديدار مقابل استقلال تا حدود زيادي از اين تيم شناخت پيدا کرديم و در بازي برگشت به فکر جبران خواهيم بود.
سرمربي پاختاکور در پاسخ به اين سؤال که آيا حضور کي‌روش در ورزشگاه باعث افزايش روحيه تيم استقلال شده بود، گفت: قطعاً من با شما هم‌عقيده هستم. وقتي سرمربي جديد براي کشوري مي‌آيد بازيکنان مي‌خواهند خودشان را نشان دهند و انگيزه بالايي پيدا مي‌کنند.
وي درباره نقش تماشاگران در پيروزي استقلال عنوان کرد: تماشاگران زيادي به ورزشگاه نيامده بودند اما همين تعداد هوادار استقلال را به خوبي تشويق کردند و در پيروزي اين تيم تأثيرگذار بودند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
بهترين عملكرد آسيا به‌ نمايندگان ايران رسيد

بهترين عملكرد آسيا به‌ نمايندگان ايران رسيد

بهترين عملكرد آسيا به‌ نمايندگان ايران رسيد


نمايندگان ايران در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا با 3 پيروزي و يک تساوي در ميان ساير تيم‌ها بهترين عملکرد را کسب کردند.

هفته سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا شب گذشته با برگزاري 7 ديدار به پايان رسيد و به غير از پرسپوليس که در خانه بنيادکار، مقابل حريف مقتدر ازبک متوقف شد، 3 نماينده ديگر ايران مقابل حريفان‌شان به‌برتري رسيدند تا روز سوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا روز خوشبختي ايراني‌ها باشد و نمايندگان کشورمان بهترين عملکرد را در ميان ساير تيم‌هاي آسيايي به‌نام خود ثبت کنند.
در زير نگاهي مي‌اندازيم به نتايج رقم خورده در هفته سوم اين پيکارها:
*گروه اول: تمام امتيازات به سپاهان رسيد
در اين گروه 2 ديدار برگزار شد که با برتري نمايندگان ايران و عربستان همراه شد. با اين نتايج صعود سپاهان تقريباً قطعي شد و الهلال نيز با کسب پيروزي برابر الجزيره نسبت به ساير تيم‌هاي گروه اول اميدوارتر شد.

نتايج هفته سوم گروه اول:
سپاهان 2 - الغرافه صفر
گل‌ها: هادي عقيلي (54 از روي نقطه پنالتي) و احمد جمشيديان (66)
الهلال عربستان 3 - الجزيره امارات يک
گل‌ها: احمد علي (3)، ياسر القحطاني (14) و محمد شلهوب (90) براي الهلال و عبدالسلام جمعه (19) براي الجزيره

جدول رده‌بندي گروه اول:
1-سپاهان 9 امتياز
2-الهلال 6 امتياز
3-الغرافه يک امتياز، تفاضل 3-
4-الجزيره يک امتياز، تفاضل 6-

*گروه دوم: استقلال به يک قدمي صدر جدول رسيد
در ادامه اين هفته از مسابقات و از گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا، السد قطر در ورزشگاه خانگي خود ميزبان النصر عربستان بود که در پايان موفق شد با نتيجه يک بر صفر به‌برتري برسد و صدرنشين اين گروه شود. استقلال نيز به نخستين پيروزي‌اش در فصل جاري رسيد و با نتيجه 4 بر 2 از سد پاختاکور گذشت تا براي صعود به روزهاي آينده اميدوارتر شود.

نتيجه هفته سوم گروه دوم:
السد قطر يک - النصر عربستان صفر
گل: عبدالقادر کيتا (60)
اخراج: محمد عيد البيشي از النصر و بل‌هاچ از السد
استقلال 4 – پاختاکور 2
گل‌ها: دوسان ساويچ (4) و سنت شيخوف (90) براي پاختاکور و هوار محمد (12)، فرهاد مجيدي (23)، سيد مهدي سيدصالحي (57) و آرش برهاني (93) براي استقلال

جدول رده‌بندي گروه دوم:
1-السد 7 امتياز
2-استقلال 4 امتياز؛ تفاضل 1+
3-النصر 4 امتياز؛ تفاضل صفر
4-پاختاکور يک امتياز

*گروه سوم: اميدهاي پرسپوليس زنده شد
در گروه سوم 2 ديدار برگزار شد. الاتحاد با پيروزي مقابل الوحده با 9 امتياز صعودش را تقريباً قطعي کرد و 3 تيم 2 امتيازي شدند تا براي صعود به عنوان تيم دوم همچنان رقابت خود را ادامه دهند.

نتايج هفته سوم گروه سوم:
بنيادکار ازبکستان صفر - پرسپوليس صفر
الوحده امارات صفر - الاتحاد عربستان 3
گل‌ها: عبدالمالک زيايا (32)، مناف ابوشگير (45) و هوگو (86)

جدول رده‌بندي گروه سوم:
1-الاتحاد 9 امتياز
2- بنيادکار 2 امتياز، تفاضل 1-
3- پرسپوليس 2 امتياز، تفاضل 2-
4- الوحده 2 امتياز، تفاضل 3-

*گروه چهارم: ذوب‌‌‌آهن صدرنشين باقي ماند
از گروه چهارم اين رقابت‌ها شب گذشته 2 ديدار برگزار شد که ابتدا ذوب‌‌‌آهن با برتري مقابل الريان در خانه حريف به صدرنشيني‌اش تداوم بخشيد، سپس الشباب با نتيجه 4 بر يک در خانه الامارات را شکست داد.

نتايج هفته سوم گروه چهارم:
ذوب‌‌‌آهن 3 – الريان قطر يک
گل‌ها: محمدرضا خلعتبري (11)، ايگور کاسترو (24) و قاسم حدادي‌فر (71) براي ذوب‌‌‌آهن و جارالال ماري (13) براي الريان
الشباب عربستان 4 – الامارات يک
گل‌ها: نبيل داودي (5) براي الامارات و کيتا (45) و (50)، حسن موات (73) و عبدالله الشئال (84) براي الشباب

جدول رده‌بندي گروه چهارم:
1-ذوب‌آهن 7 امتياز
2-الشباب 5 امتياز
3-الامارات 3 امتياز
4-الريان يک امتياز

*گروه پنجم: توقف خانگي شاگردان آري‌هان در جدال با ملبورن‌ويکتوري
از اين گروه تيانجين تدا چين که هدايت آن برعهده آري‌هان هلندي سرمربي سابق پرسپوليس ايران است در ورزشگاه خانگي تدا ميزبان ملبورن ويکتوري استراليا بود که در پايان تلاش 2 تيم با تساوي يک بر يک به‌پايان رسيد. در ديگر ديدار اين گروه نيز جه‌جو يونايتد کره‌جنوبي با نتيجه 2 بر يک مقابل گامبا اوزاکا ژاپن پيروز شد.

نتايج هفته سوم گروه پنجم:
تيانجين تدا چين يک - ملبورن ويکتوري استراليا يک
گل‌ها: مارکو زوريچ (19) براي تيانجين و کوين موسکارت (52) براي ملبورن
اخراج: زوريچ از تيانجين تدا
جه‌جو يونايتد کر‌ه‌جنوبي 2 - گامبا اوزاکا ژاپن يک
گل‌ها: سوتا ناکازاوا (23) براي گامبا و يانگروک (53) و کيجونگ (64) براي جه‌جو

جدول رده‌بندي گروه پنجم:
1-تيانجين تدا 7 امتياز
2-جه‌جو يونايتد 6 امتياز
3-گامبا اوزاکا 3 امتياز
4- ملبورن ويکتوري يک امتياز

*گروه ششم: العين مقابل حريف چيني متوقف شد
تيم‌هاي فوتبال هانگ‌ژو گرينتون چين و العين امارات از هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا و از گروه ششم به ميزباني تيم چيني به ميدان رفتند که اين ديدار درنهايت با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد. در ديگر ديدار اين گروه تيم‌هاي ناگويا گرامپوس ژاپن و اف سي سئول کره‌جنوبي به تساوي يک بر يک رضايت دادند.

نتايج هفته سوم گروه ششم:
ناگويا گرامپوس ژاپن يک - اف سي سئول کره‌جنوبي يک
گل‌ها: ناگاي (14) براي ناگويا و تائه چوي (61) براي سئول
هانگ‌ژو گرينتون چين صفر - العين امارات صفر

جدول رده‌بندي گروه ششم:
1-اف سي سئول 7 امتياز
2- هانگ‌ژو گرينتون 4 امتياز
3-العين يک امتياز
4-ناگويا گرامپوس يک امتياز

*گروه هفتم: توقف شاگردان برانکو در وقت‌هاي تلف‌شده
در ادامه اين ‌پيکارها و از گروه هفتم، شاندونگ لوننگ چين که از حضور برانکو ايوانکوويچ سرمربي سابق تيم‌ملي ايران در رأس کادرفني خود بهره مي‌برد در خانه آرما اندونزي به ‌ميدان رفت که با نتيجه تساوي يک بر يک متوقف شد و در ديگر ديدار تيم‌هاي سرزو اوزاکا ژاپن و چونبوک موتورز کره‌جنوبي در ورزشگاه ناگاي ژاپن به مصاف هم رفتند که تيم ميزبان موفق شد با يگ گل به‌برتري دست يابد.

نتايج هفته سوم گروه هفتم:
شاندونگ لوننگ چين يک - آرما اندونزي يک
گل‌ها: اوبينا (8) براي شاندونگ و فخرالدين (90) براي آرما اندونزي
سرزو اوزاکا ژاپن يک - چونبوک موتورز کره‌جنوبي صفر
گل: اينوي (53)

جدول رده‌بندي گروه هفتم:
1-چونبوک موتورز 6 امتياز، تفاضل 4+
2-سرزو اوزاکا 6 امتياز، تفاضل صفر
3-شاندونگ لوننگ 4 امتياز
4-آرما مالانگ يک امتياز

*گروه هشتم: سوان بلووينگز مقابل کاشيما آنتلرز متوقف شد
ديدار تيم‌هاي سوان بلووينگز کره‌جنوبي و کاشيما آنتلرز ژاپن از گروه هشتم اين پيکارها برگزار شد که 2 تيم به تساوي يک بر يک رضايت دادند. در ديگر ديدار اين گروه جدال سيدني استراليا و شانگهاي چين نيز يک بر يک خاتمه يافت.

نتايج هفته سوم گروه هشتم:
سوان بلووينگز کره‌جنوبي يک - کاشيما آنتلرز ژاپن يک
گل‌ها: يئوم (67) براي سوان بلووينگز و ناکاتا کوجي (71) براي کاشيما
سيدني استراليا يک - شانگ‌هاي شنهوا چين يک
گل‌ها: رياسکوس (6) براي شانگهاي و کارلي (12) براي سيدني

جدول رده‌بندي گروه هشتم:
1-سوان بلووينگز 5 امتياز
2-کاشيما آنتلرز 2 امتياز، تفاضل صفر (يک بازي کمتر)
3-سيدني استراليا 2 امتياز، تفاضل صفر (يک بازي کمتر)
4-شانگهاي شنهوا 2 امتياز، تفاضل 4-

 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
لیگ قهرمانان آسیا 2012 ...

لیگ قهرمانان آسیا 2012 ...



.
.
.


سلام!!

هرچند خیلی دیر شده و بازی های دوره رفت تموم شده اما حیف بود این تاپیک فعال نباشه ...








متأسفانه امسال با اتفاقاتی که رخ داد سهمیه ما به 3 تیم کاهش پیدا کرد و این سه تیم :

( ترتیب تیم ها کاملا تصادفی انتخاب شده ... )
:warn:

















،



بزودی جدول امتیازات دوره رفت رو میزارم!!

فعلا ...​
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
گزارش هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا ...

گزارش هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا ...



.
.
.


دور رفت از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا با صدرنشيني

سپاهان

و

پرسپوليس

ايران در گروه‌هاي C و D و ثبت بهترين نتايج در کارنامه دو تيم الجزيره امارات و الاتحاد عربستان به اتمام رسيد ...





.
.
.

 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
.
.
.


نتایج دیدارهای هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
ل

ل



  • [*=center]ليگ قهرمانان آسيا يک چهارم نهايي

  • چهارشنبه 29 شهريور

  • 14:00
    [*=right]بنيادکار
    [*=center]-
    [*=left]آدلايد يونايتد

  • 15:00
    [*=right]الهلال
    [*=center]-
    [*=left]اولسان هورنگ

  • 20:30
    [*=right]الاهلي
    [*=center]-
    [*=left]سپاهان

  • 22:05
    [*=right]گوانگژو چين
    [*=center]-
    [*=left]الاتحاد

  • سه‌شنبه 11 مهر

  • 16:30
    [*=right]الاتحاد
    [*=center]-
    [*=left]گوانگژو چين

  • 21:45
    [*=right]سپاهان
    [*=center]-
    [*=left]الاهلي

  • چهارشنبه 12 مهر

  • 18:30
    [*=right]آدلايد يونايتد
    [*=center]-
    [*=left]بنيادکار

  • 21:40
    [*=right]اولسان هورنگ
    [*=center]-
    [*=left]الهلال


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
لیگ قهرمانان اسیا.......یک چهارم نهایی

لیگ قهرمانان اسیا.......یک چهارم نهایی



  • [*=center]ليگ قهرمانان آسيا يک چهارم نهايي

  • چهارشنبه 29 شهريور

  • 14:00


  • [*=right]بنيادکار
    آدلايد يونايتد​

  • 15:00


  • [*=right]الهلال
    اولسان هورنگ​

  • 20:30
    [*=right]
    [*=right]الاهلي
    سپاهان​

  • 22:05
    [*=right]گوانگژو چين
    [*=center]-
    [*=left]الاتحاد

  • سه‌شنبه 11 مهر

  • 16:30
    [*=right]الاتحاد
    [*=center]-
    [*=left]گوانگژو چين

  • 21:45
    [*=right]سپاهان
    [*=center]-
    [*=left]الاهلي

  • چهارشنبه 12 مهر

  • 18:30
    [*=right]آدلايد يونايتد
    [*=center]-
    [*=left]بنيادکار

  • 21:40
    [*=right]اولسان هورنگ
    [*=center]-
    [*=left]الهلال


 
آخرین ویرایش:

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/21 20:01

کفاشيان :
[h=1]سهميه‌ ايران در ليگ‌ قهرمانان افزايش مي‌يابد[/h]
[h=2]رييس فدراسيون فوتبال گفت: اسنادومدارک تيم هاي ليگ برتر ايران به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شده و انتظار مي رود که سهميه ايران در ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا افزايش يابد.[/h]


علي کفاشيان روزچهارشنبه درحاشيه مجمع هيات فوتبال استان خراسان شمالي به خبرنگاران افزود: ما اسناد و مدارک را براي کسب سهميه به کنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال کرده ايم و هفته آينده مشخص خواهد شدکه چه تعداد سهميه براي کشورمان در نظر گرفته شده است.

وي گفت: در گذشته چهار سهميه ‌براي ايران در نظر گرفته شده بود که يکي از سهميه ها به علت ارايه نشدن اسناد و مدارک به اي اف سي، حذف شد.

وي افزود: پيش بيني مي شود کنفدراسيون فوتبال آسيا در اين دوره سهميه ايران را افزايش دهد و ما از جمله کشورهاي داراي بيشترين سهميه باشيم.

کفاشيان گفت: اين فدراسيون از کادر فني کنوني تيم ملي فوتبال تا رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل حمايت خواهد کرد.

وي در باره پيش بيني خود از نتيجه تيم ملي ايران در جام جهاني گفت:مشاهده دو بازي تيم ملي، پيش بيني در مورد حضور تيم ما درجام جهاني را مشکل کرده است.

وي با اشاره به تصميم فدراسيون براي حذف جام حذفي فوتبال در سال جاري افزود: اين تصميم براي حضور پرقدرت تيم ملي کشور در جام جهاني گرفته شده است تا زمان بيشتري براي حضور بازيکنان در تيم ملي ايجاد شود.

وي گفت: البته تصميم بر حذف جام حذفي فوتبال تنها براي يک سال است و تصميم نهايي مبني براينکه آيا مي توان برگزاري جام حذفي را به کلي از تقويم فدراسيون فوتبال ايران حذف کرد، در هفته آينده اعلام مي شود.

کفاشيان گفت: فدراسيون فوتبال برنامه ريزي کرده تا از همه ظرفيت ها براي حضور قدرتمند تيم ملي در جام جهاني استفاده کند، زيرا حضور تيم ملي ايران در اين رقابت ها به نفع کشور است.

رييس فدراسيون فوتبال در خصوص حضور بانوان فوتباليست ايراني باحجاب اسلامي در رقابت هاي بين المللي گفت: دو سال قبل ما درخواست خود را در اين خصوص به''''فيفا''''داديم که اين پيشنهاد مورد پذيرش قرار گرفت واين موفقيتي براي ما بود.

کفاشيان در خصوص مبالغ بالاي قرارداد بازيکنان فوتبال گفت : براساس اسناد موجود در ثبت قرارداد بازيکنان مشکلي وجود ندارد ولي از مصاحبه ها شنيده مي شود که بالاتر از مبلغ قرارداد به بازيکنان پرداخت شده و فدراسيون به سازمان ليگ اخطار داده است تا اظهارنامه پر کنند و در چهارچوب سقف تعيين شده در ليگ حرکت کنند.

وي گفت: با وجود اين، اگر مبلغ قرارداد بازيکنان از سقف تعيين شده بالاتر باشد، بسته به نوع خلاف با بازيکن و باشگاه هاي متخلف برخورد قانوني خواهد شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 12:02


[h=1]اصلاح معيارهاي شرکت دررقابتهاي باشگاهي آسيا[/h]
[h=2]مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا در اجلاس مشترک کميته هاي فوتبال حرفه اي اين قاره در روز سه شنبه تصميم به اصلاح معيارهاي شرکت در رقابتهاي باشگاهي کنفدراسيون فوتبال آسيا گرفتند.[/h]


اين اجلاس که به رياست سابورو کاوابوچي از ژاپن برگزار شد، مسير جديدي را براي آينده رقابتهاي باشگاهي اين قاره ترسيم کرد.

در اين اجلاس تصميم گرفته شد، تنبيه ها به جاي گرفتن سهميه از اعضا که معيارهاي شرکت در ليگ قهرمانان کنفدراسيون آسيا را ندارند، به شکل کسر امتياز اعمال شود.

اعضاي کنفدراسيون فوتبال آسيا بايد حداقل 600 امتياز از هزار امتياز را براي کسب سهميه شرکت در اين رقابتها بدست آورند. اما امتيازهاي استاندارد فني، حضور تماشاگران و معيار تجاري در حداقل امتياز اکتساب شده محاسبه نخواهد شد.

سهميه براي هر عضو واجد شرايط براساس رده بندي امتيازات فدراسيون ها تعيين مي شود. دو فدراسيون فوتبال صدر هر منطقه غرب و شرق آسيا هر کدام چهار سهميه مستقيم مي گيرند. فدراسيون هاي فوتبال رده سوم سه سهميه مستقيم و يک سهميه پلي آف خواهند گرفت.

فدراسيون هاي فوتبال رده چهارم دو سهميه مستقيم و يک سهميه پلي آف، فدراسيون هاي فوتبال رده پنجم يک سهميه مستقيم و يک سهميه پلي آف خواهند گرفت. فدراسيون هاي فوتبال رده ششم، هفتم و هشتم هر کدام فقط يک سهميه پلي آف دريافت خواهند کرد.

سامانه صدور مجوز باشگاهي اي اف سي از سال 2013 به اجرا در مي آيد و باشگاههاي شرکت کننده در ليگ قهرمانان آسيا بايد مجوز فدراسيون هاي فوتبال يا ليگ خود را تا اکتبر 2012 دريافت کنند.

در اين اجلاس همچنين تصميم گرفته شد فدراسيون هاي فوتبال در صورت اتخاذ تصميمات يا اقدامات مقتضي عليه فساد و تباني تنبيه نشوند. يک گروه کاري تشکيل مي شود تابه مواردفساد وتباني رسيدگي کند. هدف اين واحد پيشگيري، حفاظت و بررسي چنين مواردي است.

اعضا همچنين معيارهاي شرکت در ليگ قهرمانان آسيا را در سالهاي 2015 و 2016 ، برنامه و قالب جديد فينال هاي جام اي اف سي و ليگ قهرمانان آسيا در سال2013 و چندين پيشنهاد ديگر را مورد بحث و بررسي قرار دادند.

تمام تصميم هاي اين کميته براي اجرا بايد در کميته رقابتهاي اي اف سي و بعد از آن در کميته اجرايي اين نهاد به تصويب برسد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 11:20

با موافقت AFC
[h=1]برگزاري همزمان روز آخر مرحله گروهي ليگ آسيا[/h]
[h=2]با موافقت کنفدراسيون فوتبال آسيا بازي‌هاي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان به طور همزمان برگزار خواهد شد.[/h]


در نشست مسئولان فدراسيون هاي فوتبال عضو کنفدراسيون فوتبال آسيا که هفته گذشته در مالزي برگزار شد، با پيشنهاد فدراسيون ايران براي همزماني بازي هاي روز آخر مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا موافقت شد.

به نقل از فارس ،به گفته عزيز محمدي رئيس اتحاديه فوتبال، ايران پيشنهاد داد با توجه به حساسيت مسابقات در روز پاياني مرحله گروهي و اينکه مناطق غرب و شرق در اين مرحله به صورت زماني تداخلي با هم ندارند بازي ها به صورت همزمان برگزار شود و AFC نيز با اين پيشنهاد موافقت کرد و از فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا اين مسئله اجرايي مي شود.

 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
.
.
.




سه شنبه این هفته بازی برگشت سپاهان مقابل الاهلی عربستان !!

بازی رفت صفر بر صفر مساوی شد!!

به امید سرافرازی ایران ... ;):gol:
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]حريفان استقلال،‌سپاهان وتراکتورمشخص شدند
[/h][h=2] قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا انجام شد و نمايندگان ايران حريفان خود را شناختند.[/h]

به گزارش ايسنا، امروز قرعه‌کشي ليگ قهرمانان آسيا در محل کنفدراسيون فوتبال آسيا انجام شد که استقلال ايران با الاهلي امارات، الريان قطر و الهلال عربستان هم گروه شد. سپاهان ايران با الغرافه قطر، الاهلي عربستان و برنده لوکوموتيو ازبکستان و النصر امارات در يک گروه قرار گرفت و تراکتورسازي ايران نيز با الشباب عربستان، الجزيره امارات و الجيش قطر هم گروه شد.

** نتيجه قرعه‌کشي

گروهA

الشباب عربستان – الجزيره امارات - تراکتورسازي ايران – الجيش قطر

گروه B

لخويا قطر – الاتفاق عربستان - پاختاکور ازبکستان – برنده صباي قم و الشباب امارات

گروه C

فولاد سپاهان ايران – الغرافه قطر - الاهلي عربستان – برنده لوکوموتيو ازبکستان و النصر امارات

گروه D

العين امارات – استقلال ايران- الريان قطر – الهلال عربستان

گروه E:

سئول کره جنوبي – جيانگ چين- وگال تاسنداي ژاپن برنده پلي‌آف بريسبون استراليا و بوريرام تايلند

گروه F:

چون بوک – هيونداي کره جنوبي - گوانگجوي اورگراند چين – اوراوردز ژاپن، موانگ تاي تايلند

گروه G:

پوانگ استيليرز کره جنوبي، بي جينگ گوآن چين، بنيادکار ازبکستان، ساموفرانس استراليا

گروه H:

سوون سامسونگ کره جنوبي، قهرمان جام حذفي ژاپن، سنترال مارينوس استراليا ، گوانگجو رنهه چين

تراکتورسازي مورد توجه کنفدراسيون فوتبال آسيا

نخستين حضور تيم فوتبال تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا مورد توجه سايت کنفدراسيون فوتبال قاره کهن قرار گرفته، به گونه‌اي که اين حضور را در صدر اخبارش قرار داده است. سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا در صدر گزارشي که از تيم‌هاي حاضر در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا منتشر کرده، نام تيم فوتبال تراکتورسازي ايران را قرار داده و به نخستين حضور اين تيم در اين رقابت مهم قاره‌اي اشاره کرده است. اين سايت در ابتداي گزارش خود آورده: تراکتورسازي از ايران، نخستين حضورش را در جمع برترين‌هاي قاره آسيا تجربه مي‌کند. علاوه بر اين تيم، سپاهان به عنوان قهرمان ليگ برتر ايران و استقلال، تيم بزرگ تهراني در مرحله گروهي رقابت‌ها حضور دارند. تيم فوتبال صباي قم هم بايد با يکي از تيم‌هاي الشباب و النصر امارات و لوکوموتيو ازبکستان، در مرحله پلي آف مصاف دهد.

اين سايت همچنين به غيبت تيم فوتبال اولسان هيونداي کره جنوبي در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا اشاره کرده و مي‌گويد: قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها شانسي براي دفاع از عنوانش ندارد چون نتوانسته در «کي ليگ» (ليگ برتر کره‌جنوبي) در جمع چهار تيم اول قرار بگيرد. اين تيم تنها به دليل تفاضل گل کمتر نسبت به سوون سامسونگ، در رده پنجم جدول قرار گرفت و از رسيدن به ليگ قرهرمانان آسيا بازماند.

از نکات جالب توجه رقابت‌هاي امسال اين است که دو تيم ازبکستاني پاختاکور و لوکوموتيو در جمع تيم‌هاي غربي آسيا قرعه‌کشي مي‌شوند و بنيادکور با تيم‌هاي شرقي بازي مي‌کند. همچنين قهرمان جام حذفي ژاپن که به جام امپراتوري معروف است، پس از مشخص شدن وارد مسابقات خواهد شد.

‌تيم‌هاي حاضر فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا به اين شرح هستند:

** مرحله پلي‌آف:

صباي قم (ايران)،‌ النصر و الشباب (امارات)، لوکوموتيو (ازبکستان)،‌ بريزبان (استراليا) و بوريرام (تايلند).

* مرحله گروهي منطقه غرب آسيا:

الشباب، الاهلي، الهلال و الاتفاق (عربستان سعودي)،‌ لخويا، الغرافه، الجيش و الريان (قطر)، سپاهان، استقلال و تراکتورسازي (ايران)، العين و الجزيره (امارات) و پاختاکور (ازبکستان).

* مرحله گروهي منطقه شرق آسيا:

سانفريس هيروشيما، وگالتا سانداي، اوراوا ردز و قهرمان جام حذفي (ژاپن)، اف.سي.سئول،‌ سوون سامسونگ، جونبوک موتورز و پوهانگ استيلرز (کره‌جنوبي)، گوانگژو اورگراند، جيانگ‌سو، بيجينگ گوآن و گوانگژو رنهه (چين)، بنيادکور (ازبکستان)، موآنگتونگ (تايلند) و مارينرز (استراليا).


 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
در حاشیه لیگ قهرمانان آسیا/تراکتورسازی

تعجب الجزیره ای ها از استقبال گرم تبریزی ها




ایستگاه ورزش/لیگ قهرمانان آسیا:
تیم الجزیره که قرار است نخستین حریف آسیائی تراکتورسازان تبریز باشد، دو شب قبل از دیدارش با این تیم وارد تبریز شد. اما نکته جالب این بود که الجزیره ای ها با استقبال بسیار گرم جمعی از هواداران تراکتورسازی مواجه شدند تا جائی که حتی خود آن ها نیز از این برخورد گرم و استقبال پر شور دچار تعجب و شگفتی شدند. در همین رابطه گفته می شود که اخبار جالبی هم از سوی تیم خبری همراه الجزیره به رسانه های اماراتی مخابره گردید.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازی ، دیشب از فرودگاه آغاز شد / طرفداران حاضر در فرودگاه !

بازی ، دیشب از فرودگاه آغاز شد / طرفداران حاضر در فرودگاه !

 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
واسیلیگوجا مربی سابق تراکتورسازی از رومانی:

واسیلیگوجا مربی سابق تراکتورسازی از رومانی:

واسیلی گوجا امروز در گفتوگو تلفنی از رومانی با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در سال 71 اگر تراکتورسازی به فینال لیگ آزادگان راه مییافت، این تیم در آن سال آسیایی میشد، اما تقدیر این بود که این اتفاق بیست سال بعد صورت گیرد و بسیار خوشحال هستم که تیم تراکتورسازی بالاخره به آنچه استحقاق داشت، دست یافت.
تراکتور بهترین تماشاگران دنیا را دارد
این مربی رومانیایی به تماشاگران تراکتورسازی اشاره کرد و اذعان داشت: در دهه 70 بازیهای تراکتورسازی در ورزشگاه باغشمال و در حضور 30 هزار تماشاگر برگزار میشد و باید بگویم تراکتورسازی بهترین تماشاگران دنیا را دارد.
تونی مربی بزرگی است
واسیلی گوجا با تمجید از سرمربی فعلی تراکتورسازی اظهار کرد: تونی اولیویرا مربی بزرگی در اروپا است که افتخارات زیادی را با بنفیکا کسب کرده است.
وی افزود: تونی در زمان بازیکنی خود نیز فوتبالیست موثری در تیمش بود و از اینکه هدایت تراکتورسازی به این مربی خوب سپرده شده است، خرسند هستم.
از طریق اینترنت پیگیر بازیهای تراکتور هستم
سرمربی دهه 70 تراکتورسازی گفت: نتایج لیگ ایران در رسانههای رومانی بازتاب نداشته و من از طریق اینترنت پیگیر بازیهای تراکتورسازی هستم.
واسیلی ابراز تمایل کرد که در صورت دعوت باشگاه تراکتورسازی در دیگر بازیهای آسیایی این تیم در ورزشگاه حضور یابد.
واسیلی گوجا رومانیایی در سال 69 مربی تیم تراکتورسازی شد. وی که پدر فوتبال نوین در ایران است، تحول بزرگی در فوتبال تبریز و ایران ایجاد کرده و تراکتورسازی با هدایت وی در سال 71 به مقام سوم ایران دست یافت که کمترین مزد این تیم در آن سال بود.
بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال تبریز در دهه 70 از شاگردان وی بوده که میتوان به کریم باقری، سیروس دین محمدی، حسین خطیبی، غلامحسین دین محمدی، اسماعیل حلالی، ستار همدانی، زنده یاد علی رضا نیک مهر، کاظم محمودی، شهرام باغمیشه، جواد شالچی، یونس باهنر و مهدی بخشیزاده اشاره کرد.
تراکتورسازی که در گروه A با تیمهای الشباب امارات، الجیش قطر و الجزیره امارات همگروه است هشتم اسفند در ورزشگاه خانگی خود از تیم الجزیره پذیرایی میکند.
الجزیره امارات برخلاف تراکتورسازی که نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه میکند تاکنون پنج بار در لیگ آسیایی حضور داشته است.
این تیم فصل گذشته در گروه A با تیم استقلال هم گروه بود و با کسب عنوان نخست این گروه به مرحله یک هشتم صعود کرد و در این مرحله و در ضربات پنالتی مقابل الاهلی شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد.
عنکبوتیهای ابوظبی که یک عنوان قهرمانی در لیگ امارات و دو قهرمانی در جام حذفی امارات دارند در فصل 2011 در مرحله گروهی و در گروهی که سپاهان نیز در آن حضور داشت با قرار گرفتن در رده چهارم، از ادامه رقابتها خط خورد.
در فصلهای 2010 و 2009 نیز این تیم در مرحله گروهی به ترتیب با قرار گرفتن در ردههای چهارم و سومی این رقابتها، از ادامه لیگ قهرمانان آسیا بازماند.
تراکتورسازی در دومین هفته از مرحله گروهی این رقابتها که بیست و دوم اسفند برگزار میشود در قطر به مصاف الجیش میرود.
الجیش قطر نیز همانند تراکتورسازی نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه میکند و شاید آسانترین حریف تراکتورسازی در محله گروهی باشد.
این تیم در سومین هفته از مرحله گروهی، 13 فروردین سال آینده در عربستان به مصاف الشباب میرود.
الشباب عربستان که شاید شانس صعودش از این گروه بیشتر از دیگر تیمها باشد، تاکنون شش بار در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حضور یافته که راهیابی به مرحله نیمه نهایی 2010 و حذف از این مرحله بهترین عنوان این تیم بوده است.
شیرهای سفید لقب این تیم بوده و قهرمانی در جام برندگان جام آسیا در کارنامه این تیم دیده میشود.
دور برگشت مرحله گروهی نیز بیست و یکم فروردین و چهارم و 11 اردیبهشت سال آینده و به ترتیب مقابل تیمهای الشباب در تبریز، الجیش در تبریز و الجزیره در ابوظبی برگزار میشود


منبع : خبرگزاری فارس
 

Similar threads

بالا